så kos får håpe spiren sitter snart da krysse fingra på at vi får glad nyhet i påskaJo, det tror jeg det kan Jeg koste meg masse med å handle inn, vaske og til og med stryke babyklærne
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så kos får håpe spiren sitter snart da krysse fingra på at vi får glad nyhet i påskaJo, det tror jeg det kan Jeg koste meg masse med å handle inn, vaske og til og med stryke babyklærne
Ja, det hadde vært fint! Jeg får vite om bare noen få dager om det blir desember på oss. Ikm onsdag eller torsdag, men skal teste i morgen tidligså kos får håpe spiren sitter snart da krysse fingra på at vi får glad nyhet i påska
Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra Hvilken farge har du?
Jeg syns det er best med faste hjul på grus og sti. Men ofte går det an å feste de svingbare hjulene slik at de blir faste. Tre hjul er helt håpløst på skogstur syns jeg.Jeg har tittet på Edge denne gangen, terrakotta-fargen er fin.
Men usikker, jeg tenkte det understellet med hjul som svinger. Da minner det mye om vogna vi har, da...
Men så bor vi slik til at trilling på sti og ujevn vei kan være en del av dealen denne gangen (sist gikk jeg på glatt asfalt uansett hvor jeg skulle) og da lurer jeg på om faste hjul er bedre?
fra app
Jeg skal vertfall ha sånne hjul som svinger foran De kan låses også, så derfor ingen problem på asfalt hellerJeg har tittet på Edge denne gangen, terrakotta-fargen er fin.
Men usikker, jeg tenkte det understellet med hjul som svinger. Da minner det mye om vogna vi har, da...
Men så bor vi slik til at trilling på sti og ujevn vei kan være en del av dealen denne gangen (sist gikk jeg på glatt asfalt uansett hvor jeg skulle) og da lurer jeg på om faste hjul er bedre?
fra app
De er kjempe fine. Hvilken farge tenker du?Jeg tror kanskje jeg vil ha mondial duo jeg, synes de er så fine
Desember 2014
Taster på appen
Jeg vet ikke. Jeg synes den vanilla fargen er veldig fin duda?De er kjempe fine. Hvilken farge tenker du?
Nå er det Mondial de Luxe jeg ser på.De er kjempe fine. Hvilken farge tenker du?
Caffe latte, sort eller mørke blåJeg vet ikke. Jeg synes den vanilla fargen er veldig fin duda?
Desember 2014
Taster på appen
Den var nydeligNå er det Mondial de Luxe jeg ser på.
Liker fargen London best
Hvike da?Jeg har planlagt hvilke vogner jeg skal ha, vugge osv.
Jeg har planlagt hvilke vogner jeg skal ha, vugge osv.
Hvike da?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Mountain buggy å sannsynligvis brio happy.
Elsker mbvogna.!
Den virker liten, men er ikke det faktisk.Sikkert bare meg, men jeg syns bag-delen på den virker så liten..
Den er det.. Venninnen min sin baby passet den ikke etter 4 mnd! Og han var helt normalSikkert bare meg, men jeg syns bag-delen på den virker så liten..
Så koselig.Til vugge bruker vi arvevuggen
Den nærmer seg vel 90 år nå og er ei slik flettet en.
Trekket har blitt byttet når det har vært behov for det, og vaskes.
Ny madrass for hvert barn.
Tror tilsammen minst 11 babyer har sovet i den.