Skravletråd for oss prøvere!

så kos får håpe spiren sitter snart da krysse fingra på at vi får glad nyhet i påska

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det hadde vært fint! Jeg får vite om bare noen få dager om det blir desember på oss. Ikm onsdag eller torsdag, men skal teste i morgen tidlig:)

Jeg har tittet på Edge denne gangen, terrakotta-fargen er fin.

Men usikker, jeg tenkte det understellet med hjul som svinger. Da minner det mye om vogna vi har, da...

Men så bor vi slik til at trilling på sti og ujevn vei kan være en del av dealen denne gangen (sist gikk jeg på glatt asfalt uansett hvor jeg skulle) og da lurer jeg på om faste hjul er bedre?

fra app

Men usikker, jeg tenkte det understellet med hjul som svinger. Da minner det mye om vogna vi har, da...

Men så bor vi slik til at trilling på sti og ujevn vei kan være en del av dealen denne gangen (sist gikk jeg på glatt asfalt uansett hvor jeg skulle) og da lurer jeg på om faste hjul er bedre?

fra app
Jeg syns det er best med faste hjul på grus og sti. Men ofte går det an å feste de svingbare hjulene slik at de blir faste. Tre hjul er helt håpløst på skogstur syns jeg.

Jeg tror kanskje jeg vil ha mondial duo jeg, synes de er så fine :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

fra app
Jeg skal vertfall ha sånne hjul som svinger foran :) De kan låses også, så derfor ingen problem på asfalt heller :)

De er kjempe fine. Hvilken farge tenker du?
Jeg vet ikke. Jeg synes den vanilla fargen er veldig fin :) duda?

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg vet ikke. Jeg synes den vanilla fargen er veldig fin :) duda?

❤️ Desember 2014 ❤️

Caffe latte, sort eller mørke blå:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp