Molly
Med lille spira i magen <3
Savner deg også! <3 Men bra du er kommet deg inn på terminforum!Jeg savner dere jeg
Desember 2014
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Savner deg også! <3 Men bra du er kommet deg inn på terminforum!Jeg savner dere jeg
Desember 2014
Taster på appen
Vogn <3 Jeg har allerede bestemt meg for vogn ja.Vogn ja... Jeg har litt lyst på ny vogn...
fra app
Vogn <3 Jeg har allerede bestemt meg for vogn ja.
Emmaljunga mundial duo combi eller edge duo combiNå ble jeg nysgjerrig.
Hvilken skal dere ha?
Det er edge vi har fra før, og mundial jeg sikler påEmmaljunga mundial duo combi eller edge duo combi
Jeg heller mest mot mundial. Men er du fornøyd med edgen?Det er edge vi har fra før, og mundial jeg sikler på
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er jo samme vognen, bare design-forskjell i detaljene og fargerDet er edge vi har fra før, og mundial jeg sikler på
Veldig.Jeg heller mest mot mundial. Men er du fornøyd med edgen?
Jeg også! Håper vi begge to får oppleve det snartHerlig.
Gleder meg. Håper jeg får oppleve en gang til.
fra app
Veldig bra at du ikke måtte vente lengre!God morgen Da har tr ankommet ! Ny pp - cd 1.
Jo, det tror jeg det kan Jeg koste meg masse med å handle inn, vaske og til og med stryke babyklærneJeg ser liksom ting for meg da, sånn jeg tror svangerskapet blir! Vaske alle de søte små klærne! Fikse barnerommet Osv. Men ting blir nok ikke det man har sett for seg
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det var veldig greit Men nå får jeg ikke gått inn å sjekka på cd 12 da, det er jo midt oppi alle helligdagene. Tror bare jeg lar være denne pp da, og går innom neste med letrozol evnt.Veldig bra at du ikke måtte vente lengre!
Så bra Hvilken farge har du?Veldig.
Aah, ja, det er jo litt uflaks. Får håpe det skjer et lite påskemirakel når dere får slappet av i påska daJa det var veldig greit Men nå får jeg ikke gått inn å sjekka på cd 12 da, det er jo midt oppi alle helligdagene. Tror bare jeg lar være denne pp da, og går innom neste med letrozol evnt.
Vi hadde edge duo til datteren vår. Har den fortsatt, men har lyst på ny. Den er fryktelig stor og tung! Har to venninner som har fått barn det siste året, begge har kjøpt City cross og er veldig fornøyde. Selv forelsket jeg meg i Brio når jeg tilfeldigvis var med hun ene av venninnene mine på babybutikk. Så lett, men samtidig stødig vogn!Emmaljunga mundial duo combi eller edge duo combi
Det kommer, men er visst ikke klart endaHvordan ble det egentlig med hemmelig gruppe her inne?
Jeg hadde en pause da det var snakk om det.
Sent from my iPhone using BV Forum
City cross, skal den være lettere? Jeg er veldig glad i designet til emmaljunga. Men jeg har også vurdert tfk Men kan jo hende når jeg blir gravid, at vi vil gå for noe helt annet da!Vi hadde edge duo til datteren vår. Har den fortsatt, men har lyst på ny. Den er fryktelig stor og tung! Har to venninner som har fått barn det siste året, begge har kjøpt City cross og er veldig fornøyde. Selv forelsket jeg meg i Brio når jeg tilfeldigvis var med hun ene av venninnene mine på babybutikk. Så lett, men samtidig stødig vogn!
Et lite påskemirakel hadde vært fint <3 *ønske ønske*Aah, ja, det er jo litt uflaks. Får håpe det skjer et lite påskemirakel når dere får slappet av i påska da
Ja, den er både litt mindre og lettere. Det kan jo hende, men jeg er litt sånn at når jeg først har bestemt meg, blir ingenting annet like braCity cross, skal den være lettere? Jeg er veldig glad i designet til emmaljunga. Men jeg har også vurdert tfk Men kan jo hende når jeg blir gravid, at vi vil gå for noe helt annet da!