Skravletråd for oss prøvere!

Jeg likte veldig godt å være gravid. Har aldri følt meg så fin som jeg gjorde da. Og syns det var helt magisk å kjenne henne på innsiden, og ligge på kveldene å se hvordan hun romsterte inni der. Fødselen gikk også veldig greit. Gikk vel ca fire timer fra jeg fikk litt vonde rier til hun var ute.

Jeg gleder meg veldig til å gå gravid! Synes gravid-mage er så fiint :-)
Håper jeg slipper masse plager under svangerskapet da.

Jeg gleder meg veldig til å gå gravid! Synes gravid-mage er så fiint :-)
Håper jeg slipper masse plager under svangerskapet da.
Samme her jeg har så masse planer!!! gleder meg masse til i morgen da skal jeg ha date med tanteungen min da skal vi på kino å se på doktor proktors prompepulver og tanteungen min gleda seg så masse at han nesten ikke fikk sove❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Om jeg blir gravid igjen, har jeg lyst å prøve hjemmefødsel. Var bare flaks poden ikke ble født i do faktisk.

Det var jo fordi jeg ble forespeilet at det kunne gå fortere neste gang, at jeg begynte å tenke på hjemmefødsel. Fordi jeg ikke hadde lyst å føde i en taxi midt på vinteren

fra app

Jeg likte veldig godt å være gravid. Har aldri følt meg så fin som jeg gjorde da. Og syns det var helt magisk å kjenne henne på innsiden, og ligge på kveldene å se hvordan hun romsterte inni der. Fødselen gikk også veldig greit. Gikk vel ca fire timer fra jeg fikk litt vonde rier til hun var ute.

Herlig.

Gleder meg. Håper jeg får oppleve en gang til.

fra app

Samme her jeg har så masse planer!!! gleder meg masse til i morgen da skal jeg ha date med tanteungen min da skal vi på kino å se på doktor proktors prompepulver og tanteungen min gleda seg så masse at han nesten ikke fikk sove❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Planer for svangerskapet? Eller misforsto jeg deg nå?

fra app

I dag oppfører appen seg fint.

Jeg får lov å skrive. Til og med lov til å oppdatere "abonnerte" :-) DET er ikke hver uke det skjer!

fra app

I dag oppfører appen seg fint.

Jeg får lov å skrive. Til og med lov til å oppdatere "abonnerte" :-) DET er ikke hver uke det skjer!

fra app
Får håpe den fortsetter sånn da :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg er svært LIK min mor (da hun var på min alder)

Men jeg ønsker, og hun er absolutt enig, at jeg ikke på noe vis skal arve noe som helst som har med helse å gjøre fra henne. Hun har vel 3 kroniske diagnoser nå, om ikke mer, og har vært 100% ufør fra hun var på den alderen jeg er nå.
Ah, nei skjønner godt du ikke vil arve noe helsemessig. Huff ikke noe gøy det der. Jeg sliter med kronisk sykdom og vet godt hvor slitsomt det er (heldigvis ikke veldig alvorlig for min del).

Jeg gleder meg kjempe mye! Kommer til å være SÅ stolt når magen begynner å vise :)
Jeg og. Alt virker så spennende. *Glederseg*.
Men er seff forberedt på at det kommer til å være utfordrende, slitsomt og at alt ikke vil være rosenrødt slik det av og til blir fremstilt.

God morgen :) Da har tr ankommet ! Ny pp - cd 1.

Jeg og. Alt virker så spennende. *Glederseg*.
Men er seff forberedt på at det kommer til å være utfordrende, slitsomt og at alt ikke vil være rosenrødt slik det av og til blir fremstilt.
Kjempe spennende. Første gang du kjenner liv, spark.. Første gang du ser babyen på UL.. Når du får vite kjønnet.. Første plagget du kjøpter... Kjøpe vogn, seng, innrede barnerom :D *hyl* Jeg gleder meg. Er uansett mer positivt en negativt med det.

Godt tanta kom da når ting var som det var. Så blir det spennende å følge deg denne pp. Håper det blir deres pp:)
Takk og i lige måde!! Nå er jeg veldig spent, for jeg skal jo til en ny gynekolog på fredag :) Siden jeg tidligere har gått til privat.. Og det ble veldig dyrt i lengden. Så på fredag blir det kommunal. Men tror alikevel jeg skal starte på letrozol denne måneden som hun private mente.. Eller bør jeg vente? Nå ble jeg litt usikker.

Kjempe spennende. Første gang du kjenner liv, spark.. Første gang du ser babyen på UL.. Når du får vite kjønnet.. Første plagget du kjøpter... Kjøpe vogn, seng, innrede barnerom :D *hyl* Jeg gleder meg. Er uansett mer positivt en negativt med det.
Enig der. Sitter ofte å drømmer meg bort i utstyr og hvilke milepæler en kommer til å gå gjennom som gravid. Åh som jeg gleder meg, og håper jeg virkelig får oppleve det snart. Kjenner det er ekstra sårt når jeg ser hvordan mannen gleder seg, og blir skuffet måned etter måned...

Takk og i lige måde!! Nå er jeg veldig spent, for jeg skal jo til en ny gynekolog på fredag :) Siden jeg tidligere har gått til privat.. Og det ble veldig dyrt i lengden. Så på fredag blir det kommunal. Men tror alikevel jeg skal starte på letrozol denne måneden som hun private mente.. Eller bør jeg vente? Nå ble jeg litt usikker.
Altså hvis hun private mente du skulle begynne på den tror jeg at jeg ville gjort det. Skjønner godt det blir dyrt i lengden. Privat er jo veldig dyrt. Må ringe gyn jeg og imorgen. Nå vil jeg få fortgang siden vi har bikket året. Gav det liksom et år før jeg tenkte jeg sku be om mer hjelp.

Hjemmefødsel høres kjempe fint ut! Men med første, tror jeg nok jeg vil være på sykehus. Første gang, alt nytt, føler det er tryggere på sykehuset da :)

Full forståelse. Var jo slik jeg gjorde det også

fra app

Altså hvis hun private mente du skulle begynne på den tror jeg at jeg ville gjort det. Skjønner godt det blir dyrt i lengden. Privat er jo veldig dyrt. Må ringe gyn jeg og imorgen. Nå vil jeg få fortgang siden vi har bikket året. Gav det liksom et år før jeg tenkte jeg sku be om mer hjelp.

Etter et år er det greit å ta en prat med en lege/gyn, ja.

Vel, 16-17 mnd her, men... Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør...

fra app

Back
Topp