Skravletråd for oss prøvere!

Det var jo fordi jeg ble forespeilet at det kunne gå fortere neste gang, at jeg begynte å tenke på hjemmefødsel. Fordi jeg ikke hadde lyst å føde i en taxi midt på vinteren

fra app
Jeg har egentlig fått beskje dom at jeg blir lagt inn en uke før termin om jeg blir gravid igjen, for jeg kan ikke ha en så rask fødsel igjen.

Enig der. Sitter ofte å drømmer meg bort i utstyr og hvilke milepæler en kommer til å gå gjennom som gravid. Åh som jeg gleder meg, og håper jeg virkelig får oppleve det snart. Kjenner det er ekstra sårt når jeg ser hvordan mannen gleder seg, og blir skuffet måned etter måned...

Krysser fingrene for at du snart får oppleve det.

Jeg har egentlig fått beskje dom at jeg blir lagt inn en uke før termin om jeg blir gravid igjen, for jeg kan ikke ha en så rask fødsel igjen.
Ahh, så fort føder ikke jeg, da

fra app

Planer for svangerskapet? Eller misforsto jeg deg nå?

fra app
Jeg ser liksom ting for meg da, sånn jeg tror svangerskapet blir! Vaske alle de søte små klærne! Fikse barnerommet Osv. Men ting blir nok ikke det man har sett for seg

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag oppfører appen seg fint.

Jeg får lov å skrive. Til og med lov til å oppdatere "abonnerte" :) DET er ikke hver uke det skjer!

fra app

Så bra.
Dersom ikke app'en fungerer går det også an å logge seg på via nettleseren på mobil/nettbrett...

Enig der. Sitter ofte å drømmer meg bort i utstyr og hvilke milepæler en kommer til å gå gjennom som gravid. Åh som jeg gleder meg, og håper jeg virkelig får oppleve det snart. Kjenner det er ekstra sårt når jeg ser hvordan mannen gleder seg, og blir skuffet måned etter måned...

Høres kjent ut..
Drømmer meg veldig bort i vogner.
Mye av det andre utstyret har vi allerede.

Jeg ser liksom ting for meg da, sånn jeg tror svangerskapet blir! Vaske alle de søte små klærne! Fikse barnerommet Osv. Men ting blir nok ikke det man har sett for seg

Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner.

Forberedelser, jo det er kjekt det!

fra app

Jeg savner dere jeg

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Back
Topp