Skravletråd for oss prøvere!

Et spm. Jeg har lyst til å bytte jobb. Om jeg får en ny jobb, å blir gravid, har jeg da krav på permisjon å sånn fordi da? Har jobbet sammenhenge lenger enn 6 mnd.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Det har ingenting å si :) De ser på om du har jobbet det siste året eller 6 mnd :)

Hjemme fra jobb, jeg er så trøtt. Bel altfor lite søvn i helga.
Poden har fått besøk av tvillingjenter fra jobben min å er strålende fornøyd

Noen som er med på skravling i kveld?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er det ikke sånn at man må jobbe 6 av 9mnd??

Sent from my iPhone using BV Forum
Jo det kan være noe sånt. Bare vet det ikke har noe å si om en har fast eller ikke ifh til permisjonspenger. De beregner kun hvor mye du har jobbet før :) Jeg har jo ikke fast, men tenker ikke noe på det :)

Jo det kan være noe sånt. Bare vet det ikke har noe å si om en har fast eller ikke ifh til permisjonspenger. De beregner kun hvor mye du har jobbet før :) Jeg har jo ikke fast, men tenker ikke noe på det :)
Jeg har heller ikke fast. Sist var det sånn at man måtte ha jobbet 6 av de siste 10 månedene. Så lenge man har det er det greit.

Får håpe jeg får ny jobb rett etter jeg er ferdig den jobben her! Den legges ned i august og er veldig vanskelig å få ny jobb :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen som er med på skravling i kveld?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
JA! Sånn i åtte-ni-tiden kommer jeg til å være her en del :)

Heller missforstår

Vel, du vet hvor min lillesøster bor (la oss kalle henne L for lillesøster), men vi har ikke møtes, så du vet ikke hvordan jeg ser ut.
Du er ute og triller og møter på henne sammen med en annen (la oss kalle henne S).
Ut av samtalen skjønner du det er hennes søster.
L går, og du spør S om S har testet enda og en del annet, og S skjønner ingenting.
Sendere på dagen skriver min storesøster på FB at hun hadde vært på besøk hos L om møtt er gæren dame med vogn der.
I tillegg har du sendt meg en rar PM her på BV jeg ikke skjønte noe av før jeg leste statusen til S
Hahaha, fantastisk festlig :D Godt det bare var en drøm! Du trenger ikke være redd for at noe slikt skjer :p
BV er som las Vegas. Det som skjer på bv blir på bv!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Hahaha, fantastisk festlig :D Godt det bare var en drøm! Du trenger ikke være redd for at noe slikt skjer :p
BV er som las Vegas. Det som skjer på bv blir på bv!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Ja, ikke sant.
Men du ventet jo til L var gått for du var 100% sikker på at S var meg :P

Det er utrolig mye rart hodet kan finne på om natten

Back
Topp