Kamskjell er godt, nam!Det er veldig godt, ja, men er liksom det vi pleier å ha på en lørdagskveld..
Lurer litt på kamskjell til forrett.
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kamskjell er godt, nam!Det er veldig godt, ja, men er liksom det vi pleier å ha på en lørdagskveld..
Lurer litt på kamskjell til forrett.
Jaa, savner å skravle med dere og! Var redd for dere alle hadde forsvunnet på skjult forumTwinkle savner å skravle med deg
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Har savnet deg! Går alt bra med deg?Men jeg er her inne å sniker på dere
Desember 2014
Taster på appen
Jeg har en pakke i fryseren om du vil låne.Muligens det ja..
Får ikke tid til å dra til Sverige..
Nei har ikke kommet meg inn der enda jeg går det bra med deg?Jaa, savner å skravle med dere og! Var redd for dere alle hadde forsvunnet på skjult forum
Desember 2014
Taster på appen
Vi savner deg kjempe mye!!Hvordan går det her da?
Desember 2014
Taster på appen
Jaa, her går alt bare fint Med deg da? <3Har savnet deg! Går alt bra med deg?
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Alt er bare fint Jeg skal på tidlig ul om 14 dager, gleder megNei har ikke kommet meg inn der enda jeg går det bra med deg?
Koselig å høre <3 Savner en felles skravletråd som alle er på igjenVi savner deg kjempe mye!!
Så spennende med ul da må du gi en oppdateringAlt er bare fint Jeg skal på tidlig ul om 14 dager, gleder meg
Desember 2014
Taster på appen
Ja, såklart jeg skalSå spennende med ul da må du gi en oppdatering
Jeg også. Også håper jeg alle blir gravide snartKoselig å høre <3 Savner en felles skravletråd som alle er på igjen
Desember 2014
Taster på appen
Så bra jo går egentlig bra her, gleder meg til å hente valpen vår i mai og venter på tanta sånn at jeg kan begynne på Letrozol.Jaa, her går alt bare fint Med deg da? <3
Desember 2014
Taster på appen
Koselig med valp Du skal se det klaffer med en gang dere har fått valpSå bra jo går egentlig bra her, gleder meg til å hente valpen vår i mai og venter på tanta sånn at jeg kan begynne på Letrozol.
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Jaa, det håper virkelig jeg ogJeg også. Også håper jeg alle blir gravide snart
Nei,ingenting nytt.Ellers, er det noe nytt her?
Desember 2014
Taster på appen
Gleder meg til oppdatering etter ultralyden din Hvordan skulle du gjøre det i helgen med utdriknningslage?Jaa, det håper virkelig jeg og
Desember 2014
Taster på appen