Skravletråd for oss prøvere!

Gleder meg til oppdatering etter ultralyden din :) Hvordan skulle du gjøre det i helgen med utdriknningslage?
Jeg skal kjøpe en flaske alkoholfri vin og si at jeg har vært syk med feber hele uka og at den flaska er det eneste jeg drikker Pga formen :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Må finne senga jeg. Gjeeeeesp. Snakkes i morgen :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Koselig med valp :D Du skal se det klaffer med en gang dere har fått valp :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Hehe, da blir ikke valpen mye alene :p for jeg får rett ut i svangerskapspenger.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Jeg skal kjøpe en flaske alkoholfri vin og si at jeg har vært syk med feber hele uka og at den flaska er det eneste jeg drikker Pga formen :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Lurt :) Skal du helle den i en annen flaske da, så de ikke funderer? :) Kan jo evnt også si at du går på antibiotika for urinveinsinfeksjon eller noe lignende, så du kan ikke drikke så mye. Hihi. Den kommer jeg til å bruke.

Må finne senga jeg. Gjeeeeesp. Snakkes i morgen :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Natti <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Fyyyyy faaaader, aaaare you kidding me?! Jeg satte Grey's på pause 20 minutters tid, og har nå sett et kvarters tid av episoden. Så KLIKKER hele dritt-TV-boksen!! Goood, jeg er så lei Altibox! Alt er IKKE i boks! Nå får jeg den ikke på igjen og må vente til reprisen på lørdag. Jeg som hadde gleda meg i hele dag til å slenge meg ned i sofaen med Grey's :( *banner høyt*

I-landsproblemer ass..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, da blir ikke valpen mye alene :p for jeg får rett ut i svangerskapspenger.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Liisjja! Jeg håper sånn for oss nå. Jeg har troen på letrozol :)

Lurt :) Skal du helle den i en annen flaske da, så de ikke funderer? :) Kan jo evnt også si at du går på antibiotika for urinveinsinfeksjon eller noe lignende, så du kan ikke drikke så mye. Hihi. Den kommer jeg til å bruke.
Ja, jeg tenkte å helle den over på en drikkeflaske fordi vi skal være i byen hele dagen og vi kan ikke ha med vinflaske åpenlyst.

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, jeg tenkte å helle den over på en drikkeflaske fordi vi skal være i byen hele dagen og vi kan ikke ha med vinflaske åpenlyst.

❤️ Desember 2014 ❤️

Lurt :) Hvordan er formen din da? Helt fin? :) Ikke kvalm eller noe?

Hva er det egentlig? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er for å kicke i gang eggløsning. Mange mener det skal være et bedre alternativ til pergo :) Også minde sjangs for flerlingsgraviditet ettersom det stimulerer egget raskere, slik at bare ett egg modner :)

Lurt :) Hvordan er formen din da? Helt fin? :) Ikke kvalm eller noe?
Jeg er litt kvalm noen ganger, men ikke noe overveldende :) Men jeg er fryktelig trøtt og sliten. Merker egentlig ikke så utrolig mye Utennom ekstremt hormonell. Men det kommer vel tidsnok :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er for å kicke i gang eggløsning. Mange mener det skal være et bedre alternativ til pergo :) Også minde sjangs for flerlingsgraviditet ettersom det stimulerer egget raskere, slik at bare ett egg modner :)
Så utrolig spennende :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Du er jo så flink med middager :) hva
med blåskjell til forrett? Og indrefilet eller kylling surra i brie og spekeskinke i ovnen med soppstuing ved siden og noe fløtegratinerte poteter?

❤️ Desember 2014 ❤️

Shiit det ned kyllingen hørtes godt ut:) blir sulten jeg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er litt kvalm noen ganger, men ikke noe overveldende :) Men jeg er fryktelig trøtt og sliten. Merker egentlig ikke så utrolig mye Utennom ekstremt hormonell. Men det kommer vel tidsnok :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Godt så lenge en slipper de verste svangerskapssymtomene :) Krysser fingrene for at du slipper det;)

Back
Topp