Skravletråd for oss prøvere!

God morgen. I natt hadde hun veldig vondt i magen sin, så jeg fikk ikke lagt meg til å sove før 03... Hun våknet i det jeg skulle sove i 24 tiden... Stakkars lille jenta, det er ikke lett og være liten.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Altibox er no søppel spør du meg. Dyrt og dårlig

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja, blæk, vi er ikke veldig fornøyde egentlig. Kanskje vi burde ha sett oss om etter en annen leverandør. En periode kunne den plutselig slå av serieopptak og slette alle opptakene vi hadde tatt. SNAKK om frustrerende når man en kveld endelig skulle oppdatere seg på seriene man har hatt på serieopptak. Knurr!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God morgen :) Kveldsjobbing i dag. Bah. En vakker dag skal jeg finne meg en jobb jeg slipper å jobbe kveld i!

Ja, blæk, vi er ikke veldig fornøyde egentlig. Kanskje vi burde ha sett oss om etter en annen leverandør. En periode kunne den plutselig slå av serieopptak og slette alle opptakene vi hadde tatt. SNAKK om frustrerende når man en kveld endelig skulle oppdatere seg på seriene man har hatt på serieopptak. Knurr!

Det skjer mye rart med vår og. I det siste så har den ikke hatt kontakt med nettet eller noe,for det blir bare helt svart. Også skjer det ingenting. Også skjønner den heller ikke forskjellen på serieopptak og enkeltopptak.

De skulle oppdatere vår så den ble raskere. Bare tull,like forbanna treigt enda.

Jeg er gal, gal, gal.
Bare 7 dpo, men måtte bare ta en test i morges.
Ble stående og vri og vende på den.
I "riktig" lys og vinkel skimtet jeg kanskje en strek.
Kan jeg ikke bare godta at den var negativ :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Endelig har vi fått ordnet med riks tv og nå kan jeg kose med med fødeavdelingen på fem :D

Satt i går ettermiddag og tuta og grein mens jeg minte mannen på hvor lite luft han fikk til hode da jeg kvalte han under innstikk av epuidral :D gode minner<3

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Jeg er faktisk fornøyd med Get etter vi fikk ny boks:) tror den heter Get box ll :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er gal, gal, gal.

Ååååååh! Det er jo så spennende! Du begynner da å bli så dreven at om den er blendahvit så ser du det!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg er gal, gal, gal.

Åååå spennende :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Det skjer mye rart med vår og. I det siste så har den ikke hatt kontakt med nettet eller noe,for det blir bare helt svart. Også skjer det ingenting. Også skjønner den heller ikke forskjellen på serieopptak og enkeltopptak.

De skulle oppdatere vår så den ble raskere. Bare tull,like forbanna treigt enda.

No forbanna drit rett og slett! Vi fikk opptaksfunksjonen med som en bonus i starten, jeg syntes jo det var en latterlig funksjon før. Men fy søren så avhengig man blir av den! Og innmari irriterende når den ikke funker siden man jo setter sin lit til den. :p

Jeg er gal, gal, gal.

Haha, du er herlig :D <3 Kjenner meg så altfor godt igjen!

Jeg er faktisk fornøyd med Get etter vi fikk ny boks:) tror den heter Get box ll :)

Hm, ja, takk for tipset! Tror vi skal undersøke litt alternativer :)

Samme her! Er så kjedelig!

Alt annet er perfekt med jobben, så det er litt kjipt! Jobber fast to kvelder i uka, og synes jeg får så veldig avstumpa fritid av det :/

God morgen. I natt hadde hun veldig vondt i magen sin, så jeg fikk ikke lagt meg til å sove før 03... Hun våknet i det jeg skulle sove i 24 tiden... Stakkars lille jenta, det er ikke lett og være liten.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
:( Stakkars lita! Og deg. :(

Jeg er gal, gal, gal.
Kan jeg ikke bare godta at den var negativ :p

Oi spennende!!! :D Jeg føler hvis jeg vender godt nok på mine blendahvite, så ser jeg skygger :P Haha. Håper din blir sterkere og sterkere da :D

Alt annet er perfekt med jobben, så det er litt kjipt! Jobber fast to kvelder i uka, og synes jeg får så veldig avstumpa fritid av det :/

Jeg husker når jeg jobba kveldstid før, følte bare jeg gikk og venta til jeg skulle på jobb :P Veldig glad for dagvakt jobbing :)

Back
Topp