Du glemte desember
Desember 2014
Taster på appen
Men der er jeg jo ikke før positiv test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du glemte desember
Desember 2014
Taster på appen
Haha. Tja, innimellom ihvertfall. Syns det er spennende jeg. Ihvertfall når det ikke skjer noe hos meg så. *Venterpåel*Så du mener jeg må oppdatere dere alle dagene som kommer
Jeg har hatt sexEndelig kommet hjem fra jobb! Er sulten, har ikke fått spist på jobb i dag så nå blir det en sen middag hva har dere damene gjort i dag da?
Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Min har bare jobbet 11 timer i dagHaha heldige deg samboer har jobbet 14 timer i dag så blir ikke noe på oss idag!:/
Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Var lenge det også! Eneste som ikke er gøy når han er sliten etter å jobbe så lenge er at han blir så fort grumpyMin har bare jobbet 11 timer i dag
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Åh, som jeg gleder meg til den timen!Tr er dratt sin veg.. Spottet litt bare. Gleder meg til å starte å legge inn aksjer. Klar for ny pp! Fredag er det gynekologtime
Jeg er SÅ spent. På hva han sier iforhold til hun jeg har hatt. Hm. Håper jo han er enig, og at jeg får prøve crinone denne pp ogsåÅh, som jeg gleder meg til den timen!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Spennende Lykke tilHar ikke sjans i havet på sex i kveld tror jeg... han har vært på jobb, møte i velforeningen og nå er han på trening og trener U-14 lag i amerikansk fotball.. men men, er ikke så farlig heller Jeg venter bare på at mensen skal komme jeg så vi får starte på vår første prøveperiode
Spennende pp på deg denne pp.Tr er dratt sin veg.. Spottet litt bare. Gleder meg til å starte å legge inn aksjer. Klar for ny pp! Fredag er det gynekologtime
Det skjønner jeg Hva med å kutte ut eggløsningstester og temping denne pp, og prøve å bare slappe av? Vet ikke om det hjelper, men kjenner bare selv jeg blir litt gal i hode av testing og temping hele tiden. <3Spennende pp på deg denne pp.
Her er og tr dratt sin vei. Men jeg har bare lyst å gi opp hele prøvingen. Er rimelig lei av å teste etter el, tempe og når el er over bare tenke og fundere over om det har klaffet og så teste for å se om jeg er gravid. Å tilslutt bli deppa for det ikke klaffet denne pp heller.
Har vurdert det. Men samtidig er jeg jo redd at jeg da går glipp av el. Syklusene mine har variert litt, så har vært greit med monitoren for da har jeg hatt kontroll. Men men. Det er vel bare den har gitt opp kvelden ikveld...Det skjønner jeg Hva med å kutte ut eggløsningstester og temping denne pp, og prøve å bare slappe av? Vet ikke om det hjelper, men kjenner bare selv jeg blir litt gal i hode av testing og temping hele tiden. <3
Ja da må en jo ha sex regelmessig for å være sikker på at en ikke går glipp av eggløsning!Har vurdert det. Men samtidig er jeg jo redd at jeg da går glipp av el. Syklusene mine har variert litt, så har vært greit med monitoren for da har jeg hatt kontroll. Men men. Det er vel bare den har gitt opp kvelden ikveld...
Vi var dårlige på det, men den pp den satt så hadd vi sex annenhver dag frem til EL testen ble sterke og da hadde vi sex faktisk hver dag i 6 dager. De sier jo at man heller skal spare opp, men her funka det motsattJa da må en jo ha sex regelmessig for å være sikker på at en ikke går glipp av eggløsning!
Vi pleier å ha sex annehver dag, men når den er positiv kjører vi på uansett, selv om vi hadde sex dagen før. Og alltid dagen etterpå også, for å være sikker.Vi var dårlige på det, men den pp den satt så hadd vi sex annenhver dag frem til EL testen ble sterke og da hadde vi sex faktisk hver dag i 6 dager. De sier jo at man heller skal spare opp, men her funka det motsatt
Desember 2014
Taster på appen