Skravletråd for oss prøvere!

Oppdatering fra meg.
Ingen strek i dag.
Vi får se i morgen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen :) gleder meg masse til jeg er ferdig på jobb og dag:) da skal jeg kose meg med babyen til venninna mi :) så får håpe at spiren hat festa seg og at mensen ikke kommer om 1881 og at testen er positiv.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

God morgen, nok en hektisk dag på jobb. Men får bare holde ut, i morgen reiser vi bort for helga. Det blir godt med litt sjæsjteferie <3 Skal folkens på påskeferie eller? :) Vi skal jobbe de tre dagene, men synes det er helt ok med bypåske. Naboen er alltid bortreist i påsken = ikke bråk på morgenen. Digg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God morgen, nok en hektisk dag på jobb. Men får bare holde ut, i morgen reiser vi bort for helga. Det blir godt med litt sjæsjteferie <3 Skal folkens på påskeferie eller? :) Vi skal jobbe de tre dagene, men synes det er helt ok med bypåske. Naboen er alltid bortreist i påsken = ikke bråk på morgenen. Digg!

Kjæresteferie er digg! Vi skal på hyttetur, først med et vennepar, så med familien. Håper vi får litt sol, selv om værmeldingen ikke ser så positiv ut.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal jobbe til å onsdagen:) så skal vi på hytta og fridagene:) drar til Tyrkia 1.mai :)

Kjæresteferie er digg! Vi skal på hyttetur, først med et vennepar, så med familien. Håper vi får litt sol, selv om værmeldingen ikke ser så positiv ut.

Sent from my iPhone using BV Forum
Så deilig med hyttetur! Hytta i påsken er noe av det koseligste som finnes :) Vi skal til Bergen i helga, og det er meldt skikkelig drittvær. Litt kjipt, men vi skal få kosa oss for det :)

Vi skal jobbe til å onsdagen:) så skal vi på hytta og fridagene:) drar til Tyrkia 1.mai :)

Ah, så deilig med ferie til varmere strøk! Kunne godt tenkt meg litt varme nå jeg også!

Ingen planer i påsken, blir nok hjemme for det er vel forhåpentligvis rundt eggløsningstider. Spørs når mensen kommer, tok min første tablett i dag kl 6, og når den kommer skal jeg på dag 3 ta dobbel pergokur og sist kom eggløsning 1 uke tidligere. Greit og være hjemme og slappe av da, synes jeg. :) Men håper i det minste på fint vær :)

Jeg digger asfaltpåske. Er som du sier, alle naboene er borte, det er så stille og fredelig og man kan få i gang utegrillen og skogsturer og kose seg. Jeg vil ikke oppsøke snø når den først er borte. Da vil jeg heller reise bort ved andre anledninger :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg digger asfaltpåske. Er som du sier, alle naboene er borte, det er så stille og fredelig og man kan få i gang utegrillen og skogsturer og kose seg. Jeg vil ikke oppsøke snø når den først er borte. Da vil jeg heller reise bort ved andre anledninger :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Heeelt enig! Har inget behov what so ever for snø nå, så da er det deilig å bare nyte våren :)

Mini ville ha blå grøt. Da ble det blå grøt :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1397144231616.jpg
    1397144231616.jpg
    34,8 KB · Visninger: 19
I dag blir det hjemmelaget pizza, samboeren driver og lager pizzabunnen og jeg ordner resten, er ikke helt lørdag enda men kreativiteten er ikke alltid på plass når det gjelder middag, hehe :) Hva har dere spist i dag? :)

I dag blir det hjemmelaget pizza, samboeren driver og lager pizzabunnen og jeg ordner resten, er ikke helt lørdag enda men kreativiteten er ikke alltid på plass når det gjelder middag, hehe :) Hva har dere spist i dag? :)
Blå grøt :p blir noen kylling klubber i kveld :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

her ble det grandis, syk mann og jeg dødssliten så ble enkelt idag :)

Back
Topp