Oppdatering fra meg.
Ingen strek i dag.
Vi får se i morgen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ingen strek i dag.
Vi får se i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, det var dumt! Krysser fingrene for deg de neste dagene. Vi vet jo at det er tidlig.Oppdatering fra meg.
Ingen strek i dag.
Vi får se i morgen
Kjæresteferie er digg! Vi skal på hyttetur, først med et vennepar, så med familien. Håper vi får litt sol, selv om værmeldingen ikke ser så positiv ut.God morgen, nok en hektisk dag på jobb. Men får bare holde ut, i morgen reiser vi bort for helga. Det blir godt med litt sjæsjteferie <3 Skal folkens på påskeferie eller? Vi skal jobbe de tre dagene, men synes det er helt ok med bypåske. Naboen er alltid bortreist i påsken = ikke bråk på morgenen. Digg!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi skal jobbe til å onsdagen så skal vi på hytta og fridagene drar til Tyrkia 1.maiGod morgen, nok en hektisk dag på jobb. Men får bare holde ut, i morgen reiser vi bort for helga. Det blir godt med litt sjæsjteferie <3 Skal folkens på påskeferie eller? Vi skal jobbe de tre dagene, men synes det er helt ok med bypåske. Naboen er alltid bortreist i påsken = ikke bråk på morgenen. Digg!
Så deilig med hyttetur! Hytta i påsken er noe av det koseligste som finnes Vi skal til Bergen i helga, og det er meldt skikkelig drittvær. Litt kjipt, men vi skal få kosa oss for detKjæresteferie er digg! Vi skal på hyttetur, først med et vennepar, så med familien. Håper vi får litt sol, selv om værmeldingen ikke ser så positiv ut.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ah, så deilig med ferie til varmere strøk! Kunne godt tenkt meg litt varme nå jeg også!Vi skal jobbe til å onsdagen så skal vi på hytta og fridagene drar til Tyrkia 1.mai
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja jeg gleder meg masse Og da går det greit å ha ferie senereAh, så deilig med ferie til varmere strøk! Kunne godt tenkt meg litt varme nå jeg også!
Jeg digger asfaltpåske. Er som du sier, alle naboene er borte, det er så stille og fredelig og man kan få i gang utegrillen og skogsturer og kose seg. Jeg vil ikke oppsøke snø når den først er borte. Da vil jeg heller reise bort ved andre anledningerGod morgen, nok en hektisk dag på jobb. Men får bare holde ut, i morgen reiser vi bort for helga. Det blir godt med litt sjæsjteferie <3 Skal folkens på påskeferie eller? Vi skal jobbe de tre dagene, men synes det er helt ok med bypåske. Naboen er alltid bortreist i påsken = ikke bråk på morgenen. Digg!
Heeelt enig! Har inget behov what so ever for snø nå, så da er det deilig å bare nyte vårenJeg digger asfaltpåske. Er som du sier, alle naboene er borte, det er så stille og fredelig og man kan få i gang utegrillen og skogsturer og kose seg. Jeg vil ikke oppsøke snø når den først er borte. Da vil jeg heller reise bort ved andre anledninger
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Den var tøffMini ville ha blå grøt. Da ble det blå grøt
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Den var i grunn egentlig veldig forstyrrende å se påDen var tøff
Sent from my iPhone using BV Forum
Blå grøt blir noen kylling klubber i kveldI dag blir det hjemmelaget pizza, samboeren driver og lager pizzabunnen og jeg ordner resten, er ikke helt lørdag enda men kreativiteten er ikke alltid på plass når det gjelder middag, hehe Hva har dere spist i dag?
haha, synes den så litt mer spennende ut enn vanligDen var i grunn egentlig veldig forstyrrende å se på
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
her ble det grandis, syk mann og jeg dødssliten så ble enkelt idagI dag blir det hjemmelaget pizza, samboeren driver og lager pizzabunnen og jeg ordner resten, er ikke helt lørdag enda men kreativiteten er ikke alltid på plass når det gjelder middag, hehe Hva har dere spist i dag?