Skravletråd for oss prøvere!

Jeg tror sengen roper på meg nå..... Ja det gjør den! Godnatt :)

God natt! Jeg er så sliten etter en superhektisk dag på jobb. Stod opp, dro på jobb, jobbet rævva av meg, spiste middag, oppdaterte meg på hva som har skjedd her i løpet av dagen, og nå... Legge meg vel. Det var den dagen liksom :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Last edited:
På plass i senga. Godt det

fra app

På plass i senga.

I morgen skal jeg oppdatere med topp 100

fra app

God morgen!

Beklager spam i går, appen sa den første ikke ble postet pga feilmelding.

fra app

Kan ikke akkurat kalle det der spam, men unnskyldningen er godtatt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er spent på foreløpig sin test i dag :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

God morgen!

Beklager spam i går, appen sa den første ikke ble postet pga feilmelding.

fra app
God morgen! Du er tilgitt. Nå venter jeg på oppdatering fra deg :)

Kan ikke akkurat kalle det der spam, men unnskyldningen er godtatt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Reglene for forumet definerer det som spamming når man skiver flere innlegg på rad, uten at det er sitat av noen.

Det kan man få heftig mye pes for i konkurransesammenheng.

fra app

God morgen! Du er tilgitt. Nå venter jeg på oppdatering fra deg :)
Status topp 100?

Det må vente til jeg er hjemme, travel dag på jobb, bare sniker litt. Lista mi har jeg på pc hjemme.

fra app

Ja da må en jo ha sex regelmessig for å være sikker på at en ikke går glipp av eggløsning!
Tja. Pleier ikke være noe problem det;)
Men av og til så er det veldig hektisk og opp tidlig og jobbe til langt på natt på mannen. Så lettere å få han med hvis han vet at dette er muligheten liksom. I tillegg er jeg kontrollfreak, så det er veldig greit å vite og. Så syns hele greia begynner å bli slitsom.

Status topp 100?

Det må vente til jeg er hjemme, travel dag på jobb, bare sniker litt. Lista mi har jeg på pc hjemme.

fra app
Hihi ja :)

Tja. Pleier ikke være noe problem det;)
Men av og til så er det veldig hektisk og opp tidlig og jobbe til langt på natt på mannen. Så lettere å få han med hvis han vet at dette er muligheten liksom. I tillegg er jeg kontrollfreak, så det er veldig greit å vite og. Så syns hele greia begynner å bli slitsom.
:( Urettferdig at noen må bruke så lang tid kjenner jeg.. Jeg har mine opp og nedturer. Nå prøver jeg å tenke positivt, men det er ikke lett. Vet jeg kommer til å bli SÅ skuffet denne pp hvis det ikke klaffer.

:( Urettferdig at noen må bruke så lang tid kjenner jeg.. Jeg har mine opp og nedturer. Nå prøver jeg å tenke positivt, men det er ikke lett. Vet jeg kommer til å bli SÅ skuffet denne pp hvis det ikke klaffer.
Ja det er det. Det er vel normalt å ha opp og nedturer i forbindelse med prøving uansett om en har prøvd 3 mnd eller om en har prøvd 2 år. Nå håper jeg vi slipper å prøve 2 år hverken du eller jeg da.
Må prøve å tenke positivt jeg og. Men det er jo ikke alltid like lett. Ihvertfall ikke når vi har så mange rundt oss som er gravide som ikke hadde prøvd så lenge...

Ja det er det. Det er vel normalt å ha opp og nedturer i forbindelse med prøving uansett om en har prøvd 3 mnd eller om en har prøvd 2 år. Nå håper jeg vi slipper å prøve 2 år hverken du eller jeg da.
Må prøve å tenke positivt jeg og. Men det er jo ikke alltid like lett. Ihvertfall ikke når vi har så mange rundt oss som er gravide som ikke hadde prøvd så lenge...
Jeg vet. Det er kjempe vanskelig! Jeg brøyt jo helt sammen sist med pergo, for da hadde jeg skikkelig troen. Da måtte jag ha pause både fra bv og eggløsningstester. Jeg sleit skikkelig, gråt og gråt. Nå har jeg bare en god følelse, og tenker at dette kommer til å ordne seg. Jeg tror selv det er progesterontilskudd jeg trenger, så skal til gynekolog i morgen og håper han er enig. Hvis ikke blir jeg nok lei meg igjen hvis jeg ikke får det :P

Back
Topp