Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da begynner du på letrozol på dag 3?Da kom tanta
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg også!!!Jeg er spent på foreløpig sin test i dag
Desember 2014
Taster på appen
God morgen! Du er tilgitt. Nå venter jeg på oppdatering fra degGod morgen!
Beklager spam i går, appen sa den første ikke ble postet pga feilmelding.
fra app
YesDa begynner du på letrozol på dag 3?
Reglene for forumet definerer det som spamming når man skiver flere innlegg på rad, uten at det er sitat av noen.Kan ikke akkurat kalle det der spam, men unnskyldningen er godtatt
Sent from my iPhone using BV Forum
Status topp 100?God morgen! Du er tilgitt. Nå venter jeg på oppdatering fra deg
Tja. Pleier ikke være noe problem detJa da må en jo ha sex regelmessig for å være sikker på at en ikke går glipp av eggløsning!
Jeg og...Jeg er spent på foreløpig sin test i dag
Desember 2014
Taster på appen
Hihi jaStatus topp 100?
Det må vente til jeg er hjemme, travel dag på jobb, bare sniker litt. Lista mi har jeg på pc hjemme.
fra app
Urettferdig at noen må bruke så lang tid kjenner jeg.. Jeg har mine opp og nedturer. Nå prøver jeg å tenke positivt, men det er ikke lett. Vet jeg kommer til å bli SÅ skuffet denne pp hvis det ikke klaffer.Tja. Pleier ikke være noe problem det
Men av og til så er det veldig hektisk og opp tidlig og jobbe til langt på natt på mannen. Så lettere å få han med hvis han vet at dette er muligheten liksom. I tillegg er jeg kontrollfreak, så det er veldig greit å vite og. Så syns hele greia begynner å bli slitsom.
Ja det er det. Det er vel normalt å ha opp og nedturer i forbindelse med prøving uansett om en har prøvd 3 mnd eller om en har prøvd 2 år. Nå håper jeg vi slipper å prøve 2 år hverken du eller jeg da.Urettferdig at noen må bruke så lang tid kjenner jeg.. Jeg har mine opp og nedturer. Nå prøver jeg å tenke positivt, men det er ikke lett. Vet jeg kommer til å bli SÅ skuffet denne pp hvis det ikke klaffer.
Jeg vet. Det er kjempe vanskelig! Jeg brøyt jo helt sammen sist med pergo, for da hadde jeg skikkelig troen. Da måtte jag ha pause både fra bv og eggløsningstester. Jeg sleit skikkelig, gråt og gråt. Nå har jeg bare en god følelse, og tenker at dette kommer til å ordne seg. Jeg tror selv det er progesterontilskudd jeg trenger, så skal til gynekolog i morgen og håper han er enig. Hvis ikke blir jeg nok lei meg igjen hvis jeg ikke får detJa det er det. Det er vel normalt å ha opp og nedturer i forbindelse med prøving uansett om en har prøvd 3 mnd eller om en har prøvd 2 år. Nå håper jeg vi slipper å prøve 2 år hverken du eller jeg da.
Må prøve å tenke positivt jeg og. Men det er jo ikke alltid like lett. Ihvertfall ikke når vi har så mange rundt oss som er gravide som ikke hadde prøvd så lenge...