Skravletråd for oss prøvere!

Huff, det hørtes ikke greit ut!

Litt for mange saker, og treige folk som forlanger at man skal hoppe på kommando når du har sittet og ventet på dem i måneder. Er ikke som om jeg ikke får andre ting å gjøre mens jeg venter.
Kan faktisk hende jeg er opptatt med andre ting også

Vi skal ha laks. Pasta. grønnsaker. fløtesaus. Ikke sånn kjempe fan av fisk, men må til noen dager :P

Litt for mange saker, og treige folk som forlanger at man skal hoppe på kommando når du har sittet og ventet på dem i måneder. Er ikke som om jeg ikke får andre ting å gjøre mens jeg venter.
Kan faktisk hende jeg er opptatt med andre ting også
Noen folk tror at de her de viktigste i verden, og at alle kan slippe alt de har i hendene med en gang deres sak kommer frem. Veldig frustrerende!

Vi skal ha laks. Pasta. grønnsaker. fløtesaus. Ikke sånn kjempe fan av fisk, men må til noen dager :p
Fisk på oss også i dag: torsk med ovnsbakte poteter, erter, brokkoli og hollandaisesaus. Nam!

Kommer til å bli litt lite aktivitet fra meg i kveld.
Så fort ungene er i seng, må jeg jobb.
Har ca 300 sider jeg må gjennom før et møte i morgen.
Hørtes slitsomt ut! Blir helt surrete i hodet ut på kvelden. Føler jeg har "teflonhjerne" hvis jeg har hatt en lang dag.

Hei jenter/damer! Jeg har et spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg litt med :) Meg og kjæresten er ikke prøvere, jeg går på p-pillen, men liker veldig godt å lese inne på disse forum sidene siden jeg er litt babysyk, hehe. Anyway, det jeg skulle spørre om. Jeg har de siste dagene hatt veldig lyserosa utflod (beklager for detaljer) og vet ikke hvordan jeg skal tolke det? Har lest mye på nett om at det KAN være festeblødning eller noe? Skulle hatt mensen for to uker siden også, er egentlig bare forvirret og lurer på hva som skjer. Tror ikke jeg er gravid, for jeg har ikke ømme pupper, men har vært litt kvalm de siste dagene. Nå ble det et langt innlegg! Beklager for det. Takk på forhånd!
-forvirret og usikker jente

Last edited:
Jeg har spist rundstykke med kokt egg til middag.-

Er ufattelig sliten etter mye krangling å dritt på jobb i dag, så det blir definitivt tidlig kvelden på meg.

Back
Topp