Huff, det hørtes ikke greit ut!Jeg er veldig glad i jobben min, men noen ganger får jeg virkelig nok!!
KLAGE!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, det hørtes ikke greit ut!Jeg er veldig glad i jobben min, men noen ganger får jeg virkelig nok!!
KLAGE!!
Huff, det hørtes ikke greit ut!
Noen folk tror at de her de viktigste i verden, og at alle kan slippe alt de har i hendene med en gang deres sak kommer frem. Veldig frustrerende!Litt for mange saker, og treige folk som forlanger at man skal hoppe på kommando når du har sittet og ventet på dem i måneder. Er ikke som om jeg ikke får andre ting å gjøre mens jeg venter.
Kan faktisk hende jeg er opptatt med andre ting også
Fisk på oss også i dag: torsk med ovnsbakte poteter, erter, brokkoli og hollandaisesaus. Nam!Vi skal ha laks. Pasta. grønnsaker. fløtesaus. Ikke sånn kjempe fan av fisk, men må til noen dager
Fisk på oss også i dag: torsk med ovnsbakte poteter, erter, brokkoli og hollandaisesaus. Nam!
Den knallgode som er som en kjempestor innbakt fiskepinn? Elsker den!Vi hadde slik fish'n chips fisk fra Findus med stekte grønnsaker, vi
Den knallgode som er som en kjempestor innbakt fiskepinn? Elsker den!
Bare ikke se på kaloriinnholdet. Det er ikke særlig pent.
Bare ikke se på kaloriinnholdet. Det er ikke særlig pent.
Hørtes slitsomt ut! Blir helt surrete i hodet ut på kvelden. Føler jeg har "teflonhjerne" hvis jeg har hatt en lang dag.Kommer til å bli litt lite aktivitet fra meg i kveld.
Så fort ungene er i seng, må jeg jobb.
Har ca 300 sider jeg må gjennom før et møte i morgen.
Enig i det.Så lenge man ikke spiser for mye (har masse grønnsaker til), og ikke for ofte er det helt greit
Hørtes slitsomt ut! Blir helt surrete i hodet ut på kvelden. Føler jeg har "teflonhjerne" hvis jeg har hatt en lang dag.
Og på grunn av dem må du jobbe overtid/ekstra? Dårlig gjort!Har to saker med de jeg klagde over før i kveld.
Dette er en av dem
Og på grunn av dem må du jobbe overtid/ekstra? Dårlig gjort!
Lykke til! Hva jobber du med igjen?Kommer til å bli litt lite aktivitet fra meg i kveld.
Så fort ungene er i seng, må jeg jobb.
Har ca 300 sider jeg må gjennom før et møte i morgen.