Det er kos der ja er no skravling som skjerSkjer det noe morsomt på det skjulte forumet da?
Desember 2014
Taster på appen
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kos der ja er no skravling som skjerSkjer det noe morsomt på det skjulte forumet da?
Desember 2014
Taster på appen
Jeg skal teste igjen i morgen
Skjer det noe morsomt på det skjulte forumet da?
Desember 2014
Taster på appen
Dagen har gått i ett her også. Opp i fem tiden med en skrikete baby som jeg fikk til å sove igjen i seks tiden... Kjørt min min mor til behandling og tilbake en time senere. Så hjem og spise lunsj, så i banken å få nytt lån jippi, det gikk heldigvis bra! Fikk litt mer enn vi trengte, så nå kan vi kjøpe nytt prosjekt om vi vil. Så var det å hente hulerboermannen på jobb og rett på babysvømming. Så hjem. Kveldstell, grinete baby som nektet å sove mens vi skulle spise middag. Nå er vi helt døde begge to og skal straks legge oss. Blir visst ikke aksjer i dag, men vi har lagt inn tre dager på rad og skal fortsette i morgen til den er forbi positiv hvertfall.Hei vakre! Dagen har vært lang. En lang og slitsom dag på jobb. Har allerede gått inn i påskeferie modus kjenner jeg! En dag igjen bare, så tar jeg FERIE. Kom hjem i 6 tiden, så har igrunnen bare spist.. Og nå er klokka snart 21. Hvordan har din dag vært? Hva har du gjort ?
Jeg får snart tilgang jeg ogsåDet er kos der ja er no skravling som skjer
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg gjorde det i går, så kommer så fort tamara gir meg tilgang. Var bare litt treg med å spørre...Hvorfor er du ikke på skjult forum? Send pm til lykkeliten
Okei braJeg gjorde det i går, så kommer så fort tamara gir meg tilgang. Var bare litt treg med å spørre...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg gjorde det i går, så kommer så fort tamara gir meg tilgang. Var bare litt treg med å spørre...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg er også trøtt. Tung i hode. Må dusje, det er så tiltak. Så vil jeg ha litt å spise, noe godtJeg er trøtt, så trøtt, så trøtt.
Mannen styrer på soverommet, leter etter noe, så han har vel ca dekket senga med alt mulig annet. JEg vil legge meg. Etter litt mat, muligens.
Okei bra
Jeg er også trøtt. Tung i hode. Må dusje, det er så tiltak. Så vil jeg ha litt å spise, noe godt
Det kan vi Skal du lage deg noe mat Sara, hva skal du lage? Jeg tror jeg må ha meg et par knekkebrød og sjokolademelk.Men vi kan skravle her så lenge
Det gjorde jeg forrige helg. Gått å småspist i en uke nå Når jeg har godteri liggende, tenker jeg på det hele tiden. Helt til det er tomt Da kan jeg slappe av. hahaJeg var på kiwi og hamstret smågodt til 4,9 pr hg i fag... en god kilo...
Men jeg skal spise MAT i kveld, tror jeg...
HærligJeg får snart tilgang jeg også
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg hadde kommet til å dyttet alt på mannen sin side å lagt meg hohoJeg er trøtt, så trøtt, så trøtt.
Mannen styrer på soverommet, leter etter noe, så han har vel ca dekket senga med alt mulig annet. JEg vil legge meg. Etter litt mat, muligens.
Å dusje er et stort tiltak, det er så kjedelig men det må gjøresJeg er også trøtt. Tung i hode. Må dusje, det er så tiltak. Så vil jeg ha litt å spise, noe godt
Gleder meg til å se hvordan dere har innredet derOkei bra
Smågodt!! Nam, må handle det i helgen!Jeg var på kiwi og hamstret smågodt til 4,9 pr hg i fag... en god kilo...
Men jeg skal spise MAT i kveld, tror jeg...
Håper hun er rask!Det kommer, det kommer