Skravletråd for oss prøvere!

Å helledussan da. Her har dere vært effektive med skravlingen. 5 sider å lese gjennom jo. Så det orker jeg rett å slett ikke. Ble sen middag her etter en lang og hektisk dag. Trøtt. Så spørs hvor lenge jeg holder ut. Noe spennende som har skjedd hos dere fine damer idag?
Her skal jeg til lege imorgen tidlig. Så blir spennende å høre hva hun sier angående utredning...

Det kan vi :D Skal du lage deg noe mat Sara, hva skal du lage? :p Jeg tror jeg må ha meg et par knekkebrød og sjokolademelk.

Det ble havregryn med sukker, melk og rosiner. (var det i denne tråden jeg skrev om at jeg skulel ha mat? Jeg svarte på hva det ble i en annen...)

Så digg! Jeg skal trene i morgen. Dobbeltime. Høy puls 3 og styrke(et eller annet)! Når jeg tenker på det nå kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skal klare det.
Åååh, nå er badet klart. Endelig.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Du er kjempe flink :D Stå på, det klarer du. Hørtes villt ut da, lykke til!

Da her jeg endelig lagt fra meg jobben..

Forresten vet dere at i gamle dager blandet de mel og vann for å lage lim?
Vel blander du også i egg, bakepulver og eventuelt annet får du kake.
Ikke rart den setter seg fast på magen og rumpa :P

Det gjorde jeg forrige helg. Gått å småspist i en uke nå :p Når jeg har godteri liggende, tenker jeg på det hele tiden. Helt til det er tomt :p Da kan jeg slappe av. haha

Mannen ment vi måtte ha påskesnop.

Vi har snop i boda fra før. Vi har så mye påskesnop!! Og vi er ikke hjemme i påska engang!

Å helledussan da. Her har dere vært effektive med skravlingen. 5 sider å lese gjennom jo. Så det orker jeg rett å slett ikke. Ble sen middag her etter en lang og hektisk dag. Trøtt. Så spørs hvor lenge jeg holder ut. Noe spennende som har skjedd hos dere fine damer idag?
Her skal jeg til lege imorgen tidlig. Så blir spennende å høre hva hun sier angående utredning...
Her er det ikke mer spennende enn at jeg har fått tantebesøk

Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende med legetime. Jeg skal til gynekolog. Ikke noe spennende hos meg vertfall :) Jobbet lenge, spist middag, fortsatt litt med jobb, sett litt TV. Så nå må jeg snart dusje og legge meg :P Hos deg da?

Mannen ment vi måtte ha påskesnop.

Vi har snop i boda fra før. Vi har så mye påskesnop!! Og vi er ikke hjemme i påska engang!
Ta det med der dere skal :) ? Det er lov å kose seg i påsken <3 ;)

Så digg! Jeg skal trene i morgen. Dobbeltime. Høy puls 3 og styrke(et eller annet)! Når jeg tenker på det nå kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skal klare det.
Åååh, nå er badet klart. Endelig.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ohoi! Du er sprek!

Da her jeg endelig lagt fra meg jobben..

Forresten vet dere at i gamle dager blandet de mel og vann for å lage lim?
Vel blander du også i egg, bakepulver og eventuelt annet får du kake.
Ikke rart den setter seg fast på magen og rumpa :p
haha!

Trykte send litt fort jeg, håper du oppdaterer oss i morgen :)

Asj, det var kjedlig nytt. Men spennende neste pp da. Var det ikke nå du skulle starte på de samme greiene som Molly?
Jo.. Letrozol gjengen. Gøy at vi er to som starter samme pp. Aldri hørt om noen andre som har prøvd her inne.

Så spennende med legetime. Jeg skal til gynekolog. Ikke noe spennende hos meg vertfall :) Jobbet lenge, spist middag, fortsatt litt med jobb, sett litt TV. Så nå må jeg snart dusje og legge meg :p Hos deg da?
Ja jeg er litt spent om hun henviser oss videre. Spennende med gyn time da. Jeg skal ha det i starten av mai... Leeenge til..
Her har det vært jobb, tur med hundene, husarbeid, middag på kinarestaurant, shoppet hagemøbler, bowling med jobben før kvelds nå og avslapping. Snart i seng, for må kjøre halv 8 for å rekke legetimen...

Det håper jeg også! Spent på dine vegne :)
Molly!!!! Jeg tok en ny el test Kl 15, vet at jeg hadde både drukket og spist de to siste timene, men se på den!!! Jeg har ikke hatt tid til å se den før nå...
ImageUploadedByBV Forum1397160807.219036.jpg

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Back
Topp