Skravletråd for oss prøvere!

Molly!!!! Jeg tok en ny el test Kl 15, vet at jeg hadde både drukket og spist de to siste timene, men se på den!!! Jeg har ikke hatt tid til å se den før nå... Vis vedlegget 56974

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
OI jeg liker det jeg ser :D:D Den kan raskt bli positiv den! Krysser fingrene for positiv test i morgen!

Ja jeg er litt spent om hun henviser oss videre. Spennende med gyn time da. Jeg skal ha det i starten av mai... Leeenge til..
Her har det vært jobb, tur med hundene, husarbeid, middag på kinarestaurant, shoppet hagemøbler, bowling med jobben før kvelds nå og avslapping. Snart i seng, for må kjøre halv 8 for å rekke legetimen...
Litt av en dag du har hatt :o hvordan har du rukket alt ? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Det håper jeg også! Spent på dine vegne :)
Antar slike utredninger tar tid når det er i det offentlige. Å har ikke råd til å ta det privat heller. Eller vi tar oss ikke råd akkurat nå... Håper spiren sitter av seg selv en av de neste pp. Hadde vært kjekkest å klare det på egenhånd:)

Antar slike utredninger tar tid når det er i det offentlige. Å har ikke råd til å ta det privat heller. Eller vi tar oss ikke råd akkurat nå... Håper spiren sitter av seg selv en av de neste pp. Hadde vært kjekkest å klare det på egenhånd:)
Håper den sitter før dere må prøve utredning!

Men var pergo aldri et alternativ for deg, hvorfor ?:)
Da jeg var til priv så nevnte hun Crinone tvert jeg viste henne grafene, så der ble det ikke nevnt. Når jeg var til offentlig så var det Letrozol hun ville jeg skulle prøve, hun mente det var bedre en pergo. Hun forklarte hvorfor men jeg husker ikke hva hun sa. Hun sa så masse :p jeg var likeglad, jeg fikk jo noe

OI jeg liker det jeg ser :D:D Den kan raskt bli positiv den! Krysser fingrene for positiv test i morgen!
Kjenner noe i magen faktisk. Trodde drt var fordi jeg måtte tisse, men det er der enda. Jeg overdriver hvis je kaller det el smerter, men det er samme type "smerte", bare veldig mildt. Pokker at hulerboermannen nekter sex i dag og allerede har sovnet!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Håper den sitter før dere må prøve utredning!
Åh ja det håper jeg så inderlig. Mannen og. Vi snakket endel om det idag. Han var optimistisk å har troa på ay det kommer til å klaffe snart. Å klaffer det ikke så finnes det hjelp og få. Og hjelper ikke det så er det vel meningen at vi skal ta til oss en liten en som trenger nye foreldre. ..
Glad jeg har en så fin mann...

Kjenner noe i magen faktisk. Trodde drt var fordi jeg måtte tisse, men det er der enda. Jeg overdriver hvis je kaller det el smerter, men det er samme type "smerte", bare veldig mildt. Pokker at hulerboermannen nekter sex i dag og allerede har sovnet!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Men dere hadde i går? Så får dere legge inn i morgen ;)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Hopp på han i morgen tidlig ;) dagen blir så bra når man har hatt litt morning sex ;)

Åh ja det håper jeg så inderlig. Mannen og. Vi snakket endel om det idag. Han var optimistisk å har troa på ay det kommer til å klaffe snart. Å klaffer det ikke så finnes det hjelp og få. Og hjelper ikke det så er det vel meningen at vi skal ta til oss en liten en som trenger nye foreldre. ..
<3 Godt å ha en forståelsesfull mann. Det kommer til å klaffe for oss begge to snart føler jeg :)

Høres ut som en fin mann du har ja :)

Hopp på han i morgen tidlig ;) dagen blir så bra når man har hatt litt morning sex ;)

Mannen esker morning sex.. me not so much

Nå må jeg dusje. Og sove. Vi skravles i morgen :) *påskeferie*

Ta det med der dere skal :) ? Det er lov å kose seg i påsken <3 ;)

Vi kan nok komme til å ta med oss en del ja, men det er overveldende stor fare for at svigermor OGSÅ har snop til påske...

Back
Topp