Ja uff min også, han gruer seg litt til når jeg blir gravid med hormonerHaha, ja. Stakkar mannen har jammen måtte tåle MYE det siste året...
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja uff min også, han gruer seg litt til når jeg blir gravid med hormonerHaha, ja. Stakkar mannen har jammen måtte tåle MYE det siste året...
Plutselig skjer det mye her inne. Så jeg sliter ihvertfall å følge med i svingene
Jippi! Jeg trodde jo el skulle vært i går, men den lar vente på seg. CD 17 i dag...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Nei ikke i det hele tatt..Det er ikke alltid gjennomførbart å henge med, rett og slett
Nei nå er jeg trøtt. Så sier god natt.
Håper jeg rekker litt mer skravling imorgen altså.
God natt fine damer.
På hverdagene ja, i helgene sitter han ofte oppe lenger enn meg på hvertfall lørdag...Legger dere dere alltid samtidlig?
Sov godtNei nå er jeg trøtt. Så sier god natt.
Håper jeg rekker litt mer skravling imorgen altså.
God natt fine damer.
Okei, her så går jeg nesten vær dag alenePå hverdagene ja, i helgene sitter han ofte oppe lenger enn meg på hvertfall lørdag...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Er ikke det kjedelig?Okei, her så går jeg nesten vær dag alene
Noen ganger så, men er så vant til detEr ikke det kjedelig?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Vel vel, har trent to ganger i uka i tre uker og har ikke trent på 15 år. Jeg er en person uten rytme og uten koordinasjon, så jeg ser ut som en blekksprut så land. Armer og ben overalt. Forferdelig slitsomt. Håper jeg en dag skal klare det litt bedre. Jeg må være en stor forstyrrelse for resten av gjengen på timen...Ohoi! Du er sprek!
Sorry at jeg ler men ser det for meg haha, du blir vell flinkere etterhvert! Må serr begynne å trene jeg ogsåVel vel, har trent to ganger i uka i tre uker og har ikke trent på 15 år. Jeg er en person uten rytme og uten koordinasjon, så jeg ser ut som en blekksprut så land. Armer og ben overalt. Forferdelig slitsomt. Håper jeg en dag skal klare det litt bedre. Jeg må være en stor forstyrrelse for resten av gjengen på timen...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
På hverdagene ja, i helgene sitter han ofte oppe lenger enn meg på hvertfall lørdag...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Er ikke det kjedelig?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Da kan du tenke deg hva du hadde gjort om du faktisk så meg! HahahahahaSorry at jeg ler men ser det for meg haha, du blir vell flinkere etterhvert! Må serr begynne å trene jeg også
Da er su heldig, jeg våkner mår jeg har pusset tennene. Så jeg må trykke på tlf til jeg blir trøtt igjen. Ja det er koselig å legge seg sammen om begge er i godt humør å det er ikke bestandig at det skjer. Har en mann som sliter med vondt rygg så han er ikke bestandig i humør.Å legge seg alene er ikke egentlig kjedelig. Jeg mener, KJEDELIG? Jeg sover jo sånn ca et halvt minutt etter at jeg legger fra meg mobilen, så jeg rekker ikke kjede meg akkurat,
Men, det er koselig å legge seg sammen da, det er det jo.
Haha, vil være flue på veggenDa kan du tenke deg hva du hadde gjort om du faktisk så meg! Hahahahaha
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Hehehe, du altså! Husker pappa sa at en venninne av meg var kjekk. Jeg hang meg så opp i at jenter ikke var kjekke og han prøvde å få meg til å skjønne at det ikke var utseende han snakket om. Og jeg fattet ikke hvorfor han da ikke bare kunne si at hun var en snill jente. Og pappa mente fortsatt at det ikke var det samme. Hun var kjekk...Å legge seg alene er ikke egentlig kjedelig. Jeg mener, KJEDELIG? Jeg sover jo sånn ca et halvt minutt etter at jeg legger fra meg mobilen, så jeg rekker ikke kjede meg akkurat,
Men, det er koselig å legge seg sammen da, det er det jo.
Da er su heldig, jeg våkner mår jeg har pusset tennene. Så jeg må trykke på tlf til jeg blir trøtt igjen. Ja det er koselig å legge seg sammen om begge er i godt humør å det er ikke bestandig at det skjer. Har en mann som sliter med vondt rygg så han er ikke bestandig i humør.