Skravletråd for oss prøvere!

Haha, ja. Stakkar mannen har jammen måtte tåle MYE det siste året...
Ja uff min også, han gruer seg litt til når jeg blir gravid med hormoner :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jippi! Jeg trodde jo el skulle vært i går, men den lar vente på seg. CD 17 i dag...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Sånn er det av og til.

Men annenhver dag holder jo, så. Ikke stress at det blir en dag uten

Ohoi! Du er sprek!

Vel vel, har trent to ganger i uka i tre uker og har ikke trent på 15 år. Jeg er en person uten rytme og uten koordinasjon, så jeg ser ut som en blekksprut så land. Armer og ben overalt. Forferdelig slitsomt. Håper jeg en dag skal klare det litt bedre. Jeg må være en stor forstyrrelse for resten av gjengen på timen...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Vel vel, har trent to ganger i uka i tre uker og har ikke trent på 15 år. Jeg er en person uten rytme og uten koordinasjon, så jeg ser ut som en blekksprut så land. Armer og ben overalt. Forferdelig slitsomt. Håper jeg en dag skal klare det litt bedre. Jeg må være en stor forstyrrelse for resten av gjengen på timen...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Sorry at jeg ler men ser det for meg :D haha, du blir vell flinkere etterhvert! Må serr begynne å trene jeg også

På hverdagene ja, i helgene sitter han ofte oppe lenger enn meg på hvertfall lørdag...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Vi legger oss egentlig nesten aldri samtidig for tiden vi....

Er ikke det kjedelig?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Å legge seg alene er ikke egentlig kjedelig. Jeg mener, KJEDELIG? Jeg sover jo sånn ca et halvt minutt etter at jeg legger fra meg mobilen, så jeg rekker ikke kjede meg akkurat,

Men, det er koselig å legge seg sammen da, det er det jo.

Sorry at jeg ler men ser det for meg :D haha, du blir vell flinkere etterhvert! Må serr begynne å trene jeg også

Da kan du tenke deg hva du hadde gjort om du faktisk så meg! Hahahahaha :D :D :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Å legge seg alene er ikke egentlig kjedelig. Jeg mener, KJEDELIG? Jeg sover jo sånn ca et halvt minutt etter at jeg legger fra meg mobilen, så jeg rekker ikke kjede meg akkurat,

Da er su heldig, jeg våkner mår jeg har pusset tennene. Så jeg må trykke på tlf til jeg blir trøtt igjen. Ja det er koselig å legge seg sammen om begge er i godt humør å det er ikke bestandig at det skjer. Har en mann som sliter med vondt rygg så han er ikke bestandig i humør.

Hehehe, du altså! Husker pappa sa at en venninne av meg var kjekk. Jeg hang meg så opp i at jenter ikke var kjekke og han prøvde å få meg til å skjønne at det ikke var utseende han snakket om. Og jeg fattet ikke hvorfor han da ikke bare kunne si at hun var en snill jente. Og pappa mente fortsatt at det ikke var det samme. Hun var kjekk...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Da er su heldig, jeg våkner mår jeg har pusset tennene. Så jeg må trykke på tlf til jeg blir trøtt igjen. Ja det er koselig å legge seg sammen om begge er i godt humør å det er ikke bestandig at det skjer. Har en mann som sliter med vondt rygg så han er ikke bestandig i humør.

Jeg trykker gjerne litt på mobilen jeg også, men det er mest pga avhengighet, ikke fordi jeg ikke er trøtt.

Humøret er ikke det vi sliter mest med heller her, men stressnivå som gjør at han ikke er sengeklar samtidig som meg,

Back
Topp