Skravletråd for oss prøvere!

Hehehe, du altså! Husker pappa sa at en venninne av meg var kjekk. Jeg hang meg så opp i at jenter ikke var kjekke og han prøvde å få meg til å skjønne at det ikke var utseende han snakket om. Og jeg fattet ikke hvorfor han da ikke bare kunne si at hun var en snill jente. Og pappa mente fortsatt at det ikke var det samme. Hun var kjekk...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Så enig med deg, bestemor sier kjekk til jenter, det blir så feil

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er su heldig, jeg våkner mår jeg har pusset tennene. Så jeg må trykke på tlf til jeg blir trøtt igjen. Ja det er koselig å legge seg sammen om begge er i godt humør å det er ikke bestandig at det skjer. Har en mann som sliter med vondt rygg så han er ikke bestandig i humør.

Derfor jeg har begynt å trene. Ryggen min her helt vrak etter svangerskapet og fødselen. Fysioterapauten sier at plagene mine er mest sannsynlig fordi jeg mangler magemuskler og ryggmuskler. Merker forskjell på disse tre ukene. så da er det bare å fortsette. Vil helst ned 6 kg også. Bli sier jeg er overvektig. Går jeg ned de 6 er jeg øverst på skalaen for normal...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg trykker gjerne litt på mobilen jeg også, men det er mest pga avhengighet, ikke fordi jeg ikke er trøtt.

Humøret er ikke det vi sliter mest med heller her, men stressnivå som gjør at han ikke er sengeklar samtidig som meg,
Avhengihet? Skjønner ikke hva du snakker om :p har vi ikke sett..
Må vell innrømme at jeg er det også.

Skal sies at jeg har tatt ifra han en ting, og det er at før han traff meg så sovnet han alltid til en film eller serie, men har sagt nei til tv på soverommet. Så da blir det til at jeg legger meg ofte alene

Nå som jeg er voksen selv, ser jeg jo hva pappa mente. Ordet kjekk betyr jo to ting. En likanes person eller en kjekkas. Så det er jo ikke direkte kjedelig å legge seg alene, men mer koselig om man gjør det sammen. Visste vel ikke hvilket annet ord jeg skulle bruke. Dårlig ordforråd på meg tidvis..

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Derfor jeg har begynt å trene. Ryggen min her helt vrak etter svangerskapet og fødselen. Fysioterapauten sier at plagene mine er mest sannsynlig fordi jeg mangler magemuskler og ryggmuskler. Merker forskjell på disse tre ukene. så da er det bare å fortsette. Vil helst ned 6 kg også. Bli sier jeg er overvektig. Går jeg ned de 6 er jeg øverst på skalaen for normal...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Da er det viktig å trene ja. Jeg har medfødt skade i knærne mine så jeg må trene lårmuskler, går mye til fysio, men skulle absolutt ridd hest mere og gått på fjellet. Men dørstokk mila er så laaaang. Jeg vil gå ned 10 kg, da blir jeg fornøyd

Jeg bruker også "kjekk" for å beskrive folk som er greie og hyggelige. Jeg kan f.eks. si "Hun er en kjekk jente", noe som vil si at hun er da grei og hyggelig. Er du kjekk, er du mer enn bare snill.

Det merkes på tonefallet om jeg snakker om en kjekk mann ;)

Nå som jeg er voksen selv, ser jeg jo hva pappa mente. Ordet kjekk betyr jo to ting. En likanes person eller en kjekkas. Så det er jo ikke direkte kjedelig å legge seg alene, men mer koselig om man gjør det sammen. Visste vel ikke hvilket annet ord jeg skulle bruke. Dårlig ordforråd på meg tidvis..

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Neida ikke dårlig ordforråd. Jo kjekk kan bety så mangt men jeg mener at kjekk er kjekk, if you know what i mean? :p men henger meg ikke opp i det om noen sier det nå lenger

Da er det viktig å trene ja. Jeg har medfødt skade i knærne mine så jeg må trene lårmuskler, går mye til fysio, men skulle absolutt ridd hest mere og gått på fjellet. Men dørstokk mila er så laaaang. Jeg vil gå ned 10 kg, da blir jeg fornøyd

Spise mindre og bevege seg mer da.. Teorien er så enkel. Skulle ønske det samme gjaldt praksisen også.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

JA takk til både 6 og 10 kilo :D Har spist på meg 6 kilo siden før jul (HYL!!), og jeg hadde egentlig en 3 kilo som skulle av før denne spisingen. Snart må jeg gjøre noe med maten, men det er så tiltak!

Spise mindre og bevege seg mer da.. Teorien er så enkel. Skulle ønske det samme gjaldt praksisen også.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Det er mye som er lett i teorien. Som f.eks. dette med å få barn :P

Jeg bruker også "kjekk" for å beskrive folk som er greie og hyggelige. Jeg kan f.eks. si "Hun er en kjekk jente", noe som vil si at hun er da grei og hyggelig. Er du kjekk, er du mer enn bare snill.

Skjønner ;) men jeg er ikke oppvokst med det, alltid vært "ei super jente/gutt" om jeg mener de er mere :)

JA takk til både 6 og 10 kilo :D Har spist på meg 6 kilo siden før jul (HYL!!), og jeg hadde egentlig en 3 kilo som skulle av før denne spisingen. Snart må jeg gjøre noe med maten, men det er så tiltak!
Ja det er tiltak, det kunne vært andre veien istede :p etter jeg traff sambo har jeg lagt på meg 5 kilo å det vises rundt mage og lår...

Ja, ikke sant! Jeg hadde bare vanskelig for å skjønne det som barn I dag ser jeg litt på kjekk som en forkortelse. Kjekk som i kjekkas eller kjekk som i noe som er kjekt som igjen kan overføres til noen, men da blir det uten t. :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Ja det er tiltak, det kunne vært andre veien istede :p etter jeg traff sambo har jeg lagt på meg 5 kilo å det vises rundt mage og lår...

Jeg har gått ned over 10 kilo siden jeg ble sammen med mannen, men titt og ofte prøver vekten å krype opp igjen der den en gang var. Det er kun lov hvis jeg har en ekstra person i magen.

Dette med å få barn tar jo en evighet, vil knipse å bli gravid nå jeg!

Det var nesten sånn det ble fremstilt da vi lærte om prevensjon på ungdomsskolen. Tenk om det bare hadde vært så lett...

Det var nesten sånn det ble fremstilt da vi lærte om prevensjon på ungdomsskolen. Tenk om det bare hadde vært så lett...
Ja tenk det. Virker jo sånn på alle de rundt meg. Trur jeg veit om 2 par som har prøvd, resten bare ble det uplanlagt...

Ja, tenk om!

Nå legger jeg ned mobilen. Alt for sent. Håper ungen sover i natt. Æææææ natta!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Ja, tenk om!

Nå legger jeg ned mobilen. Alt for sent. Håper ungen sover i natt. Æææææ natta!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg krysser fingrene for sovende barn :) Sov godt!

Back
Topp