Skravletråd for oss prøvere!

Vært hos dyrlegen nå og hun trodde ikke kulen var noe farlig, tok en enkel blodprøve, og samtidig ble det tatt en tisseprøve for og se om det var noe urinveisinfeksjon.
Ikke fått svar på blodprøven enda. Måtte følge med litt på kulen, om den begynte å vokse skulle jeg komme tilbake så skal vi ta en blodprøve som dekker alt.
Får håpe at den er ufarlig som dyrlegen tror:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Håper den blir borte etterhvert, hun fikk ikke tatt noe prøve av den heller fordi den var for hard, men hun regnet med det var noe ufarlig brusk bare. Men skal følge med hver dag. :)

Flere her som har hund? :)
Vi hadde hund før vi fikk poden i 2010. Men han likte ikke unger og var aggressiv mot dem. Så han ble avlivet da jeg lå på sykehuset i lykkerus over å fått verdens skjønneste skapning. Det var UTROLIG tungt å komme hjem til et "tomt" hus, men samtidig hadde jeg jo noe annet å henge fingrene i. MEN, savne etter hund eller dyr generelt er der.... Er veldig glad for at min svigerinne har 3 søte engelsk cocker spaniel. Blir endel besøk der ;) I allefall nå når ene tispa har fått valper. ;)

Har lyst på vår egen hund vi også;-) men vi må vente til vi har flytta, vi har ikke så stor plass og ikke egen hage :(

Er det noen allergivennlige? Flere i familien som er allergiske. Vet yorkshire terrier er allergivennlige.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Den moren min har er allergi vennlig :-) bichon havanice tror jeg skrives;-)

Fin :) Den var nesten helt lik yorkshire terrier :)

Fin :) Den var nesten helt lik yorkshire terrier :)

Ja de er kjempe fine! Men ville ikke hatt dem langhåret! :) de vet jeg ikke hvordan ser ut, må gå inn og Google den rasen:) er den allergivennelig?

Er det noen allergivennlige? Flere i familien som er allergiske. Vet yorkshire terrier er allergivennlige.

Ingen raser er 100% allergivennlige, har litt med underulla og "støvet" som de gir ifra seg. Folk reagerer foskjellig på hver enkelt rase :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen raser er 100% allergivennlige, har litt med underulla og "støvet" som de gir ifra seg. Folk reagerer foskjellig på hver enkelt rase :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Sikker? Samboerne min er sykt allergisk mot hund og katter og merker ingenting på hunden til foreldrene mine :-)

Sikker? Samboerne min er sykt allergisk mot hund og katter og merker ingenting på hunden til foreldrene mine :)

Vi kjenner også noen allergikere som har yorkshire terrier, og ikke reagerer :)

Så deilig med påskeferie!

Back
Topp