Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, eller snart god natt for min del (er på nattevakt)
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Sov godt når den tid kommer
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgenGod morgen
RottweilerSå fin-;-) er så koselig med hund i familien;-) hvordan rase er dette?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Okey var kjempe søtRottweiler
NydeligRottweiler
Åh noe så nusselig <3 jeg hadde tatt den med meg hjem med en gang jeg, hadde ikke klart å reist fra deGod morgen igår var jeg å så på valpen vår, de er jo bare 3 uker enda. Nettopp fått øyne og så litt småfull ut der de gikk men de er jo bare så søøøte, ville ta med hjem igår jeg! Mamma hunden var kjempe kosen også.
Vis vedlegget 57174
Vis vedlegget 57175
Om 5 uker, altså ca 15 mai, da kan vi hente. Tiden kommer til å gå så sakte...
Jeg klarte det nesten ikke men skal prøve å besøke de en gang til før vi skal hente henneÅh noe så nusselig <3 jeg hadde tatt den med meg hjem med en gang jeg, hadde ikke klart å reist fra de
dere skal ha tispe? nå fikk jeg og veldig lyst på en liten rottis babyJeg klarte det nesten ikke men skal prøve å besøke de en gang til før vi skal hente henne
Tispe ja, har hatt hannhund så det vil jeg ikke ha igjen få taki deg rottisdere skal ha tispe? nå fikk jeg og veldig lyst på en liten rottis baby
Her øser det ned. Kjedelig. Håper været til uken blir bedreEr så deilig med helg men skulle hatt fint Vær
Ja det Gjør det her også er meldt pent Vær i morgen igjen, så får håpe det stemmer blir så trøtte og får så vondt i hode av å bare være inne og ikke Gjøre noen ting!Her øser det ned. Kjedelig. Håper været til uken blir bedre
Å helledussen så herlige.God morgen igår var jeg å så på valpen vår, de er jo bare 3 uker enda. Nettopp fått øyne og så litt småfull ut der de gikk men de er jo bare så søøøte, ville ta med hjem igår jeg! Mamma hunden var kjempe kosen også.
Vis vedlegget 57174
Vis vedlegget 57175
Om 5 uker, altså ca 15 mai, da kan vi hente. Tiden kommer til å gå så sakte...
Ja en gjør det! På med regntøy å ta en gåtur? Vet det er skikkelig tiltak, orker ikke selvJa det Gjør det her også er meldt pent Vær i morgen igjen, så får håpe det stemmer blir så trøtte og får så vondt i hode av å bare være inne og ikke Gjøre noen ting!