Skravletråd for oss prøvere!

God morgen, eller snart god natt for min del (er på nattevakt) :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

God morgen :) igår var jeg å så på valpen vår, de er jo bare 3 uker enda. Nettopp fått øyne og så litt småfull ut der de gikk :p men de er jo bare så søøøte, ville ta med hjem igår jeg! Mamma hunden var kjempe kosen også.
ImageUploadedByBV Forum1397287252.083335.jpg

ImageUploadedByBV Forum1397287261.800123.jpg

Om 5 uker, altså ca 15 mai, da kan vi hente. Tiden kommer til å gå så sakte...

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen :) igår var jeg å så på valpen vår, de er jo bare 3 uker enda. Nettopp fått øyne og så litt småfull ut der de gikk :p men de er jo bare så søøøte, ville ta med hjem igår jeg! Mamma hunden var kjempe kosen også.
Vis vedlegget 57174
Vis vedlegget 57175

Åh noe så nusselig <3 jeg hadde tatt den med meg hjem med en gang jeg, hadde ikke klart å reist fra de :P

Er så deilig med helg:) men skulle hatt fint Vær :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Her øser det ned. Kjedelig. Håper været til uken blir bedre :)

Her øser det ned. Kjedelig. Håper været til uken blir bedre :)
Ja det Gjør det her også:( er meldt pent Vær i morgen igjen, så får håpe det stemmer:) blir så trøtte og får så vondt i hode av å bare være inne og ikke Gjøre noen ting!

Vis vedlegget 57174
Vis vedlegget 57175

Å helledussen så herlige.

Ja det Gjør det her også:( er meldt pent Vær i morgen igjen, så får håpe det stemmer:) blir så trøtte og får så vondt i hode av å bare være inne og ikke Gjøre noen ting!

Ja en gjør det! På med regntøy å ta en gåtur? Vet det er skikkelig tiltak, orker ikke selv :P

Back
Topp