Skravletråd for oss prøvere!

Oppdretteren fortalt at det var mye rare folk som ringt å ville ha den største rottisen de hadde, eller ei som hadde vært utsatt dor blind vold som ville ha vakt hund ++ de får ikke kjøpe for å si det sånn :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er forståelig at de ikke får kjøpt! Stakkars de hundene :/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Det er forståelig at de ikke får kjøpt! Stakkars de hundene :/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja, de trenger å bli trent å ikke være en skummel hund..

Oppdretteren fortalt at det var mye rare folk som ringt å ville ha den største rottisen de hadde, eller ei som hadde vært utsatt dor blind vold som ville ha vakt hund ++ de får ikke kjøpe for å si det sånn :p

Ja, hjelpes, sånne ting er så tragisk! Jeg jobber jo på dyreklinikk og ser utrolig mye rart. Og som oftest er det hunden som får skylden og lider under det. Det er trist å se :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, hjelpes, sånne ting er så tragisk! Jeg jobber jo på dyreklinikk og ser utrolig mye rart. Og som oftest er det hunden som får skylden og lider under det. Det er trist å se :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja det er utrolig trist :/

Om det er noe kurs som blir holdt her i nærheten så skal vi. Skal jo begynne å dra på utstillinger etterhvert, så lydighet må innprintes, det må det jo uansett da. Men har lyst til å prøve IPO, oppdretterne holder kurs på det. Søk opp IPO på google om du lurer på hva det er, kort fortalt, spor, lydighet og "biting".

Spennende da. Vi og driver med spor. Utstilling og driver vi med. Spent på først ordentlige utstilling med den yngste i mai...
Først valpeshow da? :)

Åh det er veldig gøy altså. Du får oppdatere når hun er så gammel da. Eller blir vel først til høsten det:)
Slutten av juli kan vi begynne, men er vell ikke før i høst det er noe i nærheten i følge nkk. Skal oppdatere ja ;) ofte på utstillinger du/dere da? Var det du som har retriever? Eller husker jeg feil nå?

Ja har det, men har rotet den bort når vi flyttet. Men står veldig mye på nettet også :)

Jeg har lånt bort min og ikke fått den igjen. Plutselig ingen som har lånt den mener dem. Har lest den mange ganger. Digger den. Nettet har også mye bra :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg har lånt bort min og ikke fått den igjen. Plutselig ingen som har lånt den mener dem. Har lest den mange ganger. Digger den. Nettet har også mye bra :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Typisk, de som lånte den har sikkert klart å rote den bort å ikke vil erstatte :/

Det er så slitsomt med vår når når man har undulat. Bare skriking hele tida :(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det er så slitsomt med vår når når man har undulat. Bare skriking hele tida :(

Det hadde mamma da jeg bodde hjemme. Jeg skal aldri ha fugl. Ever! God bedring :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Det hadde mamma da jeg bodde hjemme. Jeg skal aldri ha fugl. Ever! God bedring :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Morran er verst. Og det gjør ikke saken noe bedre at det er et fuglerede i naboens tre med fugleunger som hun skriker på:p

Vi hadde undulater når jeg var lita. Savner det, kunne tenkt meg å ha.

Utelukket med disse ungene, allergi og astma, fra fugler er det mye støv og fjær. Men det var kos da.

Jeg plages lite av lyder, egentlig

fra app

Jeg å hadd undular når jeg var lita. Savner det, men mannen sier nei :p nok med hund og katt.

Back
Topp