Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke lett å sykle nå. Dagen derpå og tirsdag var sist jeg sykla så fort man blir i dårlig form
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg har ikke sett den på Android, men liker den ikke på iPhone, så bruker nettleser heller.Jeg syns at appen er mye bedre på Android tlf enn iPhone, er det bare meg eller?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
God formiddagGod morgen *
Den på Android hopper ikke ut sånn som iPhone gjør! Syns at jeg elsker iPhone da ellers så hadde jeg hatt Android er flere ting jeg syns er litt bedreJeg har ikke sett den på Android, men liker den ikke på iPhone, så bruker nettleser heller.
Valpeshow er der ofte mange uoffisielle show rundt omkring. Så det kan du sjekke på nkk nettsiden. Pleier være mange utstillinger/valpeshow fra august til oktober vet jeg.Slutten av juli kan vi begynne, men er vell ikke før i høst det er noe i nærheten i følge nkk. Skal oppdatere ja ofte på utstillinger du/dere da? Var det du som har retriever? Eller husker jeg feil nå?
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal sjekke når tiden nærmer seg å hun er 4 mnd.Valpeshow er der ofte mange uoffisielle show rundt omkring. Så det kan du sjekke på nkk nettsiden. Pleier være mange utstillinger/valpeshow fra august til oktober vet jeg.
Har retriever ja. Skal på 4 utstillinger i mai og juni ihvertfall og noen til høsten er planen
Tja det vil jo vise seg hvordan hun er det. Det er jo en populær rase vi har, så der er mange som blir stilt. Nærmere 50 stk på den første utstillingen vi skal på... så der er nok konkurranse. ..Skal sjekke når tiden nærmer seg å hun er 4 mnd.
Da blir det nok noen premier på dere da
Oi det var mange, om hun blir BIR, 2,3,4 btk(trur det sånn det skrives, du skjønner hva jeg mener ) så er jo det ekstra stas. Artigere å komme høyt når det er mange.Tja det vil jo vise seg hvordan hun er det. Det er jo en populær rase vi har, så der er mange som blir stilt. Nærmere 50 stk på den første utstillingen vi skal på... så der er nok konkurranse. ..
Ja. Håper ihvertfall hun får ck. Veldig spente ihvertfall. Søsteren har ihvertfall gjort det braOi det var mange, om hun blir BIR, 2,3,4 btk(trur det sånn det skrives, du skjønner hva jeg mener ) så er jo det ekstra stas. Artigere å komme høyt når det er mange.
Goood bedring!Hurra. jeg våknet opp med kaktus i halsen, tett i nesa og hue. mini har nok en gang klart å smitte meg
Hurra. jeg våknet opp med kaktus i halsen, tett i nesa og hue. mini har nok en gang klart å smitte meg