Skravletråd for oss prøvere!

Det er koselig med de. Men den intense varsel skrikinga blir jeg litt sprø av,for hun holder på i flere timer i strekk :S

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Var ikke lett å sykle nå. Dagen derpå og tirsdag var sist jeg sykla :p så fort man blir i dårlig form

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

God morgen *:)

Jeg har ikke sett den på Android, men liker den ikke på iPhone, så bruker nettleser heller.
Den på Android hopper ikke ut sånn som iPhone gjør! Syns at jeg elsker iPhone da ellers så hadde jeg hatt Android er flere ting jeg syns er litt bedre:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Slutten av juli kan vi begynne, men er vell ikke før i høst det er noe i nærheten i følge nkk. Skal oppdatere ja ;) ofte på utstillinger du/dere da? Var det du som har retriever? Eller husker jeg feil nå?

Sent from my iPhone using BV Forum
Valpeshow er der ofte mange uoffisielle show rundt omkring. Så det kan du sjekke på nkk nettsiden. Pleier være mange utstillinger/valpeshow fra august til oktober vet jeg.
Har retriever ja. Skal på 4 utstillinger i mai og juni ihvertfall og noen til høsten er planen:)

Valpeshow er der ofte mange uoffisielle show rundt omkring. Så det kan du sjekke på nkk nettsiden. Pleier være mange utstillinger/valpeshow fra august til oktober vet jeg.
Har retriever ja. Skal på 4 utstillinger i mai og juni ihvertfall og noen til høsten er planen:)
Skal sjekke når tiden nærmer seg å hun er 4 mnd.
Da blir det nok noen premier på dere da ;)

Skal sjekke når tiden nærmer seg å hun er 4 mnd.
Da blir det nok noen premier på dere da ;)

Tja det vil jo vise seg hvordan hun er det. Det er jo en populær rase vi har, så der er mange som blir stilt. Nærmere 50 stk på den første utstillingen vi skal på... så der er nok konkurranse. ..

Tja det vil jo vise seg hvordan hun er det. Det er jo en populær rase vi har, så der er mange som blir stilt. Nærmere 50 stk på den første utstillingen vi skal på... så der er nok konkurranse. ..
Oi det var mange, om hun blir BIR, 2,3,4 btk(trur det sånn det skrives, du skjønner hva jeg mener :p) så er jo det ekstra stas. Artigere å komme høyt når det er mange.

Oi det var mange, om hun blir BIR, 2,3,4 btk(trur det sånn det skrives, du skjønner hva jeg mener :p) så er jo det ekstra stas. Artigere å komme høyt når det er mange.

Ja. Håper ihvertfall hun får ck. Veldig spente ihvertfall. Søsteren har ihvertfall gjort det bra:)

Hurra. jeg våknet opp med kaktus i halsen, tett i nesa og hue. mini har nok en gang klart å smitte meg :P

God morgen! Sol sol soool! Hurra :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hurra. jeg våknet opp med kaktus i halsen, tett i nesa og hue. mini har nok en gang klart å smitte meg :P
Goood bedring! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp