Skravletråd for oss prøvere!

Ja, hadde det vert tidligere i dag kunne jeg vurdert det :p men får Gjøre det på hytta istedenfor:) skal dra dit om en time:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Koselig :D God tur!

Åh. Spennende tid du har i møte altså. Krevende, men veldig gøy. Skal dere gå valpekurs osv?
Om det er noe kurs som blir holdt her i nærheten så skal vi. Skal jo begynne å dra på utstillinger etterhvert, så lydighet må innprintes, det må det jo uansett da. Men har lyst til å prøve IPO, oppdretterne holder kurs på det. Søk opp IPO på google om du lurer på hva det er, kort fortalt, spor, lydighet og "biting".

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaa:) sambo har veldig lyst på rottis så kanskje vi skal få oss det vi og. <3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Men du må huske om dere skal kjøpe en rottis at dere velger en serriøs oppdretter som vektlegger mentalitet.

Men du må huske om dere skal kjøpe en rottis at dere velger en serriøs oppdretter som vektlegger mentalitet.

Helt enig! Rottisene er noen nydelige hunder så lenge de er riktig satt sammen i hodet og eieren gjør sin del av jobben når det gjelder oppdragelse. Mange raser som er svært misforståtte fordi folk kjøper de kun pga utseende. Man bør være klar over hvilken jobb som ligger bak! Veldig bra dere tenker på det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er det slækking på hotellrommet i dag. Jeg synes det nesten er det beste med å være på tur jeg. Bare ligge i senga med TVen på (evt mobil med BV :P), og bare slappe av med goood samvittighet! Eneste er at det endelig er sol ute etter at det har regnet/vært overskyet fra vi kom i går kveld til nå, så helst burde vi vel vært ute. Gubben sover, og jeg koser meg med å oppdatere meg på forumet. Tror ikke vi gidder å stresse med å komme oss ut i sola gitt ;)

Ha en fin lørdagskveld, folkens :)

Ja, det gjør vi. skal ha valp fra seriøse folk og da uansett hvilken rase det blir. skal jo ha den som familie hund og ikke bruke den til vakt hold.

Helt enig! Rottisene er noen nydelige hunder så lenge de er riktig satt sammen i hodet og eieren gjør sin del av jobben når det gjelder oppdragelse. Mange raser som er svært misforståtte fordi folk kjøper de kun pga utseende. Man bør være klar over hvilken jobb som ligger bak! Veldig bra dere tenker på det :)

Oppdretteren fortalt at det var mye rare folk som ringt å ville ha den største rottisen de hadde, eller ei som hadde vært utsatt dor blind vold som ville ha vakt hund ++ de får ikke kjøpe for å si det sånn :p

Back
Topp