Skravletråd for oss prøvere!

Jeg er så trøtt. Skulle gjort hva som helst for å fått masse energi.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så deilig da.
Har ikke det før onsdagen, jeg.
Egentlig greit.
Har endel jeg har lyst til å bli ferdig med på jobben før ferie, og har en *liten* misstanke om at sjefen har store planer om å proppe oss som er på jobb fulle av snop, pølser og kake :p

Fint å være på jobb når man får litt ekstra da.;)
Vi fikk det i dag.:)

Så deilig da.
Egentlig greit.
Har endel jeg har lyst til å bli ferdig med på jobben før ferie, og har en *liten* misstanke om at sjefen har store planer om å proppe oss som er på jobb fulle av snop, pølser og kake :p
Da er det greit å være på jobb :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Så deilig da.
Egentlig greit.

Det blir godt med ferie når det er ferie da. Og helg nå :)

Sikker? Samboerne min er sykt allergisk mot hund og katter og merker ingenting på hunden til foreldrene mine :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Jeg er allergisk mot hund og katt. Men reagerer mer på andre sine enn mine egne. Trolig fordi jeg har hatt de en stund?! Men jeg reagerer mest på valpene. Så i høst hadde jeg en texas periode på 3 mnd der jeg var deppa og sikker på at jeg måtte omplassere hundene. Men klarte å bite tennene sammen;)
Men det er et kjent problem at en reagerer mer på valper. Derav problem med at folk leverer valpene tilbake fort pga allergi.

Sikker? Samboerne min er sykt allergisk mot hund og katter og merker ingenting på hunden til foreldrene mine :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ingen raser er 100% allergivennlig nei, men noen reagerer ikke (like mye) på alle raser, det er dog ingen raser som er fasiten for alle.

Back
Topp