God ferieSå deilig med påskeferie!
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ferieSå deilig med påskeferie!
Hvilken type retriverer?Retriever
Så deilig med påskeferie!
Så deilig da.Påskeferie
Så deilig da.
Har ikke det før onsdagen, jeg.
Egentlig greit.
Har endel jeg har lyst til å bli ferdig med på jobben før ferie, og har en *liten* misstanke om at sjefen har store planer om å proppe oss som er på jobb fulle av snop, pølser og kake
Koselig det daFint å være på jobb når man får litt ekstra da.
Vi fikk det i dag.
Da er det greit å være på jobbSå deilig da.
Egentlig greit.
Har endel jeg har lyst til å bli ferdig med på jobben før ferie, og har en *liten* misstanke om at sjefen har store planer om å proppe oss som er på jobb fulle av snop, pølser og kake
Koselig det da
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
FlatHvilken type retriverer?
Sent from my iPad using BV Forum
Veldig glad i de Har alltid likt rasen (flat).Fine hunder det
Sent from my iPhone using BV Forum
Utrolig deilig med helg nå.
Hat en veldig hektisk uke, og er totalt utslitt..
Masse god helg damer..
Påskeferie
Så deilig da.
Egentlig greit.
Jeg er allergisk mot hund og katt. Men reagerer mer på andre sine enn mine egne. Trolig fordi jeg har hatt de en stund?! Men jeg reagerer mest på valpene. Så i høst hadde jeg en texas periode på 3 mnd der jeg var deppa og sikker på at jeg måtte omplassere hundene. Men klarte å bite tennene sammenSikker? Samboerne min er sykt allergisk mot hund og katter og merker ingenting på hunden til foreldrene mine
Sikker? Samboerne min er sykt allergisk mot hund og katter og merker ingenting på hunden til foreldrene mine
Her også.