Skravletråd for oss prøvere!

God morgen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen! Endelig er dagen her, gleder meg til å se valpen vår :D men først 4 timer på jobb, så fli av seg møkka, så kjøre 15 mil, da skal være i mål ;)
Håper dere får en fin dag!

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen. Hjemme med liten gutt i dag. Må få til litt skravling da :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Skal til dyrlegen med hunden nå, han har fått en kul i hodet som det går an og flytte rundt på, er bekymra for han. Krysser bare fingrene her for at det ikke er noe alvorlig med han, vært slapp de siste dagene og han spiser dårlig. :-(

God bedring til han om han er syk :) må gå ann med litt skravling da.

Ja det synes jeg. Men er stille her nå.
Hadde feber i går og i natt, så da ble det hjemme dag på han :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

JA takk til både 6 og 10 kilo :D Har spist på meg 6 kilo siden før jul (HYL!!), og jeg hadde egentlig en 3 kilo som skulle av før denne spisingen. Snart må jeg gjøre noe med maten, men det er så tiltak!
Det med mat er vanskelig og veldig tiltak. Jeg måtte slutte å spise sukker, hvetemel, gjær, melk (+++) i august ifjor. Å de 3 første mnd (da jeg klarte å holde dietten) så gikk jeg ned 7 kg. Å det bare pga kostholdet. Fikk beskjed av svigermor at nå holdt det, hun syns virkelig jeg var tynn nok da. Jeg var fornøyd da;)
Men nå har jeg sprukket og 5 av de kg er tilbake igjen:(
Men jeg må bli flink igjen, for kroppen hadde SÅ mye mer overskudd uten de matvarene...

Det er mye som er lett i teorien. Som f.eks. dette med å få barn :p
Ja det er ihvertfall ikke lett... legen min sa for 10 mnd siden at det kom til å gå kjapt så jeg kunne bare glede meg. Idag har jeg vært hos legen igjen og der er sendt henvisning til utredning... Jadda...

God morgen! Endelig er dagen her, gleder meg til å se valpen vår :D men først 4 timer på jobb, så fli av seg møkka, så kjøre 15 mil, da skal være i mål ;)
Håper dere får en fin dag!

Spennende. Skikkelig gøy å se valpen første gangen. Yngste hunden vår (valpen min på 30 kg) er allerede 10 mnd, så tiden går fort...

Skal til dyrlegen med hunden nå, han har fått en kul i hodet som det går an og flytte rundt på, er bekymra for han. Krysser bare fingrene her for at det ikke er noe alvorlig med han, vært slapp de siste dagene og han spiser dårlig. :-(
Huff. Aldri gøy når de firbeinte vennen ikke er iform. Håper ikke det er noe alvorlig...

Uff da :( håper det ikke er noe ille, får vondt i mammahjerte når dyra ikke er i form.

Vært hos dyrlegen nå og hun trodde ikke kulen var noe farlig, tok en enkel blodprøve, og samtidig ble det tatt en tisseprøve for og se om det var noe urinveisinfeksjon.
Ikke fått svar på blodprøven enda. Måtte følge med litt på kulen, om den begynte å vokse skulle jeg komme tilbake så skal vi ta en blodprøve som dekker alt.

Vært hos dyrlegen nå og hun trodde ikke kulen var noe farlig, tok en enkel blodprøve, og samtidig ble det tatt en tisseprøve for og se om det var noe urinveisinfeksjon.
Ikke fått svar på blodprøven enda. Måtte følge med litt på kulen, om den begynte å vokse skulle jeg komme tilbake så skal vi ta en blodprøve som dekker alt.
Krysser for at den kulen ikke blir noe større :)

Back
Topp