Skravletråd for oss prøvere!

Hurra. jeg våknet opp med kaktus i halsen, tett i nesa og hue. mini har nok en gang klart å smitte meg :P
Kjøp nypeekstrakt og drikk det som te. Mange sjeer oppi koppen! :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

I dag skal jeg virkelig ut å nyte sola:D
Skal få tatt litt husarbeid fra morgenen av så handle og deretter kose meg i solveggen :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

er redusert i formen. orker ikke noe. stakkars gutten kjeder seg. mannen reiste til lillehammer så han får ikke kommet hjem med det første.

I dag skal jeg virkelig ut å nyte sola:D
Skal få tatt litt husarbeid fra morgenen av så handle og deretter kose meg i solveggen :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Kos deg

fra app

Ja det har jeg her:D kjøpte det etter du anbefalte det. Mange skjeer bruker du?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Kommer jo ann på størrelsen på koppen, men mine kopper tar jeg 3 store t-skjeer. Jeg har sånne store forvokste t-skjeer. Altså jeg tar så mye som mulig oppi som jeg synes blir godt å drikke. Tar jeg for mye blir den litt kvalm og tar jeg for lite smaker den tamt, så du må nesten bare prøve deg frem. Drikk det gjerne flere ganger om dagen nå fremover til kaktusen er borte. Gi gjerne til A også.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Kommer jo ann på størrelsen på koppen, men mine kopper tar jeg 3 store t-skjeer. Jeg har sånne store forvokste t-skjeer. Altså jeg tar så mye som mulig oppi som jeg synes blir godt å drikke. Tar jeg for mye blir den litt kvalm og tar jeg for lite smaker den tamt, så du må nesten bare prøve deg frem. Drikk det gjerne flere ganger om dagen nå fremover til kaktusen er borte. Gi gjerne til A også.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
fant en passelig dose, for det er ikke mye godt når det er for mye.
A ville ikke ha, ville ikke smake en gang :P

Da må jeg lage til mini og

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja, gjør det :) han kan godt få det kaldt også. Eller i maten om han spiser noe du får rørt det inn i..

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

lage det til han etterpå.
den koppen trodde han var kaffe, så nekta plent å drikke :P
Bland det i drikkeflaska hans. Blir som saft så fort du har fått ristet det godt ut.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

God påske jenter <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

God påske!

Her er det bihulebetennelse ute og går, så jeg må ringe legekontoret og tigge om å få komme inn i morgen tidlig. Er ikke særlig interessert i å tilbringe hele morgendagen i kø på legevakten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp