Kjøp nypeekstrakt og drikk det som te. Mange sjeer oppi koppen!Hurra. jeg våknet opp med kaktus i halsen, tett i nesa og hue. mini har nok en gang klart å smitte meg
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøp nypeekstrakt og drikk det som te. Mange sjeer oppi koppen!Hurra. jeg våknet opp med kaktus i halsen, tett i nesa og hue. mini har nok en gang klart å smitte meg
Ja det har jeg her kjøpte det etter du anbefalte det. Mange skjeer bruker du?Kjøp nypeekstrakt og drikk det som te. Mange sjeer oppi koppen!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Kos degI dag skal jeg virkelig ut å nyte sola
Skal få tatt litt husarbeid fra morgenen av så handle og deretter kose meg i solveggen
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Kommer jo ann på størrelsen på koppen, men mine kopper tar jeg 3 store t-skjeer. Jeg har sånne store forvokste t-skjeer. Altså jeg tar så mye som mulig oppi som jeg synes blir godt å drikke. Tar jeg for mye blir den litt kvalm og tar jeg for lite smaker den tamt, så du må nesten bare prøve deg frem. Drikk det gjerne flere ganger om dagen nå fremover til kaktusen er borte. Gi gjerne til A også.Ja det har jeg her kjøpte det etter du anbefalte det. Mange skjeer bruker du?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
fant en passelig dose, for det er ikke mye godt når det er for mye.Kommer jo ann på størrelsen på koppen, men mine kopper tar jeg 3 store t-skjeer. Jeg har sånne store forvokste t-skjeer. Altså jeg tar så mye som mulig oppi som jeg synes blir godt å drikke. Tar jeg for mye blir den litt kvalm og tar jeg for lite smaker den tamt, så du må nesten bare prøve deg frem. Drikk det gjerne flere ganger om dagen nå fremover til kaktusen er borte. Gi gjerne til A også.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ja, gjør det han kan godt få det kaldt også. Eller i maten om han spiser noe du får rørt det inn i..Da må jeg lage til mini og
må bli grøt det da.Ja, gjør det han kan godt få det kaldt også. Eller i maten om han spiser noe du får rørt det inn i..
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Han merker nok ikke at hu har oppi litt dermå bli grøt det da.
lage det til han etterpå.Han merker nok ikke at hu har oppi litt der
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Bland det i drikkeflaska hans. Blir som saft så fort du har fått ristet det godt ut.lage det til han etterpå.
den koppen trodde han var kaffe, så nekta plent å drikke
Ja. Hvorfor tenkte jeg ikke på det daBland det i drikkeflaska hans. Blir som saft så fort du har fått ristet det godt ut.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ja. Hvorfor tenkte jeg ikke på det daBland det i drikkeflaska hans. Blir som saft så fort du har fått ristet det godt ut.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
HeheJa. Hvorfor tenkte jeg ikke på det da
God påske! HeldiggrisenGod påske jenter <3
Desember 2014
Taster på appen
Hvordan går det med deg?God påske! Heldiggrisen
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4