Skravletråd for oss prøvere!

Hvordan går det med deg? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Jeg har lagd meg dagbok på skjult :p
Dpo 2 i dag. Frisk og rask, så det skal hvertfall ikke være sykdom som stopper oss denne gangen. Lagt inn aksjer på CD 14,15,16,18 to ganger på 19, dpo 1 og skal i dag, just in case. Har trent to ganger i uka siste syklusen og spiser mindre mat til måltidene mine.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg har lagd meg dagbok på skjult :p
Dpo 2 i dag. Frisk og rask, så det skal hvertfall ikke være sykdom som stopper oss denne gangen. Lagt inn aksjer på CD 14,15,16,18 to ganger på 19, dpo 1 og skal i dag, just in case. Har trent to ganger i uka siste syklusen og spiser mindre mat til måltidene mine.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Så teit å lage dagbok på skjult :p

Så spennende :D Jeg trente også og spiste sunnere da det gikk :) Da har dere hvertfall gjort alt dere kan gjøre, godt å være dpo i påsken da, går dagene litt fortere :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Så teit å lage dagbok på skjult :p

Så spennende :D Jeg trente også og spiste sunnere da det gikk :) Da har dere hvertfall gjort alt dere kan gjøre, godt å være dpo i påsken da, går dagene litt fortere :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er så enig! Påsken kommer til å rase unna, dagene etter påske kommer til å snike seg langsomt. Første test blir 12 dpo. Du får bare spørre om du lurer på noe da, jeg er jo her stort sett bestandig. :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg er så enig! Påsken kommer til å rase unna, dagene etter påske kommer til å snike seg langsomt. Første test blir 12 dpo. Du får bare spørre om du lurer på noe da, jeg er jo her stort sett bestandig. :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Om 10 dager altså, Spennede :D Da skal jeg følge med deg det jeg har adgang til :p Jeg har jo ikke noe liv så er stort sett her jeg og :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Om 10 dager altså, Spennede :D Da skal jeg følge med deg det jeg har adgang til :p Jeg har jo ikke noe liv så er stort sett her jeg og :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Er på ikm uke 17... Hardt fortsatt å trene? Hva trener du?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Er på ikm uke 17... Hardt fortsatt å trene? Hva trener du?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Akkurat nå går jeg bare turer :) Jeg sliter med at jeg blir så fryktelig svimmel hvis jeg trener nå om dagen :/ Men det gir seg nok etterhvert, da tenker jeg å fortsette med trening og få et program som passer :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Mmm, kaffe.

Er det noen her som prøver å avvenne seg med kaffen? Jeg drikker bare en kopp innimellom, så jeg slipper å tenke på en avvenningsperiode:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Drikker ikke så mye kaffe til at jeg trenger å avvenne meg med det. 2 kopper om dagen og det er vel det som er anbefalt for gravide å drikke.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Drikker ikke så mye kaffe til at jeg trenger å avvenne meg med det. 2 kopper om dagen og det er vel det som er anbefalt for gravide å drikke.

Da ligger jeg godt innenfor. Ihvertfall de fleste dager. Noen dager drikker jeg flere enn to kopper, men det går gjerne flere dager der jeg ikke drikker kaffe i det hele tatt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat nå går jeg bare turer :) Jeg sliter med at jeg blir så fryktelig svimmel hvis jeg trener nå om dagen :/ Men det gir seg nok etterhvert, da tenker jeg å fortsette med trening og få et program som passer :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ok, så bra! Jobber du eller er du på svangerskapspenger?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Ok, så bra! Jobber du eller er du på svangerskapspenger?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg jobber foreløpig :) Ikke så lett når ingen er veldig behjelpelig, desverre!

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg jobber foreløpig :) Ikke så lett når ingen er veldig behjelpelig, desverre!

❤️ Desember 2014 ❤️

Snakk med jordmor i kommunen din og fortell om jobbsituasjonen. Det er best å søke om svangerskapspenger tidlig. Søker du for sent kan du få avslag.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Og da tok mini natta. Akkurat som jeg forutså.

Back
Topp