Skravletråd for oss prøvere!

min fikk fotoalbum, eventyrbok, sparebøsser. og det vanlige sølv tingene . jo så fikk han også en trehjulsykkel og en vanlig sykkel :P
Takk for tips! Keep'em coming :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min sønn fikk sju sparebøsser. Søstra fikk sju hjerte smykker, og ikke en eneste sparebøsse.

fra app
Hehehe. Det får være måte på penger han skal spare opp liksom :P Er derfor jeg kunne tenke meg å finne noe annet ikke alle andre kjøper. Er jo kjedelig å pakke opp nok et smykke eller nok en sølvskje..

Last edited:
Takk for gode tips :D Det hadde vært artig med en litt annerledes gave a la tursekken dere fikk, Huleboer :D Vi for pønske ut noe lurt.

Det var et sånn sammenbrettbart sitteunderlag i sekken også :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Det var et sånn sammenbrettbart sitteunderlag i sekken også :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Veldig kult! :D Jeg elsker sånne type gaver!

1939444_10151963275981249_1060552343491903351_n.jpg

Uæææ! Kan ikke beskrive hvor glad jeg er nå! :D Selv om det er skummelt når det er så tidlig enda.
Fant det ut idag, etter å ha hatt en liten misstanke. På lørdag var jeg på do, og når jeg tørket meg så kom det en mini blodklum, akkuratt som at det var stivnet blod klump, var så liten. Og etter det har det berre komt såvidt noe lyyyserosa på papiret og ikke noe mer. Så jeg la noe papir i trusen for sikkerhets skyld. Og når jeg gikk på do igjen så var det en mini brun flekk, så regner med det var festeblødning. IKM er idag.

gratulerer

Er det noen her som har gode tips til dåpsgave til en liten jente? Kanskje dere som har vært gjennom det selv har noen gode ideer? Jeg tenker liksom at det har lett for å bli nok smykker og sølvtøy?

Bergans eller helsport tursekk 12 l
Bestikk
Stol med motiv og navn på
Den store eventyr eller sangboka

Jeg har alltid vært fan av bergans sin 12 l, helt til jeg fikk beckmann sin. Den følger det med en "pose" i sidelomma til f eks våte klær eller annet. Og regntrekk i lokket. Det følger ikke regntrekk på bergans sin. Dette blir jo en sekk hun skal bruke i barnehagen, så jeg digger det regntrekket. I tillegg er berganssekken lys rosa (elsker rosa), men den kommer møkka til å synes bedre på enn den fra beckmann som er mørk lilla. Synes også den lilla sekken kommer til å passe til flest jakker om hun skal ha rosa jakker, så er det ikke alle rosafarger som passer like godt sammen :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Hva gjør dere fine jenter i dag? :)

Når skal jeg og samboern min opp å spise middag hos foreldrene mine med lillebror, storesøster og tante unge:) foreldra mine drar til Syden i morgen og vi skal passe hunden så vi tar 2 fluer i en smekk:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Når skal jeg og samboern min opp å spise middag hos foreldrene mine med lillebror, storesøster og tante unge:) foreldra mine drar til Syden i morgen og vi skal passe hunden så vi tar 2 fluer i en smekk:)

Ikke feil å reise til syden nå :D Deilig. Kos deg på middagsbesøk <3 Jeg må vel snart starte på middagen jeg også! Hadde netopp stor påske handling.

Ikke feil å reise til syden nå :D Deilig. Kos deg på middagsbesøk <3 Jeg må vel snart starte på middagen jeg også! Hadde netopp stor påske handling.
Er ikke så veldig misunnelig:) drar 1 uke 1.mai:) så er ikke lenge til det heller:) Tusen takk:);kos deg med mat laging:)

Er ikke så veldig misunnelig:) drar 1 uke 1.mai:) så er ikke lenge til det heller:) Tusen takk:);kos deg med mat laging:)

Å missunlig! Hvor skal dere :D?

Back
Topp