Skal til alanyaÅ missunlig! Hvor skal dere ?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til alanyaÅ missunlig! Hvor skal dere ?
Hørtes kjempe fælt ut.Skal til alanya
Deilig!Skal til alanya
Ja må si jeg gruer meg til å ligge og sole megHørtes kjempe fælt ut.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Skal bli så godtDeilig!
Det skjønner jeg godt at du gjør. Fysj...Ja må si jeg gruer meg til å ligge og sole meg
Mannen spiller. Jeg sitter her og tømmer tlf for strøm før jeg finner pc'n. Her skjer det ingenting som er spennende. Lyst på vin.Hva gjør dere i kveld? Jeg gleder meg til påskekrimmen fortsetter på tv2. Noen som så del 1 i går?
Kan nok hende jeg er innom og oppdaterer dere hvor ille varmt det er detDet skjønner jeg godt at du gjør. Fysj...
Drømte meg bort til stranda tidligere i dag. Lukten av solkrem og bølgeplask . Og steikende sand under føttene.Kan nok hende jeg er innom og oppdaterer dere hvor ille varmt det er det
Hvorfor ikke åpne en flaske vin da? Jeg kan komme bort en tur, så kan du dele med megMannen spiller. Jeg sitter her og tømmer tlf for strøm før jeg finner pc'n. Her skjer det ingenting som er spennende. Lyst på vin.
Det gjorde jeg ikke, men skravler sikkert gjerne littHva gjør dere i kveld? Jeg gleder meg til påskekrimmen fortsetter på tv2. Noen som så del 1 i går?
Hvordan har dere det på hytta ?Det gjorde jeg ikke, men skravler sikkert gjerne litt
fra app
Vi pleier egentlig å ta hopp på tur i februar et sted og merker at syden og stranda har og er et stort savnDrømte meg bort til stranda tidligere i dag. Lukten av solkrem og bølgeplask . Og steikende sand under føttene.
Jeg har så lyst til å reise til varmen jeg og...
Hva gjør dere fine jenter i dag?
Vi er ikke på hytte, vi er hos svigermor.Hvordan har dere det på hytta ?
Hadde ikke vinHvorfor ikke åpne en flaske vin da? Jeg kan komme bort en tur, så kan du dele med meg
Det har jeg aldri opplevd før. Her har vi alltid vin i husHadde ikke vin
Hihi her også! Hele vinskapet er fullt.Det har jeg aldri opplevd før. Her har vi alltid vin i hus
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4