Skravletråd for oss prøvere!

Trenger tips og råd!!
Er så mye kvalm om dagen, hva kan hjelpe på det?
Og jeg føler kroppen er fortsatt så spent etter eg fant ut at eg er gravid. Treng å slappe av!
:-) Noen som har noen råd eller tips?
Ja, sjekk innom terminforumet ditt og hør om du får svar der. Eller finn et tilfeldig terminforum og søk det opp, for det er garantert blitt spurt om tusen ganger allerede der :P Jeg husker fra mitt terminforum at seaband-armbåndene, (mot sjøsyke? Varierende effekt), diverse piller (Postafen osv), love hearts og andre ymse kjerringråd gikk igjen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, sjekk innom terminforumet ditt og hør om du får svar der. Eller finn et tilfeldig terminforum og søk det opp, for det er garantert blitt spurt om tusen ganger allerede der :p Jeg husker fra mitt terminforum at seaband-armbåndene, (mot sjøsyke? Varierende effekt), diverse piller (Postafen osv), love hearts og andre ymse kjerringråd gikk igjen ;)

Okei da skal jeg gjøre det :-) Tusen takk for tips! Får teste noen :-)

Her var det stille i dag.

Veldig.

og nå må jeg gå... spise kake til lunsj...

Vi skal snart reise for å grille med noen venner. Her regner det og er 4 grader :p men grille skal dem.
Fikk lagt inn litt aksjer og. :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi skal snart reise for å grille med noen venner. Her regner det og er 4 grader :p men grille skal dem.

Jippi, Bina-mannen ombestemte seg ikke :)
Vær er ikke noe stopper for grilling, og grilling er veldig godt..

Sent from my iPad using BV Forum

Jippi, Bina-mannen ombestemte seg ikke :)
Vær er ikke noe stopper for grilling, og grilling er veldig godt..

Nei han har ikke ombestemt seg :D
Grilling er kjempe godt. Men ble ikke noe grillmat på meg da, orket ikke bli med. :(

Det går bra med meg.
Bare negative tester, men heller ingen TR.
Er 15 dpo, og hun pleier å kommer 14-15 dpo....

Ikke tegn til strek engang?

Trenger råd! Mannen min har en kollega på jobb som fikk baby på mandag og jeg tenkte å strikke babyuggs i ull til henne. Disse er ganske tykke og varme, går det bra i april eller skal jeg strikke i str 6/12 mnd?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det hørtes i overkant optimistisk ut med grilling :P
Men hurra for at mannen ikke har backa ut denne gangen a! Det må være deilig å slippe og bekymre seg for det :)

Har ikke fått opp på tlf at det har blitt skrive her i dag jeg:/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Knis, får du beskjed når noen skriver i skravletråden? Det kaller jeg dedikert skravler ass :D

Nå har vi spist en bedre fiskemiddag og ligger langflate på sofaen. Den ble sinnsykt godt, om jeg får si det selv :D Og leiligheten lukter nyvaska og det er ryddig overalt. Her blir det avslappingskveld med GOD samvittighet!

Deilig med fridager, men jeg tror vi skal prøve å finne på litt. Huleboer kom jo med mange gode forslag som jeg ble inspirert av. Det ender så ofte med at vi blir daffende hjemme. Hmm.. Skulle sikkert begynt og jogge litt også. Den dørstokkmila er uendelig lang!

Back
Topp