Skravletråd for oss prøvere!

Haha! Får en liten latter av hva jeg klarer å skrive selv om det er litt plagsomt å måtte forklare seg på nytt:p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Morsomt med stavekontroll på bærtur :p får til noen helt på tryne som jeg må le av selv:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hva gjør dere i kveld da?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Bare sløvern foran TVen. Har akkurat kasta meg rundt og satt en browniesrøre i ovnen :P Så den skal vel straks nytes :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åh, brownies og is er så godt :)

Veldig! Nå er jeg stappa. Urk :P Men godt var det :) Denne påska tar på! Hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan går det med folk her inne ? :-) Skjer det noe ? Jeg hører ikke til her inne lengre, men kommer nok til å titte innom innimellom å se hvordan det går med dere :-) Er jo nyskjerrig

Sorry @Twinkle

Ingen god morgen her.
Våknet med skikkelig vondt i magen og tanta ringte på døren :(
Nei :( Så kjedelig!
Jeg tror grunnen til jeg ble gravid var fordi jeg begynte på noen tabletter som gjorde at kroppen skulle roe seg ned litt og ikke tenke så masse. Og jeg gikk ikke inn på forumene å kikket/ snakket fordi det fikk meg bare til å tenke på det. Og når jeg var i dpo-land så tenkte jeg ikke over det og tok ingen tester. Og plutselig kom en mini festeblødning 2 dager før mens, og vips så var jeg gravid :-)

Prøv å ikke tenk så mye på det, gjør andre ting og hold dere opptatt med andre ting som får tankene over på noe annet :-) Dagens tips, selvom mange kanskje har prøvd det. Kroppen blir utrolig stresset av all denne tenkingen og testingen. Så vil anbefal dere som ikke har prøvd så lenge om å prøve dette :-) Dere som har prøvd 1år og lengre har nok allerede gjort det :-)

Trenger råd! Mannen min har en kollega på jobb som fikk baby på mandag og jeg tenkte å strikke babyuggs i ull til henne. Disse er ganske tykke og varme, går det bra i april eller skal jeg strikke i str 6/12 mnd?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hm kanskje hun får mer bruk for de når hun er 6mnd-12 mnd. Da kan hu jo bruke de lengre også. :)

Nei :( Så kjedelig!
Jeg tror grunnen til jeg ble gravid var fordi jeg begynte på noen tabletter som gjorde at kroppen skulle roe seg ned litt og ikke tenke så masse. Og jeg gikk ikke inn på forumene å kikket/ snakket fordi det fikk meg bare til å tenke på det. Og når jeg var i dpo-land så tenkte jeg ikke over det og tok ingen tester. Og plutselig kom en mini festeblødning 2 dager før mens, og vips så var jeg gravid :)

Prøv å ikke tenk så mye på det, gjør andre ting og hold dere opptatt med andre ting som får tankene over på noe annet :) Dagens tips, selvom mange kanskje har prøvd det. Kroppen blir utrolig stresset av all denne tenkingen og testingen. Så vil anbefal dere som ikke har prøvd så lenge om å prøve dette :) Dere som har prøvd 1år og lengre har nok allerede gjort det :)
Det er veldig vanskelig å ikke tenke så mye på det, tror faktisk det er umulig :P Selv om du har prøvd lite eller lenge. Vi har nå prøvd i 10 mnd.. Tenker på det hele tiden, klarer ikke legge det fra seg når ønsker er så stort! En blir jo nesten desperat. Men denne pp orker jeg ikke eggløsningstester, er så mye styr rundt det. Så får jeg se om det hjelper :)

Det er veldig vanskelig å ikke tenke så mye på det, tror faktisk det er umulig :p Selv om du har prøvd lite eller lenge. Vi har nå prøvd i 10 mnd.. Tenker på det hele tiden, klarer ikke legge det fra seg når ønsker er så stort! En blir jo nesten desperat. Men denne pp orker jeg ikke eggløsningstester, er så mye styr rundt det. Så får jeg se om det hjelper :)
Ja helt klart at det er utrolig vanskelig! Man vil jo så gjerne, og da er det nesten det eneste man tenker på. Men om man prøver å bare la være eggløsningstest og å teste i dpo-land. Å heller vente til IKM dagen, så tror jeg bare det vil hjelpe :-)
Dette var vår 6pp, også gikk det endelig vår vei :-) Ønsket var såå stort, og håper virkelig at du får en hyggelig beskjed du også nå snart :D Håper det hjelper at du ligger unna eggløsningstestene denne gangen da :-)

Det er veldig vanskelig å ikke tenke så mye på det, tror faktisk det er umulig :P Selv om du har prøvd lite eller lenge. Vi har nå prøvd i 10 mnd.. Tenker på det hele tiden, klarer ikke legge det fra seg når ønsker er så stort! En blir jo nesten desperat. Men denne pp orker jeg ikke eggløsningstester, er så mye styr rundt det. Så får jeg se om det hjelper :)
Har det helt likt som deg! Begynner vår 8pp når tr er over, men har el rett før ferie så håper varme og ferie hjelper og at jeg ikke tenker mye da:)

Back
Topp