Skravletråd for oss prøvere!

Tror ikke det går å la være altså, det har jeg ikke troen på :) Men det går nok for det om! Dere klarte det jo :D
Jaa, vi klarte det :) Nå er det din tur <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg var ikke noe spesielt rolig eller ikke tenkte på det :p tenkte på det hele tiden! Hvordan kan man la vær?

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg har jo klart det i sykluser hvor jeg tenker, temper og tester. Å slappe av er ikke det eneste saliggjørende..

fra app

Fint det gikk for dere altså, jeg er bare litt lei de som sier slapp av så går det nok. Fått høre det noen ganger siden vi startet prøvingen
Ja æsj. Blir gal av å høre det :P Lett for noen å si liksom.

Det er det dessverre.

Og for noen funker det, og for mange tror man at det var det som funket. Reelt sett kan det like gjerne være noe annet, og det er jo de som lykkes med grapefruktjus, beina i være i en halvtime og denslags også, åpenbart tenker de på det...

førstemann hos oss satt i den syklusen jeg bare ventet på å få mens så jeg kunne begynne med pergo, før jeg deretter fikk de nedslående nyhetene om mannens sædprøveresultat, etterfulgt at positiv test. Tenkte på det? Det var den syklusen jeg var hos gyn, absolutt tenkte på det, samtidig "gitt opp" den syklusen også.

Andre ble til ved temping, tenke på det og gjøre som best vi kan.

Tredje gang jeg ble gravid var også en "tempe og tenke på det"-syklus.

Jeg har hatt mine "orker ikke"-runder, mine "denne gangen går det ikke", mine "denne gangen går det nok"! og felles for dem alle.... blir ikke mer eller mindre gravid uansett.

Men for noen er det den syklusen da de ikke tenker på det som gjør at de lykkes. Om det faktisk ER fordi de ikke tenkte på det, eller fordi det var den syklusen det gikk (det går jo stort sett før eller siden), ja si det er det ingen som vet.

Men "ikke tenk på det, så går det nok" er vel et av de punktene som alltid går igjen på listen over "ting du ikke bør si til de som prøver/har prøvd lenge"

Heldigvis har jeg aldri hørt "ikke tenk på det, så sitter den". Jeg har derimot hørt mange som har slitt med å bli gravide. Folk som jeg tror har blitt gravide med et blunk. Unge, normale, friske mennesker. Det overrasker meg. De har til felles at de har vært "desperate" på å bli gravide, og som Sara sier. Før eller siden går det, uavhengig hva man putter i kroppen/gjør med kroppen i normal syklus..

Fint det gikk for dere altså, jeg er bare litt lei de som sier slapp av så går det nok. Fått høre det noen ganger siden vi startet prøvingen
Er så enig! Her gikk det ikke før vi faktisk begynte å tenke på det! Og teste. Biologi er biologi!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

JAa <3 Jeg kommer snart etter Twinkle <3
Ja, jeg tror nok det blir januar baby på dere :) Nå må det gå <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg har jo klart det i sykluser hvor jeg tenker, temper og tester. Å slappe av er ikke det eneste saliggjørende..

fra app
Ja, nettopp :) Hvem kan slappe av når man Temper, EL tester og skal få inn aksjer mellom alt dette :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Nå skal alle som ikke kom inn på desember terminforumet , inn på januar ... noe annet er ikke et alternativ.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Nå skal alle som ikke kom inn på desember terminforumet , inn på januar ... noe annet er ikke et alternativ.

Synes ikke det er noe ålreit å være helt alene :p jeg savner SÅ felles skravletråd

❤️ Desember 2014 ❤️

Synes ikke det er noe ålreit å være helt alene :p jeg savner SÅ felles skravletråd

❤️ Desember 2014 ❤️

Helt alene er du vel ikke? Du må bare skravle med oss her. Jeg har ikke noe imot det

Helt alene er du vel ikke? Du må bare skravle med oss her. Jeg har ikke noe imot det

Jeg er ikke like aktiv der som jeg var her :) Akkurat nå vil jeg bare finne ut som spira mi er der eller ikke :p Savner dere vettu :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er ikke like aktiv der som jeg var her :) Akkurat nå vil jeg bare finne ut som spira mi er der eller ikke :p Savner dere vettu :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Du har vel spira ,der har du ikke? :) skulle ikke du på tidlig ul? Mulig jeg husker feil

Back
Topp