Jaa, vi klarte det Nå er det din tur <3Tror ikke det går å la være altså, det har jeg ikke troen på Men det går nok for det om! Dere klarte det jo
Desember 2014
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, vi klarte det Nå er det din tur <3Tror ikke det går å la være altså, det har jeg ikke troen på Men det går nok for det om! Dere klarte det jo
Jeg har jo klart det i sykluser hvor jeg tenker, temper og tester. Å slappe av er ikke det eneste saliggjørende..Jeg var ikke noe spesielt rolig eller ikke tenkte på det tenkte på det hele tiden! Hvordan kan man la vær?
Desember 2014
Taster på appen
Nei det varierer nok. Men verdt forsøket hvertfall
JAa <3 Jeg kommer snart etter Twinkle <3Jaa, vi klarte det Nå er det din tur <3
Desember 2014
Taster på appen
Ja æsj. Blir gal av å høre det Lett for noen å si liksom.Fint det gikk for dere altså, jeg er bare litt lei de som sier slapp av så går det nok. Fått høre det noen ganger siden vi startet prøvingen
Ja æsj. Blir gal av å høre det Lett for noen å si liksom.
Det er det dessverre.
Er så enig! Her gikk det ikke før vi faktisk begynte å tenke på det! Og teste. Biologi er biologi!Fint det gikk for dere altså, jeg er bare litt lei de som sier slapp av så går det nok. Fått høre det noen ganger siden vi startet prøvingen
Ja, jeg tror nok det blir januar baby på dere Nå må det gå <3JAa <3 Jeg kommer snart etter Twinkle <3
Ja, nettopp Hvem kan slappe av når man Temper, EL tester og skal få inn aksjer mellom alt detteJeg har jo klart det i sykluser hvor jeg tenker, temper og tester. Å slappe av er ikke det eneste saliggjørende..
fra app
Så klart det skal gå nå!!Ja, jeg tror nok det blir januar baby på dere Nå må det gå <3
Desember 2014
Taster på appen
Synes ikke det er noe ålreit å være helt alene jeg savner SÅ felles skravletrådNå skal alle som ikke kom inn på desember terminforumet , inn på januar ... noe annet er ikke et alternativ.
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Og for deg og alle sammenSå klart det skal gå nå!!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Helt alene er du vel ikke? Du må bare skravle med oss her. Jeg har ikke noe imot detSynes ikke det er noe ålreit å være helt alene jeg savner SÅ felles skravletråd
Desember 2014
Taster på appen
Uten tvil! Når fikk du strek?dpo...Og for deg og alle sammen
Desember 2014
Taster på appen
Jeg er ikke like aktiv der som jeg var her Akkurat nå vil jeg bare finne ut som spira mi er der eller ikke Savner dere vettuHelt alene er du vel ikke? Du må bare skravle med oss her. Jeg har ikke noe imot det
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
11 dpo kom streken Hva er du nå?Uten tvil! Når fikk du strek?dpo...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Du har vel spira ,der har du ikke? skulle ikke du på tidlig ul? Mulig jeg husker feilJeg er ikke like aktiv der som jeg var her Akkurat nå vil jeg bare finne ut som spira mi er der eller ikke Savner dere vettu
Desember 2014
Taster på appen