Tusen takk søtis <3Gleder meg til oppdatering Skal tenke på deg <3
Desember 2014
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk søtis <3Gleder meg til oppdatering Skal tenke på deg <3
Godnatt søte Sov godt! Jeg venter på oppdatering fra topp 100, så skal jeg legge megTusen takk søtis <3
Desember 2014
Taster på appen
Hva går du for denne mnd?Godnatt søte Sov godt! Jeg venter på oppdatering fra topp 100, så skal jeg legge meg
Først var det 500, nå er målet 1000. Men så har jeg SÅ lyst å klare 2000. Så jeg må se hvordan jeg ligger an til det nå Og du går for?Hva går du for denne mnd?
Desember 2014
Taster på appen
Hva ligger du på nå da? Jeg har ikke noe mål denne mnd! Har vært så mye jobbing og soving Tar det jeg fårFørst var det 500, nå er målet 1000. Men så har jeg SÅ lyst å klare 2000. Så jeg må se hvordan jeg ligger an til det nå Og du går for?
875 innlegg. Så det blir litt mye med 2000 kanskje. Du har jo mange 942 har du.Hva ligger du på nå da? Jeg har ikke noe mål denne mnd! Har vært så mye jobbing og soving Tar det jeg får
Desember 2014
Taster på appen
Har jeg? Jøsses Men nå er det natta her Sov godt <3875 innlegg. Så det blir litt mye med 2000 kanskje. Du har jo mange 942 har du.
Sov godtHar jeg? Jøsses Men nå er det natta her Sov godt <3
Desember 2014
Taster på appen
Håper du fikk sove godtNå er det god natt herfra!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Du kan alltids prøve...Det bør være det. Hvis ikke sender jeg klage til statsministeren! Er det ikke hun man sender klage til når ting ikke går som det skal i verden
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Takk for at du postet den!Godnatt søte Sov godt! Jeg venter på oppdatering fra topp 100, så skal jeg legge meg
Først var det 500, nå er målet 1000. Men så har jeg SÅ lyst å klare 2000. Så jeg må se hvordan jeg ligger an til det nå Og du går for?
Jeg må ha 104...Jeg må ha 94innlegg til dagen om jeg skal klare 2000. Det er på en måte oppnåelig da.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da visste du ikke hva du gikk til, nei.Go for it! Du er så flink til å skravle, så det bør du klare! Hihi.
Jeg har nettopp vært på kino og sett Noah. Tror ikke jeg helt visste hva jeg dro for å se. Så for meg koselig film om båt med søte dyr og bare fryd og gammen. Vel, slik ble det ikke. Jeg er så sliten i rumpemusklene etter å ha sitti og spent meg hele veien. Haha. God underholdning da!
Er det noen igjen her, eller har alle lagt seg nå som jeg omsider får karra meg inn hit? Mannen er hos en kamerat med streng beskjed om å ikke komme så sent hjem som sist. Vi får se da
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg hadde det også på 5 dpo, men jeg får det kun hvis jeg bøyer meg ned og frem. På 5 dpo vasket jeg gulvene i krabbestilling og på 6 dpo plukket jeg hvitveis i skogen og de sure oppstøtene har kun kommet da....Det lover jo bra! Jeg hadde sure oppstøt og var trøtt hele tiden fra 5dpo Trøtt enda
Desember 2014
Taster på appen
Gleder meg til å se testen din om noen dager Jeg hadde mer symptomer i dpo enn nå om dagen. Hadde jeg ikke testa så hadde jeg ikke trodd jeg var gravidJeg hadde det også på 5 dpo, men jeg får det kun hvis jeg bøyer meg ned og frem. På 5 dpo vasket jeg gulvene i krabbestilling og på 6 dpo plukket jeg hvitveis i skogen og de sure oppstøtene har kun kommet da....
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4