Skravletråd for oss prøvere!

Godnatt søte :) Sov godt! Jeg venter på oppdatering fra topp 100, så skal jeg legge meg ;)
Hva går du for denne mnd? :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Hva går du for denne mnd? :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Først var det 500, nå er målet 1000. Men så har jeg SÅ lyst å klare 2000. Så jeg må se hvordan jeg ligger an til det nå :) Og du går for?

Først var det 500, nå er målet 1000. Men så har jeg SÅ lyst å klare 2000. Så jeg må se hvordan jeg ligger an til det nå :) Og du går for?
Hva ligger du på nå da? :) Jeg har ikke noe mål denne mnd! Har vært så mye jobbing og soving :p Tar det jeg får :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Hva ligger du på nå da? :) Jeg har ikke noe mål denne mnd! Har vært så mye jobbing og soving :p Tar det jeg får :D

❤️ Desember 2014 ❤️

875 innlegg. Så det blir litt mye med 2000 kanskje. Du har jo mange :D 942 har du.

875 innlegg. Så det blir litt mye med 2000 kanskje. Du har jo mange :D 942 har du.
Har jeg? Jøsses :p Men nå er det natta her :) Sov godt <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg må ha 94innlegg til dagen om jeg skal klare 2000. Det er på en måte oppnåelig da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Go for it! Du er så flink til å skravle, så det bør du klare! Hihi.

Jeg har nettopp vært på kino og sett Noah. Tror ikke jeg helt visste hva jeg dro for å se. Så for meg koselig film om båt med søte dyr og bare fryd og gammen. Vel, slik ble det ikke. Jeg er så sliten i rumpemusklene etter å ha sitti og spent meg hele veien. Haha. God underholdning da!

Er det noen igjen her, eller har alle lagt seg nå som jeg omsider får karra meg inn hit? :P Mannen er hos en kamerat med streng beskjed om å ikke komme så sent hjem som sist. Vi får se da :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag tror jeg det blir svare på alt jeg kommer over. Trenger innlegg

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det bør være det. Hvis ikke sender jeg klage til statsministeren! Er det ikke hun man sender klage til når ting ikke går som det skal i verden:p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Du kan alltids prøve...

fra app

Helt likt som meg...bare at jeg mangler litt mer enn deg.

fra app

Go for it! Du er så flink til å skravle, så det bør du klare! Hihi.

Jeg har nettopp vært på kino og sett Noah. Tror ikke jeg helt visste hva jeg dro for å se. Så for meg koselig film om båt med søte dyr og bare fryd og gammen. Vel, slik ble det ikke. Jeg er så sliten i rumpemusklene etter å ha sitti og spent meg hele veien. Haha. God underholdning da!

Er det noen igjen her, eller har alle lagt seg nå som jeg omsider får karra meg inn hit? :P Mannen er hos en kamerat med streng beskjed om å ikke komme så sent hjem som sist. Vi får se da :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da visste du ikke hva du gikk til, nei.

Jeg har ikke sett den, men såpass har jeg fått med meg.

fra app

Det lover jo bra! :) Jeg hadde sure oppstøt og var trøtt hele tiden fra 5dpo :) Trøtt enda :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg hadde det også på 5 dpo, men jeg får det kun hvis jeg bøyer meg ned og frem. På 5 dpo vasket jeg gulvene i krabbestilling og på 6 dpo plukket jeg hvitveis i skogen og de sure oppstøtene har kun kommet da....

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg hadde det også på 5 dpo, men jeg får det kun hvis jeg bøyer meg ned og frem. På 5 dpo vasket jeg gulvene i krabbestilling og på 6 dpo plukket jeg hvitveis i skogen og de sure oppstøtene har kun kommet da....

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Gleder meg til å se testen din om noen dager :) Jeg hadde mer symptomer i dpo enn nå om dagen. Hadde jeg ikke testa så hadde jeg ikke trodd jeg var gravid :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Dere som har barn fra før, når fikk dere mage ved første graviditet? Jeg har så lyst på mage tidlig, er jo så fint med gravid-mage :D
Har hørt det er forskjellig om du har fått barn før og om det er første gangen man går gravid.

Back
Topp