Skravletråd for oss prøvere!

Dere som har barn fra før, når fikk dere mage ved første graviditet? Jeg har så lyst på mage tidlig, er jo så fint med gravid-mage :D
Har hørt det er forskjellig om du har fått barn før og om det er første gangen man går gravid.
Jeg mistet 11+1, og da hadde jeg akkurat rukket å få en liten "bump".

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja må ha vært det. :-)

Nårtid begynte brystene deres å vokse da? :-) Her spørr jeg om alt, men rekner med det går fint :-)
Brystene her begynte å vokse nesten med en gang etter positiv test. Helt vilt :P

Skoleversjonen av Noahs ark er jo at han samler fredelig alle dyr og overlever syndefloden. Jeg er ikke kristen og ikke veldig opptatt av de kristne historiene, så har ikke prøvd å oppdatere meg på historien senere heller :P

Jeg har en kristen arbeidsgiver. Vi har "vårt land" som avis på kontoret. Jeg har sett et bilde på forsiden av avisen. Leste ikke inni, men det fortalte meg at dette ikke var skoleversjonen...

fra app

Da sitter jeg her da og venter på mannen som vanlig. Kommer han ? Nei da. Nei nå blir jeg muggen og sur. Baaah

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Da sitter jeg her da og venter på mannen som vanlig. Kommer han ? Nei da. Nei nå blir jeg muggen og sur. Baaah

Hva venter du på, hva skal dere :)?

Åhr! Teit. Håper du får deg noe ikveld.
Disse samtalene man har innimellom er så morsomme :p "ble det noe på deg?" Hihi :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Vi får se da. Hehe. Er ikke så enkelt hele tiden. Men om el er over så er det ikke noe å stresse med uansett

Joda mulighetene er der fortsatt.

Ho påske ja:) skal jobbe frem til onsdagen jeg da:) men blir nok veldig slækt på jobb:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Det skal jeg også :) så da får vi ha noen fine arbeidsdager vi da :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Kos dere i kveld jenter. Nå kommer det besøk :)

Ha en fin påskeaften, alle fine skravleprøvere :D Her er det nå en liflig blanding av lammelår- og suksesskrem-lukt ^^

Back
Topp