Slik son du er på bildet er jeg også nå, pga oppblåstOppblåst ja!!! Dette er tatt i mitt forrige svangerskap. 5+0 om jeg ikke husker feil. Ikkje langt derifra i alle fall. (Jeg mistet 5+2)Vis vedlegget 57887
fra app
Åå, det var dumt :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik son du er på bildet er jeg også nå, pga oppblåstOppblåst ja!!! Dette er tatt i mitt forrige svangerskap. 5+0 om jeg ikke husker feil. Ikkje langt derifra i alle fall. (Jeg mistet 5+2)Vis vedlegget 57887
fra app
Jeg mistet 11+1, og da hadde jeg akkurat rukket å få en liten "bump".Dere som har barn fra før, når fikk dere mage ved første graviditet? Jeg har så lyst på mage tidlig, er jo så fint med gravid-mage
Har hørt det er forskjellig om du har fått barn før og om det er første gangen man går gravid.
Brystene her begynte å vokse nesten med en gang etter positiv test. Helt viltJa må ha vært det.
Nårtid begynte brystene deres å vokse da? Her spørr jeg om alt, men rekner med det går fint
Jeg har en kristen arbeidsgiver. Vi har "vårt land" som avis på kontoret. Jeg har sett et bilde på forsiden av avisen. Leste ikke inni, men det fortalte meg at dette ikke var skoleversjonen...Skoleversjonen av Noahs ark er jo at han samler fredelig alle dyr og overlever syndefloden. Jeg er ikke kristen og ikke veldig opptatt av de kristne historiene, så har ikke prøvd å oppdatere meg på historien senere heller
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hva venter du på, hva skal dere ?Da sitter jeg her da og venter på mannen som vanlig. Kommer han ? Nei da. Nei nå blir jeg muggen og sur. Baaah
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Skulle humpeHva venter du på, hva skal dere ?
Humpi humpSkulle humpe
Aha. Ble det noe humping?Skulle humpe
NeiAha. Ble det noe humping?
Åhr! Teit. Håper du får deg noe ikveld.Nei
Disse samtalene man har innimellom er så morsomme "ble det noe på deg?" HihiÅhr! Teit. Håper du får deg noe ikveld.
Vi får se da. Hehe. Er ikke så enkelt hele tiden. Men om el er over så er det ikke noe å stresse med uansettÅhr! Teit. Håper du får deg noe ikveld.
Haha, det er bra underholdningDisse samtalene man har innimellom er så morsomme "ble det noe på deg?" Hihi
Desember 2014
Taster på appen
Joda mulighetene er der fortsatt.Vi får se da. Hehe. Er ikke så enkelt hele tiden. Men om el er over så er det ikke noe å stresse med uansett
Haha jaa Morsomt.Disse samtalene man har innimellom er så morsomme "ble det noe på deg?" Hihi
Desember 2014
Taster på appen
Det skal jeg også så da får vi ha noen fine arbeidsdager vi daHo påske ja skal jobbe frem til onsdagen jeg da men blir nok veldig slækt på jobb
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Det le skrevet forrige ukeDet skal jeg også så da får vi ha noen fine arbeidsdager vi da
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?