Skravletråd for oss prøvere!

Dere som har barn fra før, når fikk dere mage ved første graviditet? Jeg har så lyst på mage tidlig, er jo så fint med gravid-mage :D
Har hørt det er forskjellig om du har fått barn før og om det er første gangen man går gravid.
Begynte vel å se antydning ved uke 12. I uke 15 hadde jeg begynt å få litt større mage, etter det vokste den mer og mer

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg og gleder meg til magen vokser igjen. Savner den tida.

Magen kom ganske sent hos meg. 4-5 Mnd begynte det å syntes så vidt tror jeg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det er vell forskjellig fra person til person. Men håper jammen jeg får tidlig :-) Såg ei innpå babyverden her som hadde fått mage allerede ved 8uker :-) Det var jammen tidlig men fy så stas! :-)

Det

Det skjønner jeg :-) Er jo så fint! Og det er sikkert ganske spesielt også! Gleder meg veldig til magen dukker opp hos meg. :-) Men må sikkert vente nærmere 2 mnd til på den.

Jeg er så oppblåst jeg! Har ikke lagt på meg men får ikke igjen buksa :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Hiver meg på skravletråden jeg også. Har sneket litt de siste dagene, men ikke sagt noe :-p Fikk mensen i dag og jeg synes d er helt greit. ;-) da begynner nemlig 1. pp her i gården :-)
Magen kom sent hos meg. Var vel 26-27 uker på vei da man kunne se antydning til gravidmage og ikke "fleskemage". Fikk høre da jeg var klar for permisjon at d så ut som jeg bare var 6 mnd på vei.... hehehe...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja det er vell forskjellig fra person til person. Men håper jammen jeg får tidlig :-) Såg ei innpå babyverden her som hadde fått mage allerede ved 8uker :-) Det var jammen tidlig men fy så stas! :-)
Kan umulig være baby mage når hun er 8 uker. Da er jo fostret 1 cm stort. Jeg var oppblåst frem til uke 11. Etter det så man er bitteliten hump på. Magen når jeg lå på ryggen.

Dere som har barn fra før, når fikk dere mage ved første graviditet? Jeg har så lyst på mage tidlig, er jo så fint med gravid-mage :D
Har hørt det er forskjellig om du har fått barn før og om det er første gangen man går gravid.
Jeg ble tidlig veldig oppblåst, så jeg fikk på en måte mage tidlig, men det var jo ikke pga fosteret at magen kom... Vi snakker en av de første ukene etter positiv test.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg er så oppblåst jeg! Har ikke lagt på meg men får ikke igjen buksa :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Var det samme jeg og. Oppblåst fra el til rundt uke 11, da forsvant det og magen kom mer og mer fram.

Det

Det skjønner jeg :-) Er jo så fint! Og det er sikkert ganske spesielt også! Gleder meg veldig til magen dukker opp hos meg. :-) Men må sikkert vente nærmere 2 mnd til på den.
Det er mange som er over halvveis det ikke synes på at er gravide . Så det er veeldig stor forskjell ja :p

Ja jeg synes det vir
Kan umulig være baby mage når hun er 8 uker. Da er jo fostret 1 cm stort. Jeg var oppblåst frem til uke 11. Etter det så man er bitteliten hump på. Magen når jeg lå på ryggen.

Ja jeg synes det virket veldig rart. Men det må ha vært for ho var oppblåst eller noe. Kan ikke fatte noe annet :-)
Jeg er også endel oppblåst men faktisk mest om kveldene merkelig nok.

Jeg ble tidlig veldig oppblåst, så jeg fikk på en måte mage tidlig, men det var jo ikke pga fosteret at magen kom... Vi snakker en av de første ukene etter positiv test.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Åja såpass. Ja er selv litt oppblåst. Håper på tidlig mage hvertfall :D

Forferdelig kjedelig å være på jobb etter å fått positive tester.. Tiden går altfor sakte, og kikker altfor masse innpå forumet her hele tiden :D Haha

Jeg må ha 104...

fra app
Det er oppnåelig da. Kjenner jeg sliter litt med å gi opp..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da er det ikke babyen som tar plass. Livmora er godt nede under trusekanten enda da. Det være sagt, magen blir oppblåst. Tidlig.

fra app

Åja såpass. Ja er selv litt oppblåst. Håper på tidlig mage hvertfall :D

Oppblåst ja!!! Dette er tatt i mitt forrige svangerskap. 5+0 om jeg ikke husker feil. Ikkje langt derifra i alle fall. (Jeg mistet 5+2) 1397892785861.jpg

fra app

Da visste du ikke hva du gikk til, nei.

Jeg har ikke sett den, men såpass har jeg fått med meg.

fra app
Skoleversjonen av Noahs ark er jo at han samler fredelig alle dyr og overlever syndefloden. Jeg er ikke kristen og ikke veldig opptatt av de kristne historiene, så har ikke prøvd å oppdatere meg på historien senere heller :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp