Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det Man blir så bekymra av småting. Jo, jeg skal på ul til tirsdagDu har vel spira ,der har du ikke? skulle ikke du på tidlig ul? Mulig jeg husker feil
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Hihi er han med nå?Nei må må jeg forte meg etter mannen i seng, så kanskje det blir noe på meg
Tirsdag er ikke lenge til hvor langt er du kommet? 8 uker?Håper det Man blir så bekymra av småting. Jo, jeg skal på ul til tirsdag
Desember 2014
Taster på appen
Nei, jeg er bare 6+3! 7 uker når jeg skal på ulTirsdag er ikke lenge til hvor langt er du kommet? 8 uker?
Da ser du en liten bamsemums ♥ det er virkelig noe spesielt å se de for første gang ♥Nei, jeg er bare 6+3! 7 uker når jeg skal på ul
Desember 2014
Taster på appen
6 dpo i dag. Tar første på 12 dpo. Æææææ11 dpo kom streken Hva er du nå?
Desember 2014
Taster på appen
Jaa, jeg gleder meg virkeligDa ser du en liten bamsemums ♥ det er virkelig noe spesielt å se de for første gang ♥
Det kan jeg prøve på Natti nattKan ikke du komme å skravle med oss i morgen da? Må finne senga må.
6 små dager til Så spennende!! Æææ6 dpo i dag. Tar første på 12 dpo. Æææææ
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Dumt du ikke kan se dagboka mi6 små dager til Så spennende!! Æææ
Desember 2014
Taster på appen
Jaa, det er veldig dumt er så koselig å snike i dagbøkene deresDumt du ikke kan se dagboka mi
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Kort oppsummert fra i dag: Trent. Trøtt. Sure oppstøt da jeg plukket blomster i skogen. Trøtt. Luft i magen. Trøtt.Jaa, det er veldig dumt er så koselig å snike i dagbøkene deres
Desember 2014
Taster på appen
Gleder meg! Det bør være to streker der altså.6 dpo i dag. Tar første på 12 dpo. Æææææ
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Gleder meg til oppdatering Skal tenke på deg <3Jaa, jeg gleder meg virkelig
Desember 2014
Taster på appen
Godnatt vennen! I morgen er du 1dpo merNå er det god natt herfra!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Det bør være det. Hvis ikke sender jeg klage til statsministeren! Er det ikke hun man sender klage til når ting ikke går som det skal i verdenGleder meg! Det bør være to streker der altså.
Det lover jo bra! Jeg hadde sure oppstøt og var trøtt hele tiden fra 5dpo Trøtt endaKort oppsummert fra i dag: Trent. Trøtt. Sure oppstøt da jeg plukket blomster i skogen. Trøtt. Luft i magen. Trøtt.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4