Skravletråd for oss prøvere!

Ja helt klart at det er utrolig vanskelig! Man vil jo så gjerne, og da er det nesten det eneste man tenker på. Men om man prøver å bare la være eggløsningstest og å teste i dpo-land. Å heller vente til IKM dagen, så tror jeg bare det vil hjelpe :)
Dette var vår 6pp, også gikk det endelig vår vei :) Ønsket var såå stort, og håper virkelig at du får en hyggelig beskjed du også nå snart :D Håper det hjelper at du ligger unna eggløsningstestene denne gangen da :)
Håper det :D Jeg skal også prøve å ikke teste som en gal i dpo land, prøve å slappe av. Men å slutte å tenke på det, det går ikke :P

Har det helt likt som deg! Begynner vår 8pp når tr er over, men har el rett før ferie så håper varme og ferie hjelper og at jeg ikke tenker mye da:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Jeg har eggløsning på tirsdag tenker jeg :) Så håper påskeferien gjør susen! :D Avslappet, fri fra jobben, mye sex :D

Jeg har eggløsning på tirsdag tenker jeg :) Så håper påskeferien gjør susen! :D Avslappet, fri fra jobben, mye sex :D
Det er deilig da:) skal ha el 27 april og drar til Tyrkia 1mai:) håper at spiren sitter da:) denne mnd kom tr på dagen sin:) og var 1 mnd uten el tester osv så må fortsette med det å ikke teste:)

Det er deilig da:) skal ha el 27 april og drar til Tyrkia 1mai:) håper at spiren sitter da:) denne mnd kom tr på dagen sin:) og var 1 mnd uten el tester osv så må fortsette med det å ikke teste:)

Jeg temper jo, så vil jo se når eggløsning var uansett :) Så derfor dropper jeg testene, litt mindre stress :D Satser på spiren sitter da, avslapping og sol i Tyrkia :)

Jeg temper ikke jeg da:) bare humper annen hver dag;)

Jeg hatt så korte lutealfaser. Så jeg må ha kontroll på hvor lange de er :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hatt så korte lutealfaser. Så jeg må ha kontroll på hvor lange de er :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja det er jo forståelig:) jeg tok el tester før men når jeg venta på tr da så kom den aldri før jeg slappet av så må bare slappe av tror jeg:)

Hva som får folk til å stresse, varierer.

For min del er f.eks det å ikke tempe mye mer stressende enn å tempe. tempe har jeg gjort i prøvetid og ikke-prøvetid i mange år. Ikke tempe, ja altså, når syklusen kanskje er 27 dager, kanskje er 35 dager, kanskje egentlig er noen pg 40 dager? Ja, og ikke vite når EL er, så man ikke aner når ikm er, og derved ikke ane om man egentlig er over ikm, eller kanskje ikke har hatt EL enda.... ja, tenk, det stresser meg langt mer enn å potte tempen på en app på mobilen hver morgen.

Håper det :D Jeg skal også prøve å ikke teste som en gal i dpo land, prøve å slappe av. Men å slutte å tenke på det, det går ikke :p
Ja prøv det, det vil nok hjelpe :-) Jeg sluttet med det i to mnd, og så klaffa det :-) Nei tenke på det er vanskelig å la vere, jeg tenkte også på det, men ikke like mye faktisk :-)

Ja prøv det, det vil nok hjelpe :) Jeg sluttet med det i to mnd, og så klaffa det :) Nei tenke på det er vanskelig å la vere, jeg tenkte også på det, men ikke like mye faktisk :)
Jeg får bare prøve å slappe av. :) Ikke tenke på det febrilsk. Prøve å ikke snakke så mye med mannen om det :)

Det er veldig vanskelig å ikke tenke så mye på det, tror faktisk det er umulig :P Selv om du har prøvd lite eller lenge. Vi har nå prøvd i 10 mnd.. Tenker på det hele tiden, klarer ikke legge det fra seg når ønsker er så stort! En blir jo nesten desperat. Men denne pp orker jeg ikke eggløsningstester, er så mye styr rundt det. Så får jeg se om det hjelper :)
Jeg var ikke noe spesielt rolig eller ikke tenkte på det :p tenkte på det hele tiden! Hvordan kan man la vær?

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg var ikke noe spesielt rolig eller ikke tenkte på det :p tenkte på det hele tiden! Hvordan kan man la vær?

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Tror ikke det går å la være altså, det har jeg ikke troen på :) Men det går nok for det om! Dere klarte det jo :D

Nei :( Så kjedelig!
Jeg tror grunnen til jeg ble gravid var fordi jeg begynte på noen tabletter som gjorde at kroppen skulle roe seg ned litt og ikke tenke så masse. Og jeg gikk ikke inn på forumene å kikket/ snakket fordi det fikk meg bare til å tenke på det. Og når jeg var i dpo-land så tenkte jeg ikke over det og tok ingen tester. Og plutselig kom en mini festeblødning 2 dager før mens, og vips så var jeg gravid :)

Prøv å ikke tenk så mye på det, gjør andre ting og hold dere opptatt med andre ting som får tankene over på noe annet :) Dagens tips, selvom mange kanskje har prøvd det. Kroppen blir utrolig stresset av all denne tenkingen og testingen. Så vil anbefal dere som ikke har prøvd så lenge om å prøve dette :) Dere som har prøvd 1år og lengre har nok allerede gjort det :)

Det fungerte ikke her gitt..

Back
Topp