Nei. Sender deg mange klemmer <3
Før satse på at 2015 blir vårt år.
Hvor er du i syklusen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Sender deg mange klemmer <3
Håper det Jeg skal også prøve å ikke teste som en gal i dpo land, prøve å slappe av. Men å slutte å tenke på det, det går ikkeJa helt klart at det er utrolig vanskelig! Man vil jo så gjerne, og da er det nesten det eneste man tenker på. Men om man prøver å bare la være eggløsningstest og å teste i dpo-land. Å heller vente til IKM dagen, så tror jeg bare det vil hjelpe
Dette var vår 6pp, også gikk det endelig vår vei Ønsket var såå stort, og håper virkelig at du får en hyggelig beskjed du også nå snart Håper det hjelper at du ligger unna eggløsningstestene denne gangen da
Jeg har eggløsning på tirsdag tenker jeg Så håper påskeferien gjør susen! Avslappet, fri fra jobben, mye sexHar det helt likt som deg! Begynner vår 8pp når tr er over, men har el rett før ferie så håper varme og ferie hjelper og at jeg ikke tenker mye da
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Det håper jeg virkelig!!! Jeg er på cd 13 i dag, forventer eggløsning på tirsdag Startet med aksjerinnlegg i dagFør satse på at 2015 blir vårt år.
Hvor er du i syklusen?
Det er deilig da skal ha el 27 april og drar til Tyrkia 1mai håper at spiren sitter da denne mnd kom tr på dagen sin og var 1 mnd uten el tester osv så må fortsette med det å ikke testeJeg har eggløsning på tirsdag tenker jeg Så håper påskeferien gjør susen! Avslappet, fri fra jobben, mye sex
Lykke til og happy humpingDet håper jeg virkelig!!! Jeg er på cd 13 i dag, forventer eggløsning på tirsdag Startet med aksjerinnlegg i dag
Jeg temper jo, så vil jo se når eggløsning var uansett Så derfor dropper jeg testene, litt mindre stress Satser på spiren sitter da, avslapping og sol i TyrkiaDet er deilig da skal ha el 27 april og drar til Tyrkia 1mai håper at spiren sitter da denne mnd kom tr på dagen sin og var 1 mnd uten el tester osv så må fortsette med det å ikke teste
Takk Vi skal kose oss mye i påskenLykke til og happy humping
Jeg temper ikke jeg da bare humper annen hver dagJeg temper jo, så vil jo se når eggløsning var uansett Så derfor dropper jeg testene, litt mindre stress Satser på spiren sitter da, avslapping og sol i Tyrkia
Jeg hatt så korte lutealfaser. Så jeg må ha kontroll på hvor lange de erJeg temper ikke jeg da bare humper annen hver dag
Ja det er jo forståelig jeg tok el tester før men når jeg venta på tr da så kom den aldri før jeg slappet av så må bare slappe av tror jegJeg hatt så korte lutealfaser. Så jeg må ha kontroll på hvor lange de er
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja prøv det, det vil nok hjelpe Jeg sluttet med det i to mnd, og så klaffa det Nei tenke på det er vanskelig å la vere, jeg tenkte også på det, men ikke like mye faktiskHåper det Jeg skal også prøve å ikke teste som en gal i dpo land, prøve å slappe av. Men å slutte å tenke på det, det går ikke
Jeg får bare prøve å slappe av. Ikke tenke på det febrilsk. Prøve å ikke snakke så mye med mannen om detJa prøv det, det vil nok hjelpe Jeg sluttet med det i to mnd, og så klaffa det Nei tenke på det er vanskelig å la vere, jeg tenkte også på det, men ikke like mye faktisk
Jeg var ikke noe spesielt rolig eller ikke tenkte på det tenkte på det hele tiden! Hvordan kan man la vær?Det er veldig vanskelig å ikke tenke så mye på det, tror faktisk det er umulig Selv om du har prøvd lite eller lenge. Vi har nå prøvd i 10 mnd.. Tenker på det hele tiden, klarer ikke legge det fra seg når ønsker er så stort! En blir jo nesten desperat. Men denne pp orker jeg ikke eggløsningstester, er så mye styr rundt det. Så får jeg se om det hjelper
Tror ikke det går å la være altså, det har jeg ikke troen på Men det går nok for det om! Dere klarte det joJeg var ikke noe spesielt rolig eller ikke tenkte på det tenkte på det hele tiden! Hvordan kan man la vær?
Desember 2014
Taster på appen
Hehe du får gjøre detJeg får bare prøve å slappe av. Ikke tenke på det febrilsk. Prøve å ikke snakke så mye med mannen om det
Ingen god morgen her.
Våknet med skikkelig vondt i magen og tanta ringte på døren
Nei Så kjedelig!
Jeg tror grunnen til jeg ble gravid var fordi jeg begynte på noen tabletter som gjorde at kroppen skulle roe seg ned litt og ikke tenke så masse. Og jeg gikk ikke inn på forumene å kikket/ snakket fordi det fikk meg bare til å tenke på det. Og når jeg var i dpo-land så tenkte jeg ikke over det og tok ingen tester. Og plutselig kom en mini festeblødning 2 dager før mens, og vips så var jeg gravid
Prøv å ikke tenk så mye på det, gjør andre ting og hold dere opptatt med andre ting som får tankene over på noe annet Dagens tips, selvom mange kanskje har prøvd det. Kroppen blir utrolig stresset av all denne tenkingen og testingen. Så vil anbefal dere som ikke har prøvd så lenge om å prøve dette Dere som har prøvd 1år og lengre har nok allerede gjort det
Nei det varierer nok. Men verdt forsøket hvertfallDet fungerte ikke her gitt..