Skravletråd for oss prøvere!

Trenger råd! Mannen min har en kollega på jobb som fikk baby på mandag og jeg tenkte å strikke babyuggs i ull til henne. Disse er ganske tykke og varme, går det bra i april eller skal jeg strikke i str 6/12 mnd?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det går fint i april, men heller str 6-12 mnd likevel, for snart er det mai og juni og juli

fra app

Knis, får du beskjed når noen skriver i skravletråden? Det kaller jeg dedikert skravler ass :D

Nå har vi spist en bedre fiskemiddag og ligger langflate på sofaen. Den ble sinnsykt godt, om jeg får si det selv :D Og leiligheten lukter nyvaska og det er ryddig overalt. Her blir det avslappingskveld med GOD samvittighet!

Deilig med fridager, men jeg tror vi skal prøve å finne på litt. Huleboer kom jo med mange gode forslag som jeg ble inspirert av. Det ender så ofte med at vi blir daffende hjemme. Hmm.. Skulle sikkert begynt og jogge litt også. Den dørstokkmila er uendelig lang!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det deilige med å reise bort, greit vi må rydde opp Legoen med ungene før vi legger dem, men når de har sovnet... Er det ikke noe mer vi må gjøre. Bare spille kort, se tv og drive med Wordfeud på mobilen...

fra app

Knis, får du beskjed når noen skriver i skravletråden? Det kaller jeg dedikert skravler ass :D

Nå har vi spist en bedre fiskemiddag og ligger langflate på sofaen. Den ble sinnsykt godt, om jeg får si det selv :D Og leiligheten lukter nyvaska og det er ryddig overalt. Her blir det avslappingskveld med GOD samvittighet!

Deilig med fridager, men jeg tror vi skal prøve å finne på litt. Huleboer kom jo med mange gode forslag som jeg ble inspirert av. Det ender så ofte med at vi blir daffende hjemme. Hmm.. Skulle sikkert begynt og jogge litt også. Den dørstokkmila er uendelig lang!

Ja, på den appen til Android så gjør jeg det når jeg trykker på stjerna:) vil jo ikke bytte tilbake til iPhone når den kommer tilbake til service :) for appen på den er ikke sånn:-) er deilig med fri dager og ren leilighet ja:) vi har vært ute å gått tur i regnet i dag:) var deilig og komme inn iigjen da:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Det deilige med å reise bort, greit vi må rydde opp Legoen med ungene før vi legger dem, men når de har sovnet... Er det ikke noe mer vi må gjøre. Bare spille kort, se tv og drive med Wordfeud på mobilen...

fra app
Det er halve moroa med å reise bort! Man blir tvunget til å ikke gjøre noe som helst. Det er veldig godt :) Nå har ikke jeg sånn kjempeproblem med å slappe av hjemme i utgangspunktet, men jeg merker jo at det stort sett alltid er noe som henger over meg som jeg "burde ha gjort". Nå fikk vi i alle fall unna det verste i dag, så da er det mange kosedager igjen :)

Har dere noen planer hos/sammen med svigers de neste dagene da, eller er dere for det meste der og slapper av? :)

Ja, på den appen til Android så gjør jeg det når jeg trykker på stjerna:) vil jo ikke bytte tilbake til iPhone når den kommer tilbake til service :) for appen på den er ikke sånn:-) er deilig med fri dager og ren leilighet ja:) vi har vært ute å gått tur i regnet i dag:) var deilig og komme inn iigjen da:)

Ah, det er ikke sånn på iPhone nei? Jeg har bare Samsung jeg og veldig fornøyd med det. Klikker ikke så mye som jeg har inntrykk av at det gjør med iPhone heller :)

Det deilige med å komme seg ut i ruskevær, er jo å komme inn igjen og bare kose seg ja ^^

Her og slapper av. Har vært hos svigerfar et par dager, nå holder vi oss i ro her. (han og familien dro oppå hyttetur)

fra app

Ah, det er ikke sånn på iPhone nei? Jeg har bare Samsung jeg og veldig fornøyd med det. Klikker ikke så mye som jeg har inntrykk av at det gjør med iPhone heller :)

Det deilige med å komme seg ut i ruskevær, er jo å komme inn igjen og bare kose seg ja ^^

Sant det:) bruker Samsung nå jeg også:) er stor fornøyd med appen:) når jeg var på den på iPhonen så hoppa den ut hele tiden! Ja deilig det:) beste med det er at da er det godt å varmt i hytta også kan man sette seg ned å se på film uten å ha dårlig samvittighet:)

Muligens en svak antydning på den jeg tok i går dersom jeg la en stor posjon godvilje til...
Ikke tatt noen i dag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Spennende :) håper det kommer strek på neste :)

Sent from my iPad using BV Forum

Sløvern i sofaen og ser på tv :) gomler sjokolade:) du da??:)

Lagt gutten, nå ligger jeg under dyna på sofaen. Er trøtt og vurderer å legge meg igjen. Her skjer det fint lite.og Mannen spiller ...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Lagt gutten, nå ligger jeg under dyna på sofaen. Er trøtt og vurderer å legge meg igjen. Her skjer det fint lite.og Mannen spiller ...

Deilig med samtidig kjedelig:) hva spiller mannen da? Plastikk?:)

Hva gjør dere i kveld da?

Ungene er endelig i seng.
Jeg her funnet frem potetgull og dipp.
Venter på mannen, og så glo på TV

Deilig med samtidig kjedelig:) hva spiller mannen da? Plastikk?:)

Plastikk? :p synes ikke det er noe deilig å ligge syk i påsken. Skulle liksom ha en fin påske med gutta mine, men i steden så er det de som finner på noe sammen siden jeg ikke orker. Og DET er kjipt:(
Han spiller dishonored.

Plastikk? :p synes ikke det er noe deilig å ligge syk i påsken. Skulle liksom ha en fin påske med gutta mine, men i steden så er det de som finner på noe sammen siden jeg ikke orker. Og DET er kjipt:(
Han spiller dishonored.

Åja! Å være syk er ikke gøy nei:) vet ikke hvordan spill det er:)

Back
Topp