Skravletråd for oss prøvere!

Vi er ikke på hytte, vi er hos svigermor.

Har det bra, men fire på rommet og tre i senga. Så babylaging er ikke då lett

fra app
Svigermor var det ja, kos dere :)

:( æsj. Dere må jo få lagt inn aksjer.. Kanskje ta en kjapp en på bade, mens svigermor passer barna? Eller er det null sjangs?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Badet... Lite rolig, men muligens på soverommet når ungene har stått opp med bestemor i ferien. Kanskje.

Mannen sa på spøk at vi fikk gå en kveldstur. Det er pinnkaldt og ikke aktuelt, nei!

fra app

Vinhylla er ikke helt full, men ikke langt unna :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Hihi vi kjøper alltid mye når vi er ute å reiser! Sukk. Nå må jeg være fornuftig å lukke bv. Må skrive oppgave + vaskedag i dag. Jeg og mannen har planlagt vaskedag.

Badet... Lite rolig, men muligens på soverommet når ungene har stått opp med bestemor i ferien. Kanskje.

Mannen sa på spøk at vi fikk gå en kveldstur. Det er pinnkaldt og ikke aktuelt, nei!

fra app
Hihi uff nei det hørtes kaldt ut. Ta det på soverommet når ungene er stått opp med bestemor ;) God plan.

Åh jeg elsker hvit vin på sommern:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Her går det i rødt til alle årstidene. På det varmeste på sommeren drikker jeg heller rosé eller Champis. Hvitvin er altså ikke en favoritt...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Her går det i rødt til alle årstidene. På det varmeste på sommeren drikker jeg heller rosé eller Champis. Hvitvin er altså ikke en favoritt...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Er glad i tlf også, men syns det er så godt med hvitvin som er lettdrikkendes på sommern altså:)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Vinhylla er ikke helt full, men ikke langt unna :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Samme her! Kjøper alltid vin når vi er på taxfree'en, så da blir det alltid 8 flasker i slengen. Veldig kjekt å bare kunne finne seg en flaske når man føler for det. Som oftest får jeg lyst på vin på kvelden, og da er ikke polet åpent.

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her! Kjøper alltid vin når vi er på taxfree'en, så da blir det alltid 8 flasker i slengen. Veldig kjekt å bare kunne finne seg en flaske når man føler for det. Som oftest får jeg lyst på vin på kvelden, og da er ikke polet åpent.

Samme her! Har masse i skapet:)

Hadde masse vin før. Men nå holder med en flaske når vi vil ha vin. Får begynne å kjøpe inn å ha stående.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi har masse rødvin iskapet, det liker ikke jeg. Men hvitvin det drikkes i ny og ned :)

Trenger tips og råd!!
Er så mye kvalm om dagen, hva kan hjelpe på det?
Og jeg føler kroppen er fortsatt så spent etter eg fant ut at eg er gravid. Treng å slappe av!
:-) Noen som har noen råd eller tips?

Vi har masse rødvin iskapet, det liker ikke jeg. Men hvitvin det drikkes i ny og ned :)

Jeg liker godt begge deler :D Til maten foretrekker jeg rødt. Til fest hvit :D

På terminforumet er det vel flere med erfaring, det et lenge siden for min del...

Medisiner om du er riktig dårlig mye annet man kan forsøke om det ikke er så ille

fra app

Vi har fortsatt mengder med vin og alkohol igjen etter bryllupet. Vi overdrev noe helt vanvittig da vi kjøpte inn :P Så vi har ikke vært på polet på veldig lenge nå ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp