Skravletråd for oss prøvere!

God morgen

Noen som har planer for dagen?
Nå har vi spist frokost ute i sola. Når ungen våkner skal vi på tur i skogen. I ettermiddag kommer min mor på grillings. Mellom alt dette blir det lek i hagen.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

God morgen

Noen som har planer for dagen?
God morgen.
Her har begynte jeg dagen med å gå i fjøset. Så har mannen og jeg vært i skogen med hundene og spist frokost i vårsola. Nå har vi akkurat lagt inn aksjer (positiv el test igår og i forgårs, men kjennes ut som el er idag).
Senere blir det fjelltur med hundene og grilling av av hjort.
Akkurat nå bærer mannen ut hagemøblene mens jeg ligger å slapper av. Fin første påskedag:)

God morgen.
Her har begynte jeg dagen med å gå i fjøset. Så har mannen og jeg vært i skogen med hundene og spist frokost i vårsola. Nå har vi akkurat lagt inn aksjer (positiv el test igår og i forgårs, men kjennes ut som el er idag).
Senere blir det fjelltur med hundene og grilling av av hjort.
Akkurat nå bærer mannen ut hagemøblene mens jeg ligger å slapper av. Fin første påskedag:)

kos dere :)

Huff, blør litt i dag jeg :(

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Huff, blør litt i dag jeg :(

❤️ Desember 2014 ❤️

Huff:( Har du vondt? Hvor mye blod?
Om det går galt pleier det nesten alltid å være sterke smerter i sammenheng med blødningen:(

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Huff:( Har du vondt? Hvor mye blod?
Om det går galt pleier det nesten alltid å være sterke smerter i sammenheng med blødningen:(

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Nei, jeg har ikke vondt i det hele tatt.. Kommer når jeg tørker meg. Får se etterhvert. Skal jo på ul på tirsdag så da får vi jo se. Er så ekkelt! :( Lille spira mi

❤️ Desember 2014 ❤️

kan jo være helt uskyldig, je blødde en del i svangerskapet , men det var ikke noe farlig.
Gjorde du? Håper det er uskyldig!

❤️ Desember 2014 ❤️

Nei, jeg har ikke vondt i det hele tatt.. Kommer når jeg tørker meg. Får se etterhvert. Skal jo på ul på tirsdag så da får vi jo se. Er så ekkelt! :( Lille spira mi

❤️ Desember 2014 ❤️

Krysser fingrene for deg og spira! Håper det bare er uskyldig! Har du hatt sex en av de to siste dagene?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Krysser fingrene for deg og spira! Håper det bare er uskyldig! Har du hatt sex en av de to siste dagene?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Nei, skulle ønske vi hadde det så jeg hadde en logisk forklaring :p Uansett er det ikke noe jeg får gjort fra eller til! Får håpe på det beste :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Uff ikke noe moro å blø :( har du mista før? Og hvor mye blod er det?

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har mista før, da begynte jeg å styrtblø masse med engang. Her er det bare på papiret foreløpig, men blod er blod! Får panikk

❤️ Desember 2014 ❤️

Nei, skulle ønske vi hadde det så jeg hadde en logisk forklaring :p Uansett er det ikke noe jeg får gjort fra eller til! Får håpe på det beste :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Så lenge smertene holder seg borte er det hvertfall større håp. Jeg heier på dere:D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Så lenge smertene holder seg borte er det hvertfall større håp. Jeg heier på dere:D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Var på do nå, en time siden sist og ingenting jeg kunne se på papiret hvertfall. Skal bare slappe av jeg nå før ul :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Var på do nå, en time siden sist og ingenting jeg kunne se på papiret hvertfall. Skal bare slappe av jeg nå før ul :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Herlig!!! Du får spørre om plasseringen på morkaken og fortelle om i dag.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

ja gjorde det, hadde vel 4 blødninger til sammen før uke 12.
Såpass ja! Huff.. Var det store blødninger du hadde da?

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp