Det er skrevet forrige uke skal det stå tror jeg må begynne å bare skrive bare fra pcnDet le skrevet forrige uke
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er skrevet forrige uke skal det stå tror jeg må begynne å bare skrive bare fra pcnDet le skrevet forrige uke
Nå har vi spist frokost ute i sola. Når ungen våkner skal vi på tur i skogen. I ettermiddag kommer min mor på grillings. Mellom alt dette blir det lek i hagen.God morgen
Noen som har planer for dagen?
God morgen.God morgen
Noen som har planer for dagen?
Høres ut som oem dere har en fin dag i vente.Nå har vi spist frokost ute i sola. Når ungen våkner skal vi på tur i skogen. I ettermiddag kommer min mor på grillings. Mellom alt dette blir det lek i hagen.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
God morgen.
Her har begynte jeg dagen med å gå i fjøset. Så har mannen og jeg vært i skogen med hundene og spist frokost i vårsola. Nå har vi akkurat lagt inn aksjer (positiv el test igår og i forgårs, men kjennes ut som el er idag).
Senere blir det fjelltur med hundene og grilling av av hjort.
Akkurat nå bærer mannen ut hagemøblene mens jeg ligger å slapper av. Fin første påskedag
kan jo være helt uskyldig, je blødde en del i svangerskapet , men det var ikke noe farlig.Huff, blør litt i dag jeg
Desember 2014
Taster på appen
Huff Har du vondt? Hvor mye blod?Huff, blør litt i dag jeg
Desember 2014
Taster på appen
Nei, jeg har ikke vondt i det hele tatt.. Kommer når jeg tørker meg. Får se etterhvert. Skal jo på ul på tirsdag så da får vi jo se. Er så ekkelt! Lille spira miHuff Har du vondt? Hvor mye blod?
Om det går galt pleier det nesten alltid å være sterke smerter i sammenheng med blødningen
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Gjorde du? Håper det er uskyldig!kan jo være helt uskyldig, je blødde en del i svangerskapet , men det var ikke noe farlig.
Krysser fingrene for deg og spira! Håper det bare er uskyldig! Har du hatt sex en av de to siste dagene?Nei, jeg har ikke vondt i det hele tatt.. Kommer når jeg tørker meg. Får se etterhvert. Skal jo på ul på tirsdag så da får vi jo se. Er så ekkelt! Lille spira mi
Desember 2014
Taster på appen
ja gjorde det, hadde vel 4 blødninger til sammen før uke 12.Gjorde du? Håper det er uskyldig!
Desember 2014
Taster på appen
Nei, skulle ønske vi hadde det så jeg hadde en logisk forklaring Uansett er det ikke noe jeg får gjort fra eller til! Får håpe på det besteKrysser fingrene for deg og spira! Håper det bare er uskyldig! Har du hatt sex en av de to siste dagene?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg har mista før, da begynte jeg å styrtblø masse med engang. Her er det bare på papiret foreløpig, men blod er blod! Får panikkUff ikke noe moro å blø har du mista før? Og hvor mye blod er det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Så lenge smertene holder seg borte er det hvertfall større håp. Jeg heier på dereNei, skulle ønske vi hadde det så jeg hadde en logisk forklaring Uansett er det ikke noe jeg får gjort fra eller til! Får håpe på det beste
Desember 2014
Taster på appen
Var på do nå, en time siden sist og ingenting jeg kunne se på papiret hvertfall. Skal bare slappe av jeg nå før ulSå lenge smertene holder seg borte er det hvertfall større håp. Jeg heier på dere
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Herlig!!! Du får spørre om plasseringen på morkaken og fortelle om i dag.Var på do nå, en time siden sist og ingenting jeg kunne se på papiret hvertfall. Skal bare slappe av jeg nå før ul
Desember 2014
Taster på appen
Såpass ja! Huff.. Var det store blødninger du hadde da?ja gjorde det, hadde vel 4 blødninger til sammen før uke 12.