Skravletråd for oss prøvere!

Du har jo meg <3

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Jaa, nå har man begynt å komme inn i gjengen der :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

nei nei lille spire hold deg på plass, du skal vokse til å bli en stor sterk baby <3
Håper det er uskyldig twinkle. sender seg uansett en klem jeg
Begynner vel å forbrede meg på å flytte tilbake igjen. Men frem til 14.00 i morgen har jeg et ørlite håp <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Hodet har verket som det siden i går :P har prøvd å drikke masse, spise, trene, tøye, bøye og sove. Ingenting hjelper og jeg vil ikke ta smertestillende om det er en spire som forårsaker auauen, selv om jeg vet at paracet ikke er farlig. :D krysser fingerne

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Begynner vel å forbrede meg på å flytte tilbake igjen. Men frem til 14.00 i morgen har jeg et ørlite håp <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Huff nei:( blør du mye og er det smerter?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Huff nei:( blør du mye og er det smerter?

Nei :) Ingen smerter og det er bare på papiret!

❤️ Desember 2014 ❤️

Nei :) Ingen smerter og det er bare på papiret!

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er absolutt et bra tegn det, hvor lenge har det vært sånn?

Jeg småblødde litt på papir (og truseinnlegg) sånn i uke 6-7-8 med eldste. Påvist bakende hjerte på UL, og alt vel.
Småblødde på papir og truseinlegg sånn rundt uke 15 med yngste, påvist liv på ul og alt vel.

Smøblødde på papir og truseinnlegg som ble mer og ble smerter og ble SA fra 5+0 til det helt klart var SA 5+2 for et år siden. Forskjellen er altså: smerter og økende mengde.

Det er absolutt et bra tegn det, hvor lenge har det vært sånn?

Jeg småblødde litt på papir (og truseinnlegg) sånn i uke 6-7-8 med eldste. Påvist bakende hjerte på UL, og alt vel.
Småblødde på papir og truseinlegg sånn rundt uke 15 med yngste, påvist liv på ul og alt vel.

Smøblødde på papir og truseinnlegg som ble mer og ble smerter og ble SA fra 5+0 til det helt klart var SA 5+2 for et år siden. Forskjellen er altså: smerter og økende mengde.
Nå har det vært sånn i over et døgn og det har ikke økt og har enda ikke kommet noe i truse eller do.Hvor lang tid tok det fra du småblødde til det ble mer og mer og smerter når du hadde sa da?

Håper dette er helt uskyldig og at vi får se bankende hjerte på ul i morgen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Nå har det vært sånn i over et døgn og det har ikke økt og har enda ikke kommet noe i truse eller do.Hvor lang tid tok det fra du småblødde til det ble mer og mer og smerter når du hadde sa da?

Håper dette er helt uskyldig og at vi får se bankende hjerte på ul i morgen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Første spor av spotting 5+0

Avklart SA på kvelden 5+2 pga mengder og smerter

Første spor av spotting 5+0

Avklart SA på kvelden 5+2 pga mengder og smerter
Huff :( Da håper jeg det ikke skjer her. Savner dere veldig, men jeg vil ikke tilbake hit altså!

❤️ Desember 2014 ❤️

Huff :( Da håper jeg det ikke skjer her. Savner dere veldig, men jeg vil ikke tilbake hit altså!

❤️ Desember 2014 ❤️

Nei, du skal ikke tilbake hit.

Det var trist når jeg mistet, og jeg tenker litt vemodig på det av og til, vi skulle hatt en liten på 2,5 mnd nå, liksom. Men, oftest tenker jeg ikke på det, og det går nå bare videre, det er jo ikke noe annet å gjøre. Det er snart er år siden. Det som er mest sårt er at jeg ikke er gravid igjen.

Nei, du skal ikke tilbake hit.

Det var trist når jeg mistet, og jeg tenker litt vemodig på det av og til, vi skulle hatt en liten på 2,5 mnd nå, liksom. Men, oftest tenker jeg ikke på det, og det går nå bare videre, det er jo ikke noe annet å gjøre. Det er snart er år siden. Det som er mest sårt er at jeg ikke er gravid igjen.
Ja, det skjønner jeg veldig godt. Man glemmer ikke det som skulle ha vært! Jeg håper virkelig du blir gravid igjen. Jeg gikk på en stor smell da jeg hadde sa, var ikke meg selv på flere uker. All respekt til de som går gjennom det så utrolig mange ganger. Nå var det desverre friskt blod i truseinnøegget mitt så nå har jeg bare lagt meg i sengen og venter.

❤️ Desember 2014 ❤️

Nei du skal holde deg på desember du med spira di. Får ikke lov til å komme tilbake hit før du skal prøve på nr 2.
Krysser alt jeg hmhar og lån for at det stopper opp og alt er bare bra med mini twinkle :)

Nå har jeg og sambo gått en tur i det fibe været:) er så deiøig å ha fri når det er så fint vær:) twinkle krysser fingrene at det går bra med spiren i magen din:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ja, det skjønner jeg veldig godt. Man glemmer ikke det som skulle ha vært! Jeg håper virkelig du blir gravid igjen. Jeg gikk på en stor smell da jeg hadde sa, var ikke meg selv på flere uker. All respekt til de som går gjennom det så utrolig mange ganger. Nå var det desverre friskt blod i truseinnøegget mitt så nå har jeg bare lagt meg i sengen og venter.

❤️ Desember 2014 ❤️

Åå, krysser alt jeg har jeg og!! Lille spira har å holde seg på plass i noen måneder til altså!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

❤️ Desember 2014 ❤️

Krysser virkelig, virkelig, virkelig alt jeg har for at du får se et hjerte som slår i morgen!

Nå har jeg og sambo gått en tur i det fibe været:) er så deiøig å ha fri når det er så fint vær:) twinkle krysser fingrene at det går bra med spiren i magen din:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Så kjekt da. Gå tur sammen er kos. Det gjorde vi i palmehelga, når vi hadde barnefri. Bare gå tur sammen, vi to og hunden. Det er kjekt! det gjør vi gjerne på kvelden når vi er på sommerferie hos svigermor også. Ungene i seng, og der er noen i huset, så da kan vi gå tur.

Back
Topp