Skal nok få til noe aksjer idag hihiHump i vei! Letrozol ga vertfall fart i mine saker, så eggløsningen din er nok rett rundt hjørnet
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal nok få til noe aksjer idag hihiHump i vei! Letrozol ga vertfall fart i mine saker, så eggløsningen din er nok rett rundt hjørnet
Ja, det er lenge.. Halv 2-8 hørtes jo ok nok ut. Da kan du i alle fall ta det litt med ro på morgenen Kanskje få litt utnyttelse av sola før du drar? Men uansett kjipt å jobbe kveld da!Ja det må jeg si! Det var lang vakt! Jobber fra halv 2-8 i morgen er litt sånn der også får gjort litt på morgen da
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Får vel akkurat ikke sola , bor i blokk så har bare en liten balkong! Utrolig kjipt:/ gleder meg til vi skal bygge, da får jeg sola hele dagen går greit men det er ikke så mye trafikk da alle skal være uteJa, det er lenge.. Halv 2-8 hørtes jo ok nok ut. Da kan du i alle fall ta det litt med ro på morgenen Kanskje få litt utnyttelse av sola før du drar? Men uansett kjipt å jobbe kveld da!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper alt ordner seg og at spiren din våkner å vokser seg stor <3Så søte dere er som tenker på meg. Spira var altfor liten til mine beregninger, jeg er ifølge megselv 7+0 i dag men spira var bare 3 mm. Han begynte å snakke om at den kunne ha gått i dvale og han ville ikke si at dette var SA enda fordi han så spira var der og det var lukket. Jeg fikk tatt blodprøver og skal tilbake på torsdag og ta en ny og på ul igjen 30 april for å se om det har skjedd noe! Vet ikke helt hva jeg skal føle
Desember 2014
Taster på appen
Håper d bare er en dvaleperiode. God klemSå søte dere er som tenker på meg. Spira var altfor liten til mine beregninger, jeg er ifølge megselv 7+0 i dag men spira var bare 3 mm. Han begynte å snakke om at den kunne ha gått i dvale og han ville ikke si at dette var SA enda fordi han så spira var der og det var lukket. Jeg fikk tatt blodprøver og skal tilbake på torsdag og ta en ny og på ul igjen 30 april for å se om det har skjedd noe! Vet ikke helt hva jeg skal føle
Desember 2014
Taster på appen
Håper det ordner seg <3 Hvor stor skal den være om du var 7 uker da? Det høres jo tidlig ut. Håper spira vokser seg stor og sterk, og at du ser den godt på ul 30 april. Sender deg mange klemmer <3 Håper det går fint.Så søte dere er som tenker på meg. Spira var altfor liten til mine beregninger, jeg er ifølge megselv 7+0 i dag men spira var bare 3 mm. Han begynte å snakke om at den kunne ha gått i dvale og han ville ikke si at dette var SA enda fordi han så spira var der og det var lukket. Jeg fikk tatt blodprøver og skal tilbake på torsdag og ta en ny og på ul igjen 30 april for å se om det har skjedd noe! Vet ikke helt hva jeg skal føle
Desember 2014
Taster på appen
Større hvertfall! Men har lest nå at mange har hatt en på 3 mm når de har vært 6 uker på vei så kanskje det har festa seg senere? eller gått i dvale som han kanskje trodde. jeg blør men han sa at han synes det var rart fordi han kunne se det ikke var en SA på vei. Kom hjem enda mer forvirra Den har bare å vokse denne uka altså.Håper det ordner seg <3 Hvor stor skal den være om du var 7 uker da? Det høres jo tidlig ut. Håper spira vokser seg stor og sterk, og at du ser den godt på ul 30 april. Sender deg mange klemmer <3 Håper det går fint.
Håper det jeg og!!Håper d bare er en dvaleperiode. God klem
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det bør den! Krysser virkelig alt for deg <3<3<3 Håper håper. <3 Det må gå bra.Større hvertfall! Men har lest nå at mange har hatt en på 3 mm når de har vært 6 uker på vei så kanskje det har festa seg senere? eller gått i dvale som han kanskje trodde. jeg blør men han sa at han synes det var rart fordi han kunne se det ikke var en SA på vei. Kom hjem enda mer forvirra Den har bare å vokse denne uka altså.
Åh, så bra det fortsatt er håp!!!Håper det jeg og!!
det er vel igrunn gyn og mannen som mener det fortsatt er håpÅh, så bra det fortsatt er håp!!!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Men da er det jo håp, når gyn sier det de er jo eksperter på det områdetdet er vel igrunn gyn og mannen som mener det fortsatt er håp
Jeg heier på spira! Hun klamrer seg fast, det er bra! Hvor ligger morkaken?det er vel igrunn gyn og mannen som mener det fortsatt er håp
Det sa han faktisk ikke noe om, og det var jo noe av det jeg lurte på og men glemte det... Men vi sleit litt med å se den med en gang da.. Men dukka opp etter hvert!Jeg heier på spira! Hun klamrer seg fast, det er bra! Hvor ligger morkaken?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Krysser fingrene for deg! Ikke noe gøy å komme på UL og se at spira er mindre enn forventet. Det skjedde hos meg også. Jeg skulle være rundt 6++ uker på vei (og jeg hadde også blødd litt), men det var ikke noe embryo å se (altså kunne jeg ikke være lenger på vei enn 5 uker). En uke senere var det både embryo og hjerte! Så det ER mulig! Krysser alt jeg har for deg!Så søte dere er som tenker på meg. Spira var altfor liten til mine beregninger, jeg er ifølge megselv 7+0 i dag men spira var bare 3 mm. Han begynte å snakke om at den kunne ha gått i dvale og han ville ikke si at dette var SA enda fordi han så spira var der og det var lukket. Jeg fikk tatt blodprøver og skal tilbake på torsdag og ta en ny og på ul igjen 30 april for å se om det har skjedd noe! Vet ikke helt hva jeg skal føle
Desember 2014
Taster på appen
Så søte dere er som tenker på meg. Spira var altfor liten til mine beregninger, jeg er ifølge megselv 7+0 i dag men spira var bare 3 mm. Han begynte å snakke om at den kunne ha gått i dvale og han ville ikke si at dette var SA enda fordi han så spira var der og det var lukket. Jeg fikk tatt blodprøver og skal tilbake på torsdag og ta en ny og på ul igjen 30 april for å se om det har skjedd noe! Vet ikke helt hva jeg skal føle
Desember 2014
Taster på appen