Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Gratulerer så masse
Oi,så fin strek huleboer gratulerer
Fine streken!!!
Gratulerer så masse
Tusen takk❤ æææææ!!! hyyyyl!!Så glad jeg ble nå, Huleboer <3
Desember 2014
Taster på appen
Jeg visste det gikk for deg nå! Januar 2015 baby <3Tusen takk❤ æææææ!!! hyyyyl!!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Gratulerer sååå mye Så kjekt å se vi bare blir flere å flere
Haha syns jeg ser deg sitte i vinduet og trippe med beinaAah, sitter utålmodig og ser ut vinduet i håp om at postbilen kommer snart med testene mine fra BT... 10 dpo så er kanskje litt tidlig og begynne testinga, men som den testetøsa jeg er får jeg heller satse på en svak strek som blir sterkere
Haha syns jeg ser deg sitte i vinduet og trippe med beina
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Er posten så sent hos deg, eller tror du ikke den kommer i dag?Ja, er så lei av og vente Han er jo fortsatt ikke kommet.. og holder på og tisse meg ut for jeg tenkte kanskje testene kom i 1 - 2 tiden Men neida, så nå sitter jeg med bena i kors og begynner og innse hvor håpløs jeg har blitt under all testegalskapen
Såppas ja hos meg er posten klokka 10:00 deilig at den kommer tidligVeldig sen, hender at klokken nærmer seg både 3 og halv 4 enkelte dager.. Satser på at det kun er forsinkelser pga. Påsken og at den er her straks hvis ikke får jeg bare springe på do snart med bena i kryss
Så spennende åssen jobb er det? Må søke på ny jobb selv, tror jeg må se på ety annet type yrkeJeg søkte på en jobb i påsken. og i morgen skal jeg på intervju. skal si de var rimelig sjappe der ja
Håper jeg snart får en jobb, for jeg orker ikke leve på fattig lønn lenger