Skravletråd for oss prøvere!

Heldiggriiiiiis :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så glad jeg ble nå, Huleboer <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Tusen takk❤ æææææ!!! :D hyyyyl!!:D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Jeg visste det gikk for deg nå! Januar 2015 baby <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Aah, sitter utålmodig og ser ut vinduet i håp om at postbilen kommer snart med testene mine fra BT... :p 10 dpo så er kanskje litt tidlig og begynne testinga, men som den testetøsa jeg er får jeg heller satse på en svak strek som blir sterkere :D

Last edited:
Aah, sitter utålmodig og ser ut vinduet i håp om at postbilen kommer snart med testene mine fra BT... :p 10 dpo så er kanskje litt tidlig og begynne testinga, men som den testetøsa jeg er får jeg heller satse på en svak strek som blir sterkere :D
Haha:) syns jeg ser deg sitte i vinduet og trippe med beina;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Haha:) syns jeg ser deg sitte i vinduet og trippe med beina;)

Ja, er så lei av og vente :P Han er jo fortsatt ikke kommet.. :P og holder på og tisse meg ut for jeg tenkte kanskje testene kom i 1 - 2 tiden :P Men neida, så nå sitter jeg med bena i kors og begynner og innse hvor håpløs jeg har blitt under all testegalskapen :P

Ja, er så lei av og vente :P Han er jo fortsatt ikke kommet.. :P og holder på og tisse meg ut for jeg tenkte kanskje testene kom i 1 - 2 tiden :P Men neida, så nå sitter jeg med bena i kors og begynner og innse hvor håpløs jeg har blitt under all testegalskapen :P
Er posten så sent hos deg, eller tror du ikke den kommer i dag?

Veldig sen, hender at klokken nærmer seg både 3 og halv 4 enkelte dager.. :( :P Satser på at det kun er forsinkelser pga. Påsken og at den er her straks :P hvis ikke får jeg bare springe på do snart med bena i kryss :P

Veldig sen, hender at klokken nærmer seg både 3 og halv 4 enkelte dager.. :( :P Satser på at det kun er forsinkelser pga. Påsken og at den er her straks :P hvis ikke får jeg bare springe på do snart med bena i kryss :P
Såppas ja:) hos meg er posten klokka 10:00;) deilig at den kommer tidlig :)

Jeg søkte på en jobb i påsken. og i morgen skal jeg på intervju. skal si de var rimelig sjappe der ja :D
Håper jeg snart får en jobb, for jeg orker ikke leve på fattig lønn lenger :P

Jeg søkte på en jobb i påsken. og i morgen skal jeg på intervju. skal si de var rimelig sjappe der ja :D
Håper jeg snart får en jobb, for jeg orker ikke leve på fattig lønn lenger :P
Så spennende:) åssen jobb er det? Må søke på ny jobb selv, tror jeg må se på ety annet type yrke:P

Back
Topp