Skravletråd for oss prøvere!

Tror det koster 500-600 kr i mnd, så er jo nesten dobbelt så dyrt :/ Så jeg får se. Gøy å trene sammen med mannen da! Han trener der jeg trener nå.

Tror det koster 500-600 kr i mnd, så er jo nesten dobbelt så dyrt :/ Så jeg får se. Gøy å trene sammen med mannen da! Han trener der jeg trener nå.
Ja det er også litt av grunnen at jeg begynte å trene på jobben til samboern min :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ja det er også litt av grunnen at jeg begynte å trene på jobben til samboern min :)

Jeg kjenner jeg har lite lyst å gå på trening i dag. Utsetter og utsetter :P

Ja det er dumt:/ butikken jeg jobber i legges ned i august:( har jobbet her i 5 år så er litt trist ;(

Æsj ja sånt er kjipt da. :( men neste jobb blir jo minst like bra :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

HEi på dere! Hva gjør dere i dag?
Vi har nettopp spist thai middag. Nå venter jeg på at min lille kjekke gutt skal bli ferdig,så jeg får sendt han ut med pappaen. Så skal jeg vaske litt på kjøkkenet. Og hjelpe til med ved. Når det er gjort skal jeg hive meg over disse 200 innleggene mine:p

Ja jeg satser på det:) også håper jeg kommer i en jobb hvor vi er fler på jobb santidig:)

Det er faktisk det jeg håper på og. Blør ensomt å jobbe alene.
Der synes jeg synd på sambo,for der han jobber er det bare han og sjefen :/

Det er faktisk det jeg håper på og. Blør ensomt å jobbe alene.
Der synes jeg synd på sambo,for der han jobber er det bare han og sjefen :/

Ja blir veldig ensomt. Det er meg sjefen men han er nesten aldri her og en fast til og ekstravikar :) men er som regel meg og han andre faste. Men han gjør så mye feil :Pv

Hihiii :) skal trene i morgen jeg da:) hvor mange dager i uka trener du?

Blir vel som regel bare 2. Hadde håpt 3 :)

Vi har nettopp spist thai middag. Nå venter jeg på at min lille kjekke gutt skal bli ferdig,så jeg får sendt han ut med pappaen. Så skal jeg vaske litt på kjøkkenet. Og hjelpe til med ved. Når det er gjort skal jeg hive meg over disse 200 innleggene mine:p

Mmm thai middag :D Nommi

Ja blir veldig ensomt. Det er meg sjefen men han er nesten aldri her og en fast til og ekstravikar :) men er som regel meg og han andre faste. Men han gjør så mye feil :Pv

Hva slags butikk jobber du i? Irriterende med folk som gjør masse feil :p
Har noen av dem i butikken vår og.

Hva slags butikk jobber du i? Irriterende med folk som gjør masse feil :p
Har noen av dem i butikken vår og.

Selger mobiltelefoner:) er så mye regler osv. Noen ganger så virker det som han blidgjør kundene og ikke bryr seg om konsekvensene. Skal alltid være noe!

Ja det er så godt. Vi er heldige som hat en thailandsk venn,som lærer oss enkle men veldig gode retter :)

Hvordan thai middag hadde dere i dag da? Oppskrift :)? Jeg trenger litt middags inspirasjon. Blir ofte det samme uke etter uke!

Vi gjorde det enkelt, på ønske fra guttungen grillet vi burgere i dag. Nå is, så trampoline, så legge unger. Mine hvor nå enn mange innlegg, minst 150 får bli etter det en gang.

fra app

Hvordan thai middag hadde dere i dag da? Oppskrift :)? Jeg trenger litt middags inspirasjon. Blir ofte det samme uke etter uke!
har egentlig ikke noen oppskrift, men
svinekjøttdeig,skal kokes. jeg brukte 800 gr brukte 1 dl vann cånn ca. trenger ikke mer siden det er mye vann i kjøttdeigen. så har jeg i fish sauce, sånn glassflaske med brun guffe i. tilpsser smaken. må kjenne at det smaker
. nå kjøttdeigen er ferdig kokt, så har vi i tynne tynne strimler med rødløk, chilli og koriander. og lime er viktig. blir det for mye kraft så må du bar fjerne det. har ris og kalde grønnsaker til. som paprika, agurk og det man ønsker.
det er veldig fort å lage, og godt.
fjern det meste av kraften før du har i limesaften.

Back
Topp