Skravletråd for oss prøvere!

Vi gjorde det enkelt, på ønske fra guttungen grillet vi burgere i dag. Nå is, så trampoline, så legge unger. Mine hvor nå enn mange innlegg, minst 150 får bli etter det en gang.

fra app
da hjelper vi hverandre i dag og da :) jeg må vel ha noe rundt 150 selv. har fått unna noen på morgenen i dag, og etter jobb

har egentlig ikke noen oppskrift, men
svinekjøttdeig,skal kokes. jeg brukte 800 gr brukte 1 dl vann cånn ca. trenger ikke mer siden det er mye vann i kjøttdeigen. så har jeg i fish sauce, sånn glassflaske med brun guffe i. tilpsser smaken. må kjenne at det smaker
. nå kjøttdeigen er ferdig kokt, så har vi i tynne tynne strimler med rødløk, chilli og koriander. og lime er viktig. blir det for mye kraft så må du bar fjerne det. har ris og kalde grønnsaker til. som paprika, agurk og det man ønsker.
det er veldig fort å lage, og godt.
fjern det meste av kraften før du har i limesaften.
Det hørtes godt ut :) Takk for oppskrift!! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tror ikke jeg vil ta noe pause herfra jeg altså :) Alt skjer for en grunn!

Må bare spørre dere som dessverre har vært gjennom dette før, skal jeg regne da jeg begynte å få blod første gang som min siste mens?

Må bare spørre dere som dessverre har vært gjennom dette før, skal jeg regne da jeg begynte å få blod første gang som min siste mens?
Ja, min første blødningsdag ble regnet som første dag i siste mens. Siden jeg ble gravid med en gang... Jeg fikk "menstermin" og ordinær ul termin på samme dag faktisk, så det endte med å stemme. Sikkert fordi jeg hadde el 14 dager etter første blødningsdag.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Føler bare ikke for å mure meg inne og blir så utrolig deprimert som forrige gang.

Skjønner deg godt.

Da jeg mistet hadde jeg i første omgang behov for å skrive det av meg. Skrive det i flere tråder, både her og på februar-forumet, sånn at alle som visste at jeg var gravid, fikk vite at jeg hadde mistet. Og deretter hadde jeg stor glede av sympati-klemmer og andre som delte sin historie, trøst og sånn, og å svare disse, det lot meg bearbeide det hele.

Deretter hadde jeg en noe fraværende tid fra bv før jeg helt orket engasjere meg igjen, delsvis pga en lang syklus før det ble noe el igjen.

Men, det var godt å ha samholdet på FS. Å mure meg inne var ikke noe for meg

Ja, min første blødningsdag ble regnet som første dag i siste mens. Siden jeg ble gravid med en gang... Jeg fikk "menstermin" og ordinær ul termin på samme dag faktisk, så det endte med å stemme. Sikkert fordi jeg hadde el 14 dager etter første blødningsdag.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Da begynner jeg å teste etter EL med en gang jeg :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Etter blødningen er ferdig såklart

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg regnet den dagen jeg begynte å BLØ som første dag i siste mens, ikke den dagen jeg begynte å spotte. Jeg spottet fra 5+0, men regnet 5+2 som første dag i mens, det var den dagen jeg mistet.

ja du har leggingen alene i dag du. i dag er det mannen som skal legge. Er uansett ikke lenge til min gutt skal i seng

Jeg hadde den sånnsett ikke helt alene, vi var sammen om å stelle dem. Han ga kveldsmat, jeg begynte stellingen, han hjalp til, vi gikk sammen på soverommet, sang og koste litt, så gikk han for å skifte og gå på trening. Og før han var kommet seg bort på fotballbana, sov begge ungene.

Jeg regnet den dagen jeg begynte å BLØ som første dag i siste mens, ikke den dagen jeg begynte å spotte. Jeg spottet fra 5+0, men regnet 5+2 som første dag i mens, det var den dagen jeg mistet.
Okei for jeg begynte jo å spotte 20 og det var vel ikke før i går/ i dag det begynte å blø ordentlig i innlegget (beklager detaljer)

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp