Ja, men så tidlig EL har jeg aldri hatt Men hvem vet
Desember 2014
Taster på appen
Men februar er en fin mnd det også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men så tidlig EL har jeg aldri hatt Men hvem vet
Desember 2014
Taster på appen
Ja det var smartVi kan lage fellestråd på 2015 da, om vi havner i ulike mnd.
Så spennende Er det lang ventetid hos legen din? Det er kanskje litt dum tid ja, enig i det! Du får bare se med tidenJo, her går det nå greit.
Jeg tror jeg er 1-2 dpo, og at vi da akkurat rakk god timing på sengevalsen i det vi kom hjem fra ferie.
Det medfører at legetimen min 9. mai nok er på litt dum tid, så jeg får ta en telefon og flytte den sånn når jeg vet om jeg enten er gravid eller spotter. Spotter jeg blir det jo mens, og da kan jeg ikke ta celleprøve sånn dag 4 av neste syklus akkurat. Blir jeg gravid skal jeg jo uansett til legen sånn en måneds tid senere, så muligens bare utsette timen? Vi får se.
Krysser alt jeg har! Til og med beina!!Ja, men så tidlig EL har jeg aldri hatt Men hvem vet
Desember 2014
Taster på appen
Jaa Akkurat nå tar jeg alt. Selvom jeg føler mars altsåMen februar er en fin mnd det også
Jeg krysser også alt for degJaa Akkurat nå tar jeg alt. Selvom jeg føler mars altså
Desember 2014
Taster på appen
Tusen takkJeg krysser også alt for deg
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja det var smart
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Så spennende Er det lang ventetid hos legen din? Det er kanskje litt dum tid ja, enig i det! Du får bare se med tiden
Desember 2014
Taster på appen
skulle hatt en mus til pc'n. denne plata er ikke noe god å bruke
050. da er det 070 som er neste mål.
Hallo alle her i skravletråden!
Bare å skravle hvis du vil det. Vi er her for degTror ikke jeg vil ta noe pause herfra jeg altså Alt skjer for en grunn!
Bare å skravle hvis du vil det. Vi er her for deg
Ja, men ting blir ikke bedre av at jeg skal sitte sykemeldt hjemme alene og sutre.Det er det fine med FS.
Vi er der for den som vil, og vi venter på den som vil det
Ja det vil jeg ogsåja det hadde vært så fint. med alle skravle jentene samlet <3
Det er sant. Jeg ville nok heller prøvd å gått på jobb, enn å være hjemme alene. Da går tankene vertfall i spinn!Ja, men ting blir ikke bedre av at jeg skal sitte sykemeldt hjemme alene og sutre.
Desember 2014
Taster på appen