Skravletråd for oss prøvere!

Jo, her går det nå greit.

Jeg tror jeg er 1-2 dpo, og at vi da akkurat rakk god timing på sengevalsen i det vi kom hjem fra ferie.

Det medfører at legetimen min 9. mai nok er på litt dum tid, så jeg får ta en telefon og flytte den sånn når jeg vet om jeg enten er gravid eller spotter. Spotter jeg blir det jo mens, og da kan jeg ikke ta celleprøve sånn dag 4 av neste syklus akkurat. Blir jeg gravid skal jeg jo uansett til legen sånn en måneds tid senere, så muligens bare utsette timen? Vi får se.
Så spennende :) Er det lang ventetid hos legen din? Det er kanskje litt dum tid ja, enig i det! Du får bare se med tiden :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Så spennende :) Er det lang ventetid hos legen din? Det er kanskje litt dum tid ja, enig i det! Du får bare se med tiden :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg bestilte timen i går, og fikk altså time 9. mai, så det var litt ventetid ja.

Men det gjør meg ikke noe sånn egentig, utover at jeg ikke tok hensyn til at jeg kommer til å ha mens.

skulle hatt en mus til pc'n. denne plata er ikke noe god å bruke

Men mus funker ikke når jeg sitter i sofaen med pc'n på fanget da. Glad jeg ikke har det på denne. Kan jo koble til en om jeg vil.

Men må ha det på jobb da, altså! der har jeg forsåvidt ikke åpen laptop engang, den er tikoblet skjerm, tastatur og mus...

Hallo alle her i skravletråden!

Det er det fine med FS.

Vi er der for den som vil, og vi venter på den som vil det
Ja, men ting blir ikke bedre av at jeg skal sitte sykemeldt hjemme alene og sutre. :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, men ting blir ikke bedre av at jeg skal sitte sykemeldt hjemme alene og sutre. :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er sant. Jeg ville nok heller prøvd å gått på jobb, enn å være hjemme alene. Da går tankene vertfall i spinn!

Back
Topp