Molly
Med lille spira i magen <3
Februar er en flott måned. Jeg takker ja til den, om januar ikke går. Men helst januar da!Men februar er en fin mnd det også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Februar er en flott måned. Jeg takker ja til den, om januar ikke går. Men helst januar da!Men februar er en fin mnd det også
Hei Twinkle! Å sitte alene med tankene er ikke noe bra. Hvis skravling hjelper, er det bare å skravle i vei.Ja, men ting blir ikke bedre av at jeg skal sitte sykemeldt hjemme alene og sutre.
Desember 2014
Taster på appen
Jobb blir litt vanskelig nå Pga jeg har rimelig store blødninger og fortsatt smerter dersom jeg ikke tar smertestillende. Så jeg skal heller kose meg litt ute og plante og feire bursdagen min to gangerDet er sant. Jeg ville nok heller prøvd å gått på jobb, enn å være hjemme alene. Da går tankene vertfall i spinn!
Har dere fortalt det til noen, og kommer dere til å si til de nærmeste at du mista?Jeg har bursdag til uka, planen var da å avsløre spira vår for de nærmeste. Men jeg skal ha skikkelig fest med vennene mine neste lørdag, gleder meg
Desember 2014
Taster på appen
Ja da skjønner jeg ! Huff.. Håper smertene gir seg snart vennen!Jobb blir litt vanskelig nå Pga jeg har rimelig store blødninger og fortsatt smerter dersom jeg ikke tar smertestillende. Så jeg skal heller kose meg litt ute og plante og feire bursdagen min to ganger
Desember 2014
Taster på appen
Unn deg en skikkelig fest!Jeg har bursdag til uka, planen var da å avsløre spira vår for de nærmeste. Men jeg skal ha skikkelig fest med vennene mine neste lørdag, gleder meg
Desember 2014
Taster på appen
Vi skulle jo vente til etter tidlig ul.. Men jeg måtte ringe mammaen min istad da...Har dere fortalt det til noen, og kommer dere til å si til de nærmeste at du mista?
Godt å få tankene på noe annet <3 Håper du får en super feiring!
Ja, det skal jeg faktisk Har ikke vært på fest siden høst så nå skal vi kose oss både jeg og mannenUnn deg en skikkelig fest!
Det skjønner jeg! Godt å fortelle det til noen <3Vi skulle jo vente til etter tidlig ul.. Men jeg måtte ringe mammaen min istad da...
Desember 2014
Taster på appen
En velfortjent festJa, det skal jeg faktisk Har ikke vært på fest siden høst så nå skal vi kose oss både jeg og mannen
Desember 2014
Taster på appen
Mammaer er gode å haVi skulle jo vente til etter tidlig ul.. Men jeg måtte ringe mammaen min istad da...
Desember 2014
Taster på appen
Ja, det er detDet skjønner jeg! Godt å fortelle det til noen <3
Jaa, gull verdt Også er de så rolige og vet alltid hva de skal si!Mammaer er gode å ha
Jeg har på en eller annen måte sett for meg at pp11 skal være min mnd, så da blir det februar, kanskje slutten av januar.Februar er en flott måned. Jeg takker ja til den, om januar ikke går. Men helst januar da!
Jeg håper du blir med til januar da Jeg håper pp12 er min pp.Jeg har på en eller annen måte sett for meg at pp11 skal være min mnd, så da blir det februar, kanskje slutten av januar.
Januar er førstevalget, men tar lett februar om ikke januar blir min mnd.Jeg håper du blir med til januar da Jeg håper pp12 er min pp.
Ja, men ting blir ikke bedre av at jeg skal sitte sykemeldt hjemme alene og sutre.
Desember 2014
Taster på appen
Det er sant. Jeg ville nok heller prøvd å gått på jobb, enn å være hjemme alene. Da går tankene vertfall i spinn!
Februar er en flott måned. Jeg takker ja til den, om januar ikke går. Men helst januar da!