Skravletråd for oss prøvere!

Jeg har bursdag til uka, planen var da å avsløre spira vår for de nærmeste. Men jeg skal ha skikkelig fest med vennene mine neste lørdag, gleder meg :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Ja, men ting blir ikke bedre av at jeg skal sitte sykemeldt hjemme alene og sutre. :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Hei Twinkle! Å sitte alene med tankene er ikke noe bra. Hvis skravling hjelper, er det bare å skravle i vei.

Det er sant. Jeg ville nok heller prøvd å gått på jobb, enn å være hjemme alene. Da går tankene vertfall i spinn!
Jobb blir litt vanskelig nå Pga jeg har rimelig store blødninger og fortsatt smerter dersom jeg ikke tar smertestillende. Så jeg skal heller kose meg litt ute og plante og feire bursdagen min to ganger :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg har bursdag til uka, planen var da å avsløre spira vår for de nærmeste. Men jeg skal ha skikkelig fest med vennene mine neste lørdag, gleder meg :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Har dere fortalt det til noen, og kommer dere til å si til de nærmeste at du mista?
Godt å få tankene på noe annet <3 Håper du får en super feiring!

Jobb blir litt vanskelig nå Pga jeg har rimelig store blødninger og fortsatt smerter dersom jeg ikke tar smertestillende. Så jeg skal heller kose meg litt ute og plante og feire bursdagen min to ganger :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja da skjønner jeg ! :( Huff.. Håper smertene gir seg snart vennen!

❤️ Desember 2014 ❤️

Unn deg en skikkelig fest!

Har dere fortalt det til noen, og kommer dere til å si til de nærmeste at du mista?
Godt å få tankene på noe annet <3 Håper du får en super feiring!
Vi skulle jo vente til etter tidlig ul.. Men jeg måtte ringe mammaen min istad da...

❤️ Desember 2014 ❤️

Unn deg en skikkelig fest!
Ja, det skal jeg faktisk :D Har ikke vært på fest siden høst så nå skal vi kose oss både jeg og mannen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Vi skulle jo vente til etter tidlig ul.. Men jeg måtte ringe mammaen min istad da...

❤️ Desember 2014 ❤️

Det skjønner jeg! Godt å fortelle det til noen <3

Ja, det skal jeg faktisk :D Har ikke vært på fest siden høst så nå skal vi kose oss både jeg og mannen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

En velfortjent fest :D

Februar er en flott måned. Jeg takker ja til den, om januar ikke går. Men helst januar da!
Jeg har på en eller annen måte sett for meg at pp11 skal være min mnd, så da blir det februar, kanskje slutten av januar.

Jeg har på en eller annen måte sett for meg at pp11 skal være min mnd, så da blir det februar, kanskje slutten av januar.
Jeg håper du blir med til januar da;) Jeg håper pp12 er min pp. :D

Ja, men ting blir ikke bedre av at jeg skal sitte sykemeldt hjemme alene og sutre. :)

❤️ Desember 2014 ❤️

nei, skravle heller med oss, heller enn å sutre.

Og gå en tur ut i naturen og se på våren :)

Det er sant. Jeg ville nok heller prøvd å gått på jobb, enn å være hjemme alene. Da går tankene vertfall i spinn!

Ja, det var nå aldri aktuelt for meg med sykemelding da jeg mistet, men jeg er glad jeg var på jobb, det var tungt, men det var greit å slippe å sitte alene hjemme.

Februar er en flott måned. Jeg takker ja til den, om januar ikke går. Men helst januar da!

Februar har jeg et bittersøtt forhold til.

Jeg har en februarunge. Og jeg mistet en februarspire.

Men joda, jeg tar februar med glede om det ikke blir januar.

Back
Topp