Skravletråd for oss prøvere!

Hihi. Jeg har skikkelig konkurranseinstinkt og er veldig dårlig taper! Så jeg kan ikke gi meg nå!!

Kan liksom ikke det jeg heller!

(men om det blir en tredje pakke med smokker på meg.....)

Jeg er ikke sikker, tempen har falt igjen et jeg har trodd har vært 3 dpo flere ganger, så jeg kan nok finne på å forføre mannen ni kveld, just i case...
Krysser fingrene for dpo vertfall! Da er det mange her som får ganske lik termin om der klaffer :)

Jeg har allerede sykemelding pga truende abort frem til 30/4, bursdag 29 så velger å holde på den :)
Det er nok greit. Du har forresten bursdag bare en dag før meg :)

Det er noe med det. Passerte jeg 500, ville jeg prøve på 1000. Så passerte jeg det også....
Ja var litt sånn med meg også. Skulle klare 500.. Tenkte at jeg ikke orka å skravle så mye i påsken. Men så ble det 500 da.. Så klarte jeg ikke gi meg når jeg så det kunne gå.

Hvor mange tror vi bikker 2000 da?

Det kan vi nok muligens ordne, ja...
Synes de smokkene er SÅ fine. Jeg kan gjerne vinne smokker. Men helst stelleveska eller armbånde:)

Men mus funker ikke når jeg sitter i sofaen med pc'n på fanget da. Glad jeg ikke har det på denne. Kan jo koble til en om jeg vil.

Men må ha det på jobb da, altså! der har jeg forsåvidt ikke åpen laptop engang, den er tikoblet skjerm, tastatur og mus...
jeg må ha en jeg. blitt så vant med det.

947 står det her

Det går litt i rykk og napp.

Det står fortsatt 952 når jeg sjekker.

på meg står det 663, så delmplet 660 passerte jeg i stillhet, igjen

680 da neste!

Så på listen i sted, og det var ikke så veldig mange som var over 2000.
Nei. Men fortsatt noen dager igjen. Spørs om folk gidder, når de ligger på 1000, men de kan jo klare det.

Det går litt i rykk og napp.

Det står fortsatt 952 når jeg sjekker.

på meg står det 663, så delmplet 660 passerte jeg i stillhet, igjen

680 da neste!
665 står det hos deg nå. 15 innlegg til.

Back
Topp