Nei. Men fortsatt noen dager igjen. Spørs om folk gidder, når de ligger på 1000, men de kan jo klare det.
Det ER mulig, men det krever vesentlig høyere tempo de siste dagene.
Sånn som jeg skal ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Men fortsatt noen dager igjen. Spørs om folk gidder, når de ligger på 1000, men de kan jo klare det.
Da er sansynligheten større en sist vertfallEn er over, og jeg er nr 9 og sikter på det, så ja, inntil ca 10
665 står det hos deg nå. 15 innlegg til.
Håper igrunnen bare vi er 6 som kommer over jeg Deg, Bina og meg + de på toppen som klarer det uansett! Og twinkle om hun vilDet ER mulig, men det krever vesentlig høyere tempo de siste dagene.
Sånn som jeg skal ha
Da får vi ha felles bursdag her på FSDet er nok greit. Du har forresten bursdag bare en dag før meg
Da er sansynligheten større en sist vertfall
Det går det også. Jeg må snart dusje.Viser 663 hos meg enda
Men altså, som sagt, rykk og napp.
15 til er ikke mye, og etter det er det bare 20 til det egentlige målet mitt 700!
Håper igrunnen bare vi er 6 som kommer over jeg Deg, Bina og meg + de på toppen som klarer det uansett! Og twinkle om hun vil
når skravlinga først begynner er det faktisk veldig vaskelig å følge med. men er veldig morro da.Tihi, det var en stund jeg fikk med meg det meste i skravletrådene. Those days are gone altså Merker at nå som jeg klarer 500 med god margin, får jeg lyst til å prøve 1000. Snakk om å vekke konkurranseinstinktet til liv. Jeg vet jo jeg ikke orker å skravle så mye de siste dagene Bøyer meg i støvet for dere andre! Hihi.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg var ikke med sist, men gangen før det var vi vel litt flere?Hvor mange endte vi over sist da?
Bare 9, faktisk.
haha ja! Sist var det jo en av oss skravlere som vant da. Det var litt gøy.Hehe, ja, så få som mulig, men alle vi vil !
tror ikke jeg får det til . jeg har ikke sjans til å skrive over 200 innlegg hver dag. men jeg viil jo vinne stelleveskeHåper igrunnen bare vi er 6 som kommer over jeg Deg, Bina og meg + de på toppen som klarer det uansett! Og twinkle om hun vil
Tror du ikke? Nei det er i overkant mye.tror ikke jeg får det til . jeg har ikke sjans til å skrive over 200 innlegg hver dag. men jeg viil jo vinne stelleveske
jeg har jo ingen mulighet til å hente meg inn på dagtid lenger heller. og jeg får jo ikke til å skrive så mange på kvelden heller... bæsj altså. men skal prøve så godt jeg kan. jeg ar nemmelig ikke gitt opp endaTror du ikke? Nei det er i overkant mye.
Synes de smokkene er SÅ fine. Jeg kan gjerne vinne smokker. Men helst stelleveska eller armbånde
Ikke gi opp enda Vent å se noen dager du.jeg har jo ingen mulighet til å hente meg inn på dagtid lenger heller. og jeg får jo ikke til å skrive så mange på kvelden heller... bæsj altså. men skal prøve så godt jeg kan. jeg ar nemmelig ikke gitt opp enda
når skravlinga først begynner er det faktisk veldig vaskelig å følge med. men er veldig morro da.
Jepp! Ihvertfall for en time eller to, for mannen skal ta meg med ut på restaurantDa får vi ha felles bursdag her på FS
Desember 2014
Taster på appen
Ja ikke sant. Jeg må også velge kjønnsnøytrale. Selv om jeg er sikker på at jeg får gutt!Det er jo masser av smokker å velge mellom.
Men når jeg vil ha de kjønnsnøytrale i farge, og ikke aner hvem (eller om) jeg får til å bruke dem, så blir det ikke like gøy
Hihi Jeg skal jo drikke "vin" i helga. Håper ingen legger merke til at jeg drikker alkoholfrittJepp! Ihvertfall for en time eller to, for mannen skal ta meg med ut på restaurant
Han håper jeg ikke kan drikke vin til maten, slik at han sparer litt penger