Molly
Med lille spira i magen <3
Ååå.premie skravling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå.premie skravling.
Ja, der sier du noe. Glemmer tiden så fort når jeg sitter her.trøtt
flink du er. nærmer meg 100 innlegg ligger 86 nå. husker ikke helt hva jeg begynte med tidligere i dag jeg.Jepp
Og jeg er over målstreken nå! 10 ove!
hvilken serie da?DER var mannen ferdig i dusjen, og det første han sier "kommer du deg i seng, snart?"
Han vil både at jeg skal få søvn, og at han skal få se et opptak av en serie jeg ikke vil se.
Ja, der sier du noe. Glemmer tiden så fort når jeg sitter her.
flink du er. nærmer meg 100 innlegg ligger 86 nå. husker ikke helt hva jeg begynte med tidligere i dag jeg.
orker ikke telle igjennom innleggene heller
vi må ha en skikkelig skravlekveld så vi kommer nærmere 2000. jeg har vel rundt 900 igjenÅåå.
over er over. godt jobba Sara.10 over var en overdrivelse, jeg var vel 6 over. Men uasnett, ejg er over
Ja det må vi!!vi må ha en skikkelig skravlekveld så vi kommer nærmere 2000. jeg har vel rundt 900 igjen
Hvor mange har du igjen?over er over. godt jobba Sara.
jeg skal over innen jeg legger meg . samme om det bare er 1 innlegg
jeg husker ikke helt hvor mange jeg begynte på. men jeg er iallefall over 100 fra i dagtidlig. 875 tror jeg startet på.Hvor mange har du igjen?
Her tytes det i ett! Ser for meg at alle her er sånn som damene på Fredriksons FabrikkSom dere Skravler
Desember 2014
Taster på appen
vi skal jo vinne stelleveske. da må vi jo skravle. også liker vi jo å skravle med hverandre herSom dere Skravler
Desember 2014
Taster på appen
Oki men det er flott. Flink du har vært til å skravle idagjeg husker ikke helt hvor mange jeg begynte på. men jeg er iallefall over 100 fra i dagtidlig. 875 tror jeg startet på.
iløpet av dagen i dag og kvelden så ligger jeg nok på over 200. men aner ikke hva jeg har skrevet etter oppdateringen
Haha ikke sant. Jeg ser dere jo litt for meg jeg daHer tytes det i ett! Ser for meg at alle her er sånn som damene på Fredriksons Fabrikk
jeg vil ha stelleveske til mini i magen heheOki men det er flott. Flink du har vært til å skravle idag
Jeg også. Men nå er det natta. Skravles i morgen. Da er vi 1 dpo mer.jeg vil ha stelleveske til mini i magen hehe