God natt!Jeg også. Men nå er det natta. Skravles i morgen. Da er vi 1 dpo mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt!Jeg også. Men nå er det natta. Skravles i morgen. Da er vi 1 dpo mer.
jaaa vi skravles i morgen snuppa <3 sov godtJeg også. Men nå er det natta. Skravles i morgen. Da er vi 1 dpo mer.
50 er bedre enn ingen daOk, så ble det ikke 70 innlegg, men bare 50 i kveld. Jeg er likevel fornøyd, siden jeg ikke trodde jeg skulle klare noen i det hele tatt.
Ja, det gjør kanskje det, men jeg må også sove litt snart.50 er bedre enn ingen da
men 20 til går fort det
ja jeg og. veldig trøtt nå kjenner jeg. skal sjekke busstider så skal jeg legge meg etter det ...Ja, det gjør kanskje det, men jeg må også sove litt snart.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er du på data? Kunne du ha klikket på avataren min og se hvor mange innlegg jeg har nå? Kan ikke se på mobil.ja jeg og. veldig trøtt nå kjenner jeg. skal sjekke busstider så skal jeg legge meg etter det ...
du har 2087 innleggEr du på data? Kunne du ha klikket på avataren min og se hvor mange innlegg jeg har nå? Kan ikke se på mobil.
Takk! 13 igjen, så er jeg i mål!du har 2087 innlegg
Riktig god natt! Lykke til på intervju i morgenDa finner jeg senga. natta
kan hjelpe deg med de 13 daTakk! 13 igjen, så er jeg i mål!
Takk. trenger det. for jeg er veldig dårlig på å selge meg på intervju. jeg blir så nervøs, og får helt jernteppe på spørsmålRiktig god natt! Lykke til på intervju i morgen
Tusen takk! Du er en knuppkan hjelpe deg med de 13 da
må hjelpe hverandre daTusen takk! Du er en knupp
Jobbintervju er ikke så kjekt,nei. Det kan være lurt å tenke seg ut svar på forhånd.Takk. trenger det. for jeg er veldig dårlig på å selge meg på intervju. jeg blir så nervøs, og får helt jernteppe på spørsmål
jooo , det skulle jeg. har bare ikke kommet så langt enda skal gjøre det i morgen. looooooooverBina, skulle ikke du bytte profilbilde for min skyld i dag?
Desember 2014
Taster på appen
Er hun ikke pen nok som grønn strekmann?Bina, skulle ikke du bytte profilbilde for min skyld i dag?
Desember 2014
Taster på appen